KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 04 May 2025, 19:20

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 34 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 21 Jan 2008, 16:03 
Klubbdirektør

Tja. For å si det slik; Han var veldig god i noen kamper, og det så ut som han spilte med 40 i feber i flere enn en kamp. Av sportslig ånd ønsker jeg han lykke til. Men håper det for hans skyld og vår skyld at det blir det.

Lykke til!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 21 Jan 2008, 16:12 
Reserve

Karlsen wrote:
solstråla wrote:
Kjetil Kamark har ofret 24 timer i døgnet 365 dager i året for denne klubben her. skulle tro han fikk igjen et lite "takk for hjelpen, lykke til videre." Han har spilt med brukne ribbein, 40 i feber og holdt ut så langt det går tross kramper i begge beina. Men det er tydeligvis ikke nok for dere, fortsett sånn og dere kommer til å bryte ned hele laget deres. vel vel, den man elsker tukter man?

Skjønner at du har et annet ståsted enn supporterne her inne. Dermed vil det alltid ligge en liten uenighet. Ingen her er ute etter Kamark som person. Vi mener kun noe om han som var KIL spiller.

Du mener noe om Kamark som person naturlig nok, og fronter hans ståsted utfra det. Dermed er premissene for en saklig diskusjon fraværende. Forskjellige premisser i en diskusjon fører intet sted. Aksepter at vi ser på han og alle andre med våre kritiske øyne som supportere uten å bli snurt.

Jeg kan ikke godta at folk her inne kommer med feilaktige påstander (Janko og Jada-jada) og er usakelige. Mye av det som blir sagt har med han som person å gjøre. Jeg er fullstendig klar over forskjellene som ligger mellom meg og andre supportere her inne.
Jeg ville sagt det jeg sier i denne diskusjonen uansett hvem av KIL spillerne det gjaldt, for slik behandling av spillerne som dette er rett og slett pinlig for supporterklubben og urettferdig. Og jeg er fortsatt en del av supporterne!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 21 Jan 2008, 16:18 
Klubbdirektør

[quote="solstråla"]Kjetil Kamark har ofret 24 timer i døgnet 365 dager i året for denne klubben her. skulle tro han fikk igjen et lite "takk for hjelpen, lykke til videre." Han har spilt med brukne ribbein, 40 i feber og holdt ut så langt det går tross kramper i begge beina. Men det er tydeligvis ikke nok for dere, fortsett sånn og dere kommer til å bryte ned hele laget deres. vel vel, den man elsker tukter man?[/quote

Er det bare han som har ofra 24 timer for fotballen i kil eller. Har Kil fått takk fra ham da?? Det har ikke jeg sett noen sted enda. Har du? Hvilken påstander har jeg kommet med som er feil.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 21 Jan 2008, 16:21 
Klubbdirektør

Alså el fussbal er jo Kjetil selv... Konflikten det snakkes om er jo bare tull :roll: Gutten er tydelig overbevist at jeg er fryktelig missunelig på livet hans av en eller merkelig grunn :?: solstråle er jo dama hans noe "alle" vet så dette blir jo bare tull.. Jeg skal ikke være usakelig/barnslig som han men det jeg har skrevet har jeg også ment. fussball/ Kamark du er en spiller som slett ikke vil bli savnet i Kongsvinger og "solstråla" dette begynner virkelig å bli pinlig fra din side også.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 21 Jan 2008, 16:22 
Saftblander

Jada-jada wrote:
Alså el fussbal er jo Kjetil selv... Konflikten det snakkes om er jo bare tull :roll: Gutten er tydelig overbevist at jeg er fryktelig missunelig på livet hans av en eller merkelig grunn :?: solstråle er jo dama hans noe "alle" vet så dette blir jo bare tull.. Jeg skal ikke være usakelig/barnslig som han men det jeg har skrevet har jeg også ment. fussball/ Kamark du er en spiller som slett ikke vil bli savnet i Kongsvinger og "solstråla" dette begynner virkelig å bli pinlig fra din side også.

Du imponerer stadig med uttalelser :)

Jeg er ikke Kjetil Kamark, men siden du insisterer så kan jeg alltids ta det til meg som et kompliment, fordi det er det, det er.

Bare for å få det klart så er jeg sikker på at Kamark sjøl gir totalt faen i hva som blir sagt på et forum. Han bryr seg ikke om sånt, såvidt jeg har forstått.

Dette handler heller ikke om det å bli savnet eller ikke, men det er faktsik en spiller som har spilt for KIL i 2 år. Nesten aldri skadet og jobbet like mye som alle andre. Det handler jo igrunn om respekt. Trenger ikke å spre falskheter og slikt. Det er jo slikt at folk som bryr seg om saker og ting tar parti med det de mener ikke er korrekt, og i denne sammenhengen så mener jeg at kamark ikke er behandlet på noen som helst måte bra av noen utvalgte triste supportere.

