KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 05 May 2025, 01:30

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 697 posts ]  Go to page Previous  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 47  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 16 Jan 2008, 20:47 
Spiller

Kan dere ikke lese eller? :shock: det står da vel i intervjuet på kildåttenno at Berntsen er sikker på at han er best som venstre kant. Rart hvis de sa mener han skal kjempe bare med Peter s eller om høurekanten?
:shock:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 17 Jan 2008, 03:12 
Trener

Lynvingen wrote:
TT wrote:
ManUtd wrote:
Utrolig godt å vite at Andreas Moen endelig er klar. Dette kan bli spennende..

Han vil klart gjøre det bedre i KIL enn i Sogndal! Passer bedre inn.

jeg har skønt det sånn at Andreas først og fremst skal spille venstre kant i 4-3-3 hos dere.. I sogndal spilte han samme posisjonen et par ganger, men da de brukte brede vinger passet ikk dette helt, og kant i 4-4-2 er han heller ikke, da det er hans offensive krefter som er gode. Dette blir spennende, og Berntsen vet nok hvordan han skal brukes:)

Tja, på venstre kant har vi jo Magnus Sylling Olsen. Tviler vel på at MOen tar denne plassen med det første....

Det jeg imidlertid mistenker er at Berntsen tenker på å dytte Moen inn i Lindau-rollen. Nå vet jeg ikke om du, Lynvingen, er en saftkoker eller en som kjenner karen fra lørenskog-tiden. Men du har tidligere skrevet at Moen har et kanon-skudd. I så fall kan han jo passe bedre i Lindau-rollen enn som spiss (eller flanke, der er vel Tuelo og Sylling allerede klare). Dersom Moen har et kanon-skudd, passer han jo veldig godt i Lindau-rollen. (bortsett fra at Lindau ikke kunne skyte, men i hans posisjon kommer man ofte til skuddhold).

Er det forresten noen som kan fortelle meg hvor hay denne Moen er og hva slags spillertype han egentlig er??

Om han er 195 høy f. eks så kan jo det ha en liten betydning for hva vi kan bruke ham til, men jeg ser gjerne at noen forklarer meg hva han er god til annet enn at han såkalt har et godt skuddbein.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 17 Jan 2008, 09:53 
Trener

DV wrote:
Lynvingen wrote:
TT wrote:
ManUtd wrote:
Utrolig godt å vite at Andreas Moen endelig er klar. Dette kan bli spennende..

Han vil klart gjøre det bedre i KIL enn i Sogndal! Passer bedre inn.

jeg har skønt det sånn at Andreas først og fremst skal spille venstre kant i 4-3-3 hos dere.. I sogndal spilte han samme posisjonen et par ganger, men da de brukte brede vinger passet ikk dette helt, og kant i 4-4-2 er han heller ikke, da det er hans offensive krefter som er gode. Dette blir spennende, og Berntsen vet nok hvordan han skal brukes:)

Tja, på venstre kant har vi jo Magnus Sylling Olsen. Tviler vel på at MOen tar denne plassen med det første....

Det jeg imidlertid mistenker er at Berntsen tenker på å dytte Moen inn i Lindau-rollen. Nå vet jeg ikke om du, Lynvingen, er en saftkoker eller en som kjenner karen fra lørenskog-tiden. Men du har tidligere skrevet at Moen har et kanon-skudd. I så fall kan han jo passe bedre i Lindau-rollen enn som spiss (eller flanke, der er vel Tuelo og Sylling allerede klare). Dersom Moen har et kanon-skudd, passer han jo veldig godt i Lindau-rollen. (bortsett fra at Lindau ikke kunne skyte, men i hans posisjon kommer man ofte til skuddhold).

Er det forresten noen som kan fortelle meg hvor hay denne Moen er og hva slags spillertype han egentlig er??

Om han er 195 høy f. eks så kan jo det ha en liten betydning for hva vi kan bruke ham til, men jeg ser gjerne at noen forklarer meg hva han er god til annet enn at han såkalt har et godt skuddbein.

