Tilskuer wrote:
Jeg blir rett og slett oppgitt over mange uttalelser her inne.
De som mener TB burde få prøvd å snu trenden noen uker til, kan overhodet ikke følge med på hva som skjer i klubben, på treningsfeltet, eller i kamp.
Tilstanden var faktisk mye mye mye verre enn det som har kommet frem i media.
"Vi må jobbe knallhardt" fikk vi høre fra TB etter hvert poengtap, men vi få som følger treninger (eller kanskje det bare er meg som gjør det?), har vel sett at mannen ikke har gjort noe som helst endring i treningsopplegget i det hele tatt for å rette opp "feilene". Istedet har han latt det suse og gå i samme mundur hele tiden, med seg selv iført treningsvest. Ingen konstruktive tilbakemeldinger under trening, aldri no skryt, aldri no moro og annerledes på trening når motbakken har vært brattest. Bare hånlig drittslenging og nærmest utdriting av egne spillere på treningsfeltet. Han har gjort alt motsatt vei av læreboka, når det gjelder å få selvtillit tilbake i gruppa.
Moralen har vært så lav i det siste, at det har vært pinlig og se på gutta komme ut på treningsfeltet, har ikke sett ut som noen har hatt lyst til å spille i det hele tatt, for de vet på forhånd hvor utrolig intetsigende og kjedelig treninga blir. De drar kun på trening av ren plikt.
Jeg døpte TB "Blindtarmbetennelsen" etter treningene i vinter og de første seriekampen. En blindtarmbetennelse blir bare verre og verre hvis man ikke gjør no med den, til slutt så må den ut, ellers dør man.
Dette er jeg redd kunne endt i nedrykk hvis ikke blindtarmbetennelsen hadde blitt fjernet.
Så jeg skulle så gjerne vite hvorfor alle dere som mener det var feil å kvitte seg med TB får dette fra. Hva slags grunnlag har dere for å påstå at han var rett mann og fikk feilaktig sparken?
Og i diskusjonen om Jørn Karlsrud... KIL har vel ikke gått ut og sagt at han skulle overta no treneransvar, men derimot være med i teamet, og det var han jo før gårsdagen også, som assisterende sportslig leder.
At avisen ordlegger seg annerledes når de ringer han, er vel sånn det skal være i mediene, og dermed blir alle lurt, fordi KIL-styret ordla seg litt feil på pressekonferansen. Og lynsjestemningen er i gang i igjen.
Liten tue kan velte stort lass!
Meget riktig det du skriver her. Har hvert på noen treninger og det var ikke mye bra å spore der nei.