Jada-jada wrote:
Alså
el fussbal er jo Kjetil selv... Konflikten det snakkes om er jo bare tull

Gutten er tydelig overbevist at jeg er fryktelig missunelig på livet hans av en eller merkelig grunn
solstråle er jo dama hans noe "alle" vet så dette blir jo bare tull.. Jeg skal ikke være usakelig/barnslig som han men det jeg har skrevet har jeg også ment. fussball/ Kamark du er en spiller som slett ikke vil bli savnet i Kongsvinger og
"solstråla" dette begynner virkelig å bli pinlig fra din side også.
Du imponerer stadig med uttalelser
Jeg er ikke Kjetil Kamark, men siden du insisterer så kan jeg alltids ta det til meg som et kompliment, fordi det er det, det er.
Bare for å få det klart så er jeg sikker på at Kamark sjøl gir totalt faen i hva som blir sagt på et forum. Han bryr seg ikke om sånt, såvidt jeg har forstått.
Dette handler heller ikke om det å bli savnet eller ikke, men det er faktsik en spiller som har spilt for KIL i 2 år. Nesten aldri skadet og jobbet like mye som alle andre. Det handler jo igrunn om respekt. Trenger ikke å spre falskheter og slikt. Det er jo slikt at folk som bryr seg om saker og ting tar parti med det de mener ikke er korrekt, og i denne sammenhengen så mener jeg at kamark ikke er behandlet på noen som helst måte bra av noen utvalgte triste supportere.
Bryr meg ikke om noen av dere misliker ham sterkt heller, men når han først drar fra KIL så skal det ikke være løgner og annet møkk liggende på hans kappe.
Tross alt dette er et diskusjonsforum, så jeg liker at folk er forskjellige og har andre meninger en meg selv, men når noen "mobber" osv synes jeg man må få si sin sak.
Det er positivt for KIL at en klubb som start "henter" spillere fra Kongvinger, mulig dere får mer oppmerksomhet framover slik at kanskje dere får penger for spillere også?