KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 05 May 2025, 14:04

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 697 posts ]  Go to page Previous  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 47  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 12 Dec 2007, 09:22 
Klubbdirektør

Pluss Efe Ehiorobo og Tryggvi Bjarnason da blir det bra. De har hvert meget bra på treninga sist uke. Så kanskje de for kontrakt.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Dec 2007, 12:34 
Klubbdirektør

DV wrote:
Jada-jada wrote:
Jotjar wrote:
Er dette nevnt, klebager jeg det.

Men Kjetil Kamark prøvespilte for Ranheim mot Rosenborg sist uke:
http://www.ranheimfotball.no/Modules/NewsManager/ShowNews.aspx?NewsID=667

Han trapper ned skjønner jeg :roll:

Trenger ikke Kamarken uansett sånn det ser ut nå.

Får vi Strømnes vil vel 11ern se slik ut:

Conny "Høger" Månsson

Nilsen - guiomar - Ryen - Mukumbu

Torp - Strømnes

Berg Hansen

Pelu Tuelo

Samuelsson

Benken : Pat, Van Wijk, Turbo, og juniorene...

Begynner jo å ligne på noe det her ;)

Jeg syntes dette ser skremmende ut for skader kommer og da står vi med ballene i glidlåsen :shock: Hvis ikke Kamark fortsetter og Strømnes kommer inn pluss juniorene så har vi 16 skadefrie spillere i stallen... Det sier seg selv at dette er alt for lite og man trenger 4-5 gode spiller til.Det er lag som stiller med 25 mans tropper og da kommer vi til kort hvis vi ikke får inn flere.. Man kan heller ikke regne ved at juniorene skal slå ut i full blomst i Adecco som er et megastepp fra 3 div.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Dec 2007, 13:19 
Materialforvalter

Med tanke på sesongen som er ferdig, var det vel 3-4 og 5 spillere ute med skade eller karantene i hver eneste kamp etter ferien. Og selv om vi dro i land masse poeng allikevel, må nok stallen økes med minst 1 god reserve på hvert ledd hvis vi skal ha no mål om opprykk.
Men så var det disse penga da...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Dec 2007, 13:49 
Forumlegende

Men får vi på plass Sylling og Strømnes nå så er det ihvertfall høy kvalitet på alle i a-stallen slik at de som til enhver tid befinner seg på benken ikke svekker laget når de må spille. Kanskje er det greia for en liten klubb som KIL å ha ca 15-16 spillere med kvalitet og at unge spillere fyller opp resten? Heller 15-16 med kvalitet enn 20 stykker hvor 8 av dem er rutinerte halvgode 2. divisjonsspillere som svekker laget. Da kan man like gjerne bruke juniorer og utvikle disse.

Man ser jo at det er flere Adeccoligaklubber som kjører kvantitet framfor kvalitet i stallen og roter rundt på nedre halvdel/midten. Heller noe færre folk med høy kvalitet da!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Dec 2007, 14:50 
Forumlegende

I fjor var det vel 20 stykker med kvalitet i stedet for 25 halvgode som var argumentasjonen, man senker kravene etter tingenes tilstand ser jeg ;)

Enig i at vi ikke skal ha for mye stallfyll, men en stall som er mindre enn 22 spillere sysn jeg høres uforsvarlig lite ut.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Dec 2007, 15:12 
Klubbdirektør

mikeb wrote:
I fjor var det vel 20 stykker med kvalitet i stedet for 25 halvgode som var argumentasjonen, man senker kravene etter tingenes tilstand ser jeg ;)

Enig i at vi ikke skal ha for mye stallfyll, men en stall som er mindre enn 22 spillere sysn jeg høres uforsvarlig lite ut.

Målkongen vår komentere dette godt og lover poeng :wink:

http://www.kil.no/nyheter/vis.php?ny=1&id=922

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Dec 2007, 15:38 
Forumlegende

Og et veldig godt poeng fra Samuelsson det med kvalitet på treningene. Det er nok litt snaut med 15-16 mann. Uansett fikk jeg vel fram poenget.

4 til inn hadde vært helt konge.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Dec 2007, 17:46 
Klubbdirektør

Janko wrote:
Pluss Efe Ehiorobo og Tryggvi Bjarnason da blir det bra. De har hvert meget bra på treninga sist uke. Så kanskje de for kontrakt.

Joa, dog har jeg hørt det motsatte.. men er de gode nok, og min kilde tar feil så kunne jeg ikke ha blitt mer fornøyd!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Dec 2007, 15:13 
Klubbdirektør

Ser at Kamark er blitt nylig fjernet fra A laget på kil.no sin side under troppen "noen som vet noe"

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Dec 2007, 15:38 
Klubbdirektør

Ole Kristian Kråkmo og Vegard Voll fikk kontrakt med Ranheim. Men ikke Kamark ser jeg. Er vel for dårlig for dem da.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Dec 2007, 15:40 
Klubbdirektør

Janko wrote:
Ole Kristian Kråkmo og Vegard Voll fikk kontrakt med Ranheim. Men ikke Kamark ser jeg. Er vel for dårlig for dem da.
Og Johan Nås har gått til Follo

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Dec 2007, 17:49 
Forumlegende

15 mann hvorav

2 keepere
2 skadde (lagtid?

Man skal vel starte treningen like over nyttår...?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Dec 2007, 18:59 
Forumlegende

Janko wrote:

Mye hetsing av Kamark her inne, har ikke han vært god nok i år da? Jeg syns det hadde vært bra å få med Kamark videre.

Det er lenge siden de tok bort Kamark og Sylling, er vel fordi de for tiden er uten kontrakt.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Dec 2007, 20:27 
Klubbdirektør

mikeb wrote:
Janko wrote:

Mye hetsing av Kamark her inne, har ikke han vært god nok i år da? Jeg syns det hadde vært bra å få med Kamark videre.

Det er lenge siden de tok bort Kamark og Sylling, er vel fordi de for tiden er uten kontrakt.

Kamark ble tatt bort i går... Sylling har vært borte i flere uker.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Dec 2007, 20:29 
Trener

mikeb wrote:

Ikke helt enig med deg i at det er noe hets av Kamark her inne. Syns det heller faller i kategorien "naturlig undring, skuffelse og hoderystende oppgitthet" over at en spiller som har vært fast på et av Adeccoligaens beste lag avslår tilbud om ny kontrakt for å prøve å få kontrakt med et lag som er i 2. divisjon....

At det da kommer kommentarer som at han trapper ned, og når han ikke får tilbud om kontrakt kommer en slengbemerkning om at han ikke er god nok etc. vil jeg kalle naturlig og ikke definere som noe hets.

Er ellers enig i at det hadde vært bra å få Kamark med videre. Vi trenger mer enn 4 forsvarsspillere, for å si det sånn. Men den forsvarsfireren vi har i dag mener jeg er god nok. Og det bør ikke være umulig å få en ung og lovende reserve fra 2. div, evt. hvis strømnes kommer, så kan jo gutten spille både midtbane og midtstopper, og Guiomar kan uten problemer bekle en back-rolle, så da har vi grei nok dekning i forsvaret.

Jeg står for det jeg har skrevet om at slik det har utviklet seg nå med Mukumbu inn og Nilsens utvikling på høst-sesongen, samt at Kamark heller vil trappe ned og få mer penger fremfor å fortsette utviklingen, så trenger vi ham ikke lenger. Men om han tar en "Vidar Evensen", så er han hjertelig velkommen til å bli. Men han bør ikke vente for lenge med det.....

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 697 posts ]  Go to page Previous  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 47  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]