Nå er det i følge kil.no flere som kan bekle flere plasser. Berntsen sier at også Sylling kan inneha Lindau rollen.

http://www.kil.no/nyheter/vis.php?ny=1&id=957

Profile  

Post subject:
PostPosted: 17 Jan 2008, 18:31 

DV wrote:

Nå vet ikke jeg hvor Lindau spiller, men virker som det er offensiv midtbane? Andreas spilte mye venstre i 4-3-3 under Berntsen i lørenskog.
jeg har forstått det sånn at dere i KIL spiller med smalere flanker enn tilfellet var i Sogndal, og nettopp derfor han er tiltenkt rolle på kant.
Han er ca 185 høy, ikke noen bodybuilder, men sterk nok.
men han har som tidligere nevnt et godt skuddbein. Han skyter forøvrig godt med begge ben, noe som er et pluss. Jeg er verken saftkoker eller Lørenskog tilhenger, men har sett Andreas gjennom hele hans karriere (fra guttespiller til senior). Da han har kraftige avslutningsegenskaper er han flink til å slå presise baller hardt inn foran mål.
de defensive fibrene i kroppen hans er vel kanskje ikke de største, og heller ikke hodespill er hans styrke. men han skal være godt trent og er klar for fight. blir spennende å se han i aksjon mot kamma! Han har alltid scoret mye mål, og som guttespiller scoret han godt over 100 mål på en sesong!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 17 Jan 2008, 19:31 
Forumlegende

Rimelig målbevisst mr Berntsen:
http://www.glomdalen.no/kil/article3286671.ece

Profile  

Post subject:
PostPosted: 17 Jan 2008, 20:12 
Klubbdirektør

Herlig uttalelse. Varmer å høre sånne ting. Så få vi se om det lar seg gjøre i praksis!

Lover å kjøpe masse kaker om Berntsen ringer på døra mi! :)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 17 Jan 2008, 20:17 
Forumlegende

Det det dreier seg om, gå gjennom ild og vann for laget. Oppofrende og målbevisste trenere får ofte spillere med de samme egenskaper.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 17 Jan 2008, 20:48 
Klubbdirektør

Positivt av Berntsen. Fem forsvarsspillere er altfor lite og vi må ha griseflaks med skader og stort sett unngå karantener for ikke å lide under dette.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 17 Jan 2008, 21:02 
Kaptein

kjempe bra av berntsen.... er det noe vi i supporterklubben kan gjøre for at vi skal få den siste forvareren.. ?? noen ideer??

Profile  

Post subject:
PostPosted: 18 Jan 2008, 01:29 
Trener

bergerud wrote:
kjempe bra av berntsen.... er det noe vi i supporterklubben kan gjøre for at vi skal få den siste forvareren.. ?? noen ideer??

Bake kaker :D

Ellers kjempebra initiativ.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 18 Jan 2008, 01:31 
Forumlegende

bergerud wrote:

kjøpe sessongkort ;)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 21 Jan 2008, 17:44 
Materialforvalter

mikeb wrote:
bergerud wrote:

kjøpe sessongkort ;)

Hadde alle de 148 bedriftene som omsetter for mer enn 5mill i Kongsvinger kommune gått inn med 5.000,- i støtte, hadde klubben fått 740.000,-. Det blir en grei forsvarer.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 21 Jan 2008, 18:12 
Klubbdirektør

Hvorfor ikke lage en avis med 5 utgivelser i året. Så kan dem selge noen annonse sier i dem. Slik dem gjør med Finnskog rallyen. Der tar dem 2500 for en liten annonse og mer for de store.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 22 Jan 2008, 00:39 
Klubbdirektør

Er det noen som vet hva planen med Kristian Jahr er? Han trener vel med A laget og spiller til Onsdagen mot Skamma så skal han opp i stallen eller ei?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 22 Jan 2008, 09:23 
Klubbdirektør

Nå har vi en fra Elfenbenkysten som trener med Kil. Han er hvist god sier Berntsen. En forsvarspiller. Og flere er på vei for å vise seg frem.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 697 posts ]  Go to page Previous  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 47  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]