ivo wrote:
Korslund wrote:
Andreas Moen........... Herregud.
(I år hadde jeg rett Ivo)
Nja, tross alt var han toppskårer i treningskampene.
Vi får se utover i sesongen.
Jeg betviler ikke hans talent.
Det blir litt galt når han nærmest får skylden for at laget ligger under eller bare har uavgjort når han kommer inn...
Depresjonen etter nok en uke på bunn av tabellen er i ferd med å gi slipp nå... Tok da tross alt 1 poeng på bunnrivalene.
De fleste som har reagert på at Moen kom inn har nok hatt samme tanken som meg (og det har blitt skrevet også), vi har jo Pat på benken....
Kom meg ikke på kamp av ymse grunner, men det er ikke noe økonomisk tap for KIL. Sesongkortet ligger her
Men må innrømme at jeg ristet på hodet når jeg hørte at Samuelsson ble tatt ut til fordel for Moen og Pat ble sittende på benken. Pat kan avgjøre slike kamper, og har bevist det. Det har ikke Moen (for å si det pent). Skal man først ta ut Peter og allerede har satt inn Digerud, så må man velge Pat som erstatter. Punktum finale.
Men nok om det. Gleder meg over at Tuelo har bevist at han kan skyte. Mitt største ankepunkt mot ham tidligere, og er glad for å svelge den uttalelsen.
Og om utligningen var usportslig, så må man likevel stå på videre.
Er litt på linje med de som sier at 2-1-målet ikke var en keepertabbe. For det var vel ikke akkurat en brøler som oftest forbindes med uttrykket keepertabber, men det er langt fra patent keeperspill. Uansett så er jeg klar for VW i mål mot Moss. Har ikke sett så veldig mye til ham, men på TV2 Sumo sin sending fra KIL-Start på La Manga så ble jeg imponert. Han hadde en god del klasseredninger (bl.a. 2x alene mot Hulsker).
Ok, gutten "dreit på draget" i seriedebuten, men har ellers vist lovende takter i mål. Og Eriksen har absolutt ikke imponert i come-backet. Så med mindre VW har tynnslitte nerver fortsatt, så er jeg klar for å gi ham sjansen igjen. Han er en potensiell matchvinner mot Moss. (For begge lag

) Men håper han er moden til å bli det for oss.