Janko wrote:
Dette er ikke første tråden han har driti ut Moen. Er jo så og si hver eneste kamp han for noen minutter. Kanskje Moen tok over plassen din Korslund??Derfor du er så sur på Moen.
Nå tolker ikke jeg den lille setningen som avslutning på et godt innlegg som å drite ut noen. Jeg tolker det mer som en resignasjon og frustrasjon over en innsats som er under det man forventer av en som spiller for klubben man støtter i tykt og tynt og som ikke blør like mye for drakta som vi på tribunen.
Og jfr det jeg skrev om at Berntsen gjorde Moen en bjørnetjeneste med å på død og liv skulle bruke ham, og dette har nok skapt mye ekstra uvilje mot Moen. Jeg fikk mye av det selv. Men, jeg håper han kan bli bedre. Dog er det ille å se at vi nå skal begynne å mobbe hverandre pga at vi bedømmer spillere ulikt.
Det kan ikke bli slik at enhver kritisk kommentar til en spillers innsats på banen skal møtes av at man ikke er supporter og hån av ens person, når man møter opp på hver eneste hjemmekamp uansett hvor på tabellen man ligger. Så selv Korslund litt bak meg på tribunen mot Sogndal heie på KIL trass i at vi lå desidert sist.
Og for å le litt oppi det hele, så er Saftkokaradn sine sider et herlig sted for underholdning akkurat nå. Fra en som kaller seg Saogndal etter kampen mot oss:
"Eg klara ikkje å flina naor da gaor ti helvette. E føbanna før å sai da mildt. Trenarn e ain geuk. Styre e nåki geuka. Å dai 11 so springe utpao mattao sir ut so nåki halshåggde høne.
Mi ha ingen spelestil. Ingen spelara vait kest dai finne mespelara utpao dar. Motivasjon å engasjemang e maongelvara. Dai to største talenti vaore e pao veg vekk. Mi ha ingen maolskårara(kanskje me onntak ao bainkeslitar Risholt). Fårsvare leke so ain SIL. Min hakkje paing.
Alt e gale no, å da klara eg ikkje å flina ao.
Fårmkorvao paika niøve, å eg e mair truen pao nirøkk enn opprøkk.
Å ti deg Rolf: No e mi faen ikkje "best ao dai nest beste" ain gaong."
Vi får satse på å holde høyere nivå både på rettskriving og på supportervett