Enig i en del av det du skriver. Spesielt iht. Patrick og engasjementet til spillerne. Det jeg ikke kan si meg like enig i er det at han er for passiv på sidelinjen. Jeg synes han var aktiv nok.
Videre synes jeg han pleier å gi fornuftige kommentarer etter kampene. Ikke et unntak i går heller da han sier til radion med en gang etter kampen at Odd var bedre og vant fortjent. Etter kampen mot Hødd hadde han sin fulle rett til å blåse ut mot dommerne, du store min. Men generelt skal man avstå fra dette, ja.
Ellers bare limer jeg inn noen innlegg fra kamptråden om samme sak, og de er spesielt rettet mot deg, Emil. Personlig synes jeg du fremstår som en rendyrket tulling. Tror for øvrig alle andre har fått med seg hva du vil og mener, og argumentene dine holder ikke mye vann, samt at frustrasjonen din er rettet mot FEIL kilde:
Quote:
Nå får noen av dere faen meg gi dere. Har dere hukommelse som GULLFISKER?! Du store min så trist det er å lese mye av det som er skrevet her. Greit at laget ikke har innfridd hittil. Det har gått fire kamper. Om ikke han står å skriker på sidelinja, vel, det har da faen meg ingenting å si. Følger dere med er han faktisk ganske aktiv. Thomas Berntsen førte laget til en 4.plass i fjor.
Uansett er ikke dette ment som et rent forsvar for Berntsen. Det viktigste poenget er;
Det er IKKE Thomas Berntsen som styrer hverken spillersalg eller kjøp. Skal dere gråte og banne på vegne av klubben, så rett det jævla sytet mot STYRET. Det er de, ALENE, som har mistet både Skogheim og Pelu (med flere). Det er de som har latt sjansen til å bli en toppklubb seile til helvete iallefall for en lang stund.
Virkelig barnehagementalitet å skrike etter trenerens hode allerede. Det siste klubben trenger, som jeg skrev i forrige kamptråd, er trenerbytte og ytterligere jævla usikkerhet. Det er styret som har sviktet både oss supportere og laget helt utilgivelig. Ikke treneren.
For øvrig er jeg hundre prosent enig i at det manglende offensive spillet burde sitte bedre. Men kaller man en spade for en spade kan man skjønne at det har en sammenheng med en meget !NY MIDTBANE!, og ditto kjøp man ikke kan si seg fornøyd med på langt nær enda.
Så var det omsider en av de som skrek etter Berntsen-blod som nevnte forsvaret også, ikke bare manglende offensivt spill. Kan i denne sammheng dessverre ikke si meg videre enig i av Fredrik har utviklet seg nevneverdig. Skulle ønske jeg kunne det, for han er en kjempekar:
Quote:
Flott, endelig noen som nevner forsvaret. Er vel ikke bare meg som har lagt merke til hvordan gutta har sluppet inn mål hittil i år. Og keeperjobben er faen meg LANGT under snitt, sorry Fredrik og Alexander. Slurv og personlige feil, både fra spillere og keepere.
Videre må vi huske at vi vant mange kamper i fjor tilsvarende eksempelvis både kampen mot Hødd og Sparta. Dette er ikke til å komme utenom! Da hadde vi aldeles ikke et godt offensivt spill. Men forsvaret fungerte bedre, selv med Kamark.
Forskjellen var en en som het Pelu til etternavn.
Førstedivisjons desidert beste angrepsspiller, og det er fakta faen. At han fikk gå var et minst like stort svik fra styret enn at de lot Skogheim gå. Han alene fremproduserte flere målsjanser for seg selv eller andre i kamper kil spilte milevis under par, slik som i årets sesongstart.
Videre var Sigurd som skrev at salget av Pelu var nødvendig for klubbens overlevelse:
Quote:
Her har jeg hørt noe annet. Man var ikke NØDT. Styret valgte det for å få et komfortabelt utgangspunkt. Det er som sagt i mine øyne utilgivelig for en klubb som vår. Vi har aldri hatt en slik offensiv spiller før. Det kunne vært faktoren som kunne gjort oss til en toppklubb i år.
Ellers, mye riktig i det du skriver DV. Mitt største ankepunkt er også Moen. Svikter i flere ledd, og det er både midtbane, forsvar og keeper som har gitt oss tapene. Morsomt å se Digerud for øvrig.
Sånn.