Raggen wrote:
En trener har allerede fått reise, noe tydelig en del spillere var glade for, så da er det vel på tide at de selv tar opp hansken og legger ned det arbeidet som behøves. Det er i hvert fall ikke bare trenere det skal stilles spørsmålstegn ved slik det nå ser ut, her må hele gruppa gåi seg selv.
!
Det der er et knakande godt poeng Raggen.
Allan: Åge Steen er lite involvert, Sigernes er det sjelden noen har sett den siste tiden. Hadde Åge hatt heltidsansvar og lagt alle premisser ville det stilt seg annerledes. Han er en klok mann med mye erfaring.
Eide er C-trener..javel. Det er det sannelig min hatt en del i breddefotballen som er også, og er således intet kvalitetsstempel alene. (Selv om breddefotballen er heldige med mine kolleger som er C-trenere)Eide er en reflektert fyr og dyktig spillerutvikler, ja. Men å være hovedtrener for et Adeccoligalag krever litt mer. Kristiansen er like uerfaren og har sin spisskompetanse på keepere.
Hyggelige karer, helt sikkert up and coming trenere. Men slett ikke klare for å styre en Adeccoligaskute.
Og jeg vet det er spillere som tviler på om de to er de rette til å snu dette.
Jeg har heller ingen tro på at "gud og hvermann" kan trene KIL, samtidig, slik det er nå. Jeg har mer tro på en sjef som er der fulltid.
Hvem kunne dette vært?
Har jo tidligere lansert Terje Holt, han er nok den sterkeste lokale kandidaten som kunne vikariert ut sesongen. Faglig sterk, god kommunikator og har en naturlig autoritet.
Olav Nysæther er en ringrev som har vært i fotballen lenge. Nå kjenner ikke jeg helt til hans trenerbakgrunn, men er ihvertfall en god sportslig leder og har helt sikker tnoe å bidra med på feltet.
Even Pellerud, er han på Vinger igjen nå? Isåfall få den karen ned på Gjemselund!
Men det mest sannsynlige (?) kunne vært å satt inn Åge Steen permanent på fulltid med ansvar for å lede kamper også.
Avslutter med å kopiere Raggens siste setning:
.....NOE MÅ SKJE NÅ!