DV wrote:
Tja, på venstre kant har vi jo Magnus Sylling Olsen. Tviler vel på at MOen tar denne plassen med det første....
Det jeg imidlertid mistenker er at Berntsen tenker på å dytte Moen inn i Lindau-rollen. Nå vet jeg ikke om du, Lynvingen, er en saftkoker eller en som kjenner karen fra lørenskog-tiden. Men du har tidligere skrevet at Moen har et kanon-skudd. I så fall kan han jo passe bedre i Lindau-rollen enn som spiss (eller flanke, der er vel Tuelo og Sylling allerede klare). Dersom Moen har et kanon-skudd, passer han jo veldig godt i Lindau-rollen. (bortsett fra at Lindau ikke kunne skyte, men i hans posisjon kommer man ofte til skuddhold).
Er det forresten noen som kan fortelle meg hvor hay denne Moen er og hva slags spillertype han egentlig er??
Om han er 195 høy f. eks så kan jo det ha en liten betydning for hva vi kan bruke ham til, men jeg ser gjerne at noen forklarer meg hva han er god til annet enn at han såkalt har et godt skuddbein.
Nå vet ikke jeg hvor Lindau spiller, men virker som det er offensiv midtbane? Andreas spilte mye venstre i 4-3-3 under Berntsen i lørenskog.
jeg har forstått det sånn at dere i KIL spiller med smalere flanker enn tilfellet var i Sogndal, og nettopp derfor han er tiltenkt rolle på kant.
Han er ca 185 høy, ikke noen bodybuilder, men sterk nok.
men han har som tidligere nevnt et godt skuddbein. Han skyter forøvrig godt med begge ben, noe som er et pluss. Jeg er verken saftkoker eller Lørenskog tilhenger, men har sett Andreas gjennom hele hans karriere (fra guttespiller til senior). Da han har kraftige avslutningsegenskaper er han flink til å slå presise baller hardt inn foran mål.
de defensive fibrene i kroppen hans er vel kanskje ikke de største, og heller ikke hodespill er hans styrke. men han skal være godt trent og er klar for fight. blir spennende å se han i aksjon mot kamma! Han har alltid scoret mye mål, og som guttespiller scoret han godt over 100 mål på en sesong!!