mikeb wrote:
Mye hetsing av Kamark her inne, har ikke han vært god nok i år da? Jeg syns det hadde vært bra å få med Kamark videre.
Det er lenge siden de tok bort Kamark og Sylling, er vel fordi de for tiden er uten kontrakt.
Ikke helt enig med deg i at det er noe hets av Kamark her inne. Syns det heller faller i kategorien "naturlig undring, skuffelse og hoderystende oppgitthet" over at en spiller som har vært fast på et av Adeccoligaens beste lag avslår tilbud om ny kontrakt for å prøve å få kontrakt med et lag som er i 2. divisjon....
At det da kommer kommentarer som at han trapper ned, og når han ikke får tilbud om kontrakt kommer en slengbemerkning om at han ikke er god nok etc. vil jeg kalle naturlig og ikke definere som noe hets.
Er ellers enig i at det hadde vært bra å få Kamark med videre. Vi trenger mer enn 4 forsvarsspillere, for å si det sånn. Men den forsvarsfireren vi har i dag mener jeg er god nok. Og det bør ikke være umulig å få en ung og lovende reserve fra 2. div, evt. hvis strømnes kommer, så kan jo gutten spille både midtbane og midtstopper, og Guiomar kan uten problemer bekle en back-rolle, så da har vi grei nok dekning i forsvaret.
Jeg står for det jeg har skrevet om at slik det har utviklet seg nå med Mukumbu inn og Nilsens utvikling på høst-sesongen, samt at Kamark heller vil trappe ned og få mer penger fremfor å fortsette utviklingen, så trenger vi ham ikke lenger. Men om han tar en "Vidar Evensen", så er han hjertelig velkommen til å bli. Men han bør ikke vente for lenge med det.....