Bryr meg ikke om noen av dere misliker ham sterkt heller, men når han først drar fra KIL så skal det ikke være løgner og annet møkk liggende på hans kappe.

Tross alt dette er et diskusjonsforum, så jeg liker at folk er forskjellige og har andre meninger en meg selv, men når noen "mobber" osv synes jeg man må få si sin sak.

Det er positivt for KIL at en klubb som start "henter" spillere fra Kongvinger, mulig dere får mer oppmerksomhet framover slik at kanskje dere får penger for spillere også?

Last edited by el fussbal on 21 Jan 2008, 16:31, edited 2 times in total.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 21 Jan 2008, 16:28 
Forumlegende

solstråla wrote:
Karlsen wrote:
solstråla wrote:
Kjetil Kamark har ofret 24 timer i døgnet 365 dager i året for denne klubben her. skulle tro han fikk igjen et lite "takk for hjelpen, lykke til videre." Han har spilt med brukne ribbein, 40 i feber og holdt ut så langt det går tross kramper i begge beina. Men det er tydeligvis ikke nok for dere, fortsett sånn og dere kommer til å bryte ned hele laget deres. vel vel, den man elsker tukter man?

Skjønner at du har et annet ståsted enn supporterne her inne. Dermed vil det alltid ligge en liten uenighet. Ingen her er ute etter Kamark som person. Vi mener kun noe om han som var KIL spiller.

Du mener noe om Kamark som person naturlig nok, og fronter hans ståsted utfra det. Dermed er premissene for en saklig diskusjon fraværende. Forskjellige premisser i en diskusjon fører intet sted. Aksepter at vi ser på han og alle andre med våre kritiske øyne som supportere uten å bli snurt.

Jeg kan ikke godta at folk her inne kommer med feilaktige påstander (Janko og Jada-jada) og er usakelige. Mye av det som blir sagt har med han som person å gjøre. Jeg er fullstendig klar over forskjellene som ligger mellom meg og andre supportere her inne.
Jeg ville sagt det jeg sier i denne diskusjonen uansett hvem av KIL spillerne det gjaldt, for slik behandling av spillerne som dette er rett og slett pinlig for supporterklubben og urettferdig. Og jeg er fortsatt en del av supporterne!

Du er fortsatt en del av supporterne, noe som selvsagt er hyggelig:) Og bra, da har vi felles forståelse av forskjellig grunnlag å diskutere på.

Vi har takhøyde her inne. Alle som spiller på KIL eller gjør andre jobber for KIL må forvente kritiske blikk innimellom. Jeg selv har også meninger om Kamarks sportslige presatasjon. OG hans kontraktskrav i forhold til hvor viktig han var for laget. Lar mine meninger ligge nå.

Mannen er klar for Start. Alle har sin fulle rett til å mene noe om hvorvidt Start har gjort en god signering eller ikke. Så tar vi det derfra.

Forummedlemmer i mellom bør finne seg for gode til å omtale hverandre, ta de andre på sak i stedet. Janko, Jada-Jada, Solstråla, undertegnede og alle andre her inne er akkurat like mye supportere. Selv om det er fullt mulig å være fykende uenige. Ha aksept for supportere med sterke meninger, og ta de på sak om du er uenig.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 21 Jan 2008, 16:37 
Reserve

Takk for alle fine minner fra Gjemselund, takk for opprykk, seire og øyeblikk jeg aldri vil glemme. Det er trist at mitt valg av partner gjør at jeg må velge bort klubben i mitt hjerte, det var aldri det jeg ville. Gjemselund er et vakkert sted for fotball, og jeg ønsker KIL lykke til i kommende sesonger, og jeg kommer til å håpe på opprykk, uansett hvilken klubb "jeg hører til". Jeg beklager at jeg har oppmuntret til usaklig diskusjon og alt jeg har sagt som jeg ikke burde ha sagt og at jeg har uttalt meg om saker hvor jeg egentlig er inhabil. jeg håper dere kan overse mine tidligere innlegg i alle tråder, da jeg ikke lenger kan karakteriseres som en KIL supporter slik som dere. Dette blir det siste dere hører fra meg her inne, og sjansen er heller liten for at dere ser meg igjen på Gjemselund.

Takk Karlsen for stort sinn, men jeg tror det er best for meg selv å gå herfra, det gjør meg ikke noe godt å lese slikt om Kjetil.

Ps: Kjetil har aldri vært inne på dette forumet, og det var nok aldri el fussbals intensjon å fremstå som Kjetil, han er vel kanskje bare en av få som ser hva Kjetil er kapabel til, og jeg takker han for å ha tro på Kjetil.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 21 Jan 2008, 16:42 
Forumlegende

solstråla wrote:
Takk for alle fine minner fra Gjemselund, takk for opprykk, seire og øyeblikk jeg aldri vil glemme. Det er trist at mitt valg av partner gjør at jeg må velge bort klubben i mitt hjerte, det var aldri det jeg ville. Gjemselund er et vakkert sted for fotball, og jeg ønsker KIL lykke til i kommende sesonger, og jeg kommer til å håpe på opprykk, uansett hvilken klubb "jeg hører til". Jeg beklager at jeg har oppmuntret til usaklig diskusjon og alt jeg har sagt som jeg ikke burde ha sagt og at jeg har uttalt meg om saker hvor jeg egentlig er inhabil. jeg håper dere kan overse mine tidligere innlegg i alle tråder, da jeg ikke lenger kan karakteriseres som en KIL supporter slik som dere. Dette blir det siste dere hører fra meg her inne, og sjansen er heller liten for at dere ser meg igjen på Gjemselund.

Ps: Kjetil har aldri vært inne på dette forumet, og det var nok aldri el fussbals intensjon å fremstå som Kjetil.

What?? :shock: Er jo nettopp det jeg sier jo, at du er supporter. Og kom gjerne med dine syn, men aksepter også andres meninger på det grunnlaget de kan ha meninger.

Tema på tråden: Kamark klar for Start. Så kjør på alle i hop, diskuter TEMA

Profile  

Post subject:
PostPosted: 21 Jan 2008, 17:12 
Saftblander

uansett er kamark er god spiller som kil godt hadde trengt, det sier vel seg selv at han er god når han får kontrakt med start. så når kil sier at de satser på å rykke opp, bør de ikke da beholde de gode spillerne, og ikke kun tenke lokalt.., det er ett par spillere i a-stallen som egentlig ikke burde være der. hva me å frigi disse fra kontrakten sin og heller gi mer penger til sånne spillere som kamark. skal man rykke opp så kan man ikke kvitte seg med de beste spillerne sine vettu, sier jo seg selv.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 21 Jan 2008, 18:24 
Forumlegende

Saran wrote:
uansett er kamark er god spiller som kil godt hadde trengt, det sier vel seg selv at han er god når han får kontrakt med start. så når kil sier at de satser på å rykke opp, bør de ikke da beholde de gode spillerne, og ikke kun tenke lokalt.., det er ett par spillere i a-stallen som egentlig ikke burde være der. hva me å frigi disse fra kontrakten sin og heller gi mer penger til sånne spillere som kamark. skal man rykke opp så kan man ikke kvitte seg med de beste spillerne sine vettu, sier jo seg selv.

Enig i det du sier, bortsett fra at de som er i A stallen nå er på høyde med Kamark. Stallen er dessuten så tynn at vi kan ikke kvitte oss med et par for å ha en annen ;)
Men Kamark har potensiale og får sikkert utviklet det i Start nå som han er på heltidskontrakt.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 21 Jan 2008, 18:54 
Grævling

GUD BEDRE FOR EN DISKUSJON!!!

Noen er vel i overkant haarsaare her naa, mens andre godt kan kutte ned litt paa pisspreiket!

Saa maa jeg bare faa lov til komme med en liten opplysning:

Solstraala.....det er faktisk ikke slik at alle som skriver inne paa dette forumet er medl. i supporterklubben. Bare saa det er nevnt.

....og forresten, "All the best" til Kamark i Start!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 21 Jan 2008, 20:58 
Klubbdirektør

Haha.. Artig lesning.

For å diskutere tema. Kjetil Kamark er klar for Start. Greit. Han kan erstattes. Lett.

Tror faktisk sjansene hans for spilletid er større i Start da KIL har bedre alternativer på backplass. Start har ingen. Dvs, nå har de Kamark.

Hvis ikke han er mann nok til å si takk for seg på en ordentlig måte kan han heller ikke forvente noen takk for alt her inne.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 21 Jan 2008, 21:33 
Spiller

Om ditt valg av partner gjør så du ikke lenger "kan væra kilsupporter" fordi han har bytta klubb,kan du ha det så godt sunshine! du får melde deg inn i menigheden

Profile  

Post subject:
PostPosted: 21 Jan 2008, 21:37 
Materialforvalter

Synes dette var veldig synd.
Selv om mange her inne tydeligvis ikke er imponert over det Kamark har gjort i KIL-trøya, var han en veldig viktig brikke for å sette i gang kontringer og angrep fra back-plassen. Etter min mening den eneste i forsvarsrekka som hadde en god pasingsfot og dermed klarte å se andre alternativer enn å måke ballen rett i beina på motstandere.
Et klart tap for klubben offensivt med tanke på igangsetting bakfra på egen halvdel. Og IKKE lett å erstatte som mange skal ha det til.
Hans defensive kvaliteter derimot kan nok erstattes noe lettere...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 21 Jan 2008, 22:46 
Saftblander

Tror vår lille solstråle har havnet inne på sidene til menigheten. Artig å se en med 10 innlegg å alle om Kjetil.

Sjekk profilen FACEO :lol: :lol: :lol:

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 34 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]