KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 04 May 2025, 20:33

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 12 posts ] 
Author Message
PostPosted: 05 Nov 2007, 21:47 
Grævling

http://www.kil.no/nyheter/vis.php?ny=1&id=889

"Etter kampen takket gutta og supporterne hverandre og Peter Lindau, som legger opp, fikk som seg hør og bør ekstra oppmerksomhet. Etter sin beste sesong i KIL-drakta fikk han til og med en liten gave fra supporterne.

- Det var en fantastisk hyllest etter kampen og jeg fikk akkurat det jeg liker best av supporterne, sa Lindau, som mottok en småsjelden whisky, som visstnok skal være litt lei å få tak i.

- Det er så jeg angrer på at jeg ikke har sluttet hvert år, sa svensken...."

For de som lurer, Lindau fikk ei flaske Isle of Jura - 21 Years.

http://www.isleofjura.com/whisky/range/ ... tentid=230

Etter diverse undersøkelser skal visst dette være favoritten. Han har vel blitt hekta på skotsk maltwhisky etter flere år i landet :-)

Så, over til mer om bakgrunnen til dette. Vi i supporterklubben ønsker å hedre våre spillere etter lang og tro tjeneste. Mange har vært lenger i KIL enn Lindau, men fremover vil de vi mener fortjener heder og ære, få nettopp den oppmerksomheten de fortjener.

Nå kan vi selvfølgelig ikke drive å dele ut brennevin i øst og vest under sesongens gang, så det skal i hovedsak foregå etter endt sesong.

Visse kriterier må vi også legge til grunn. Spilleren som skal hedres må ha vært i klubben noen år, i tillegg ha markert seg skikkelig ved å være en relativt fast spiller i klubbens startoppstilling, eller på annen måte ha gjort seg spesielt bemerket slik at en ekstra hyllest er på sin plass.

En spiller kan også selv diskvalifisere seg fra en hyllest som ellers hadde vært fortjent. Et eksempel på dette (utopisk) kunne vært at en av våre etablerte spillere gjennom flere år velger å slutte i KIL, for å bytte til Skamma (bare for å ha nevnt navnet på en klubb). Dette vil selvfølgelig føre til tap av alle "opptjente" poeng på "hyllest-barometeret"

I tillegg har det seg også slik at disse bemerkelsene helst skal kunne bli tildelt mens det er en viss mengde supportere tilstede. Spillere som forsvinner til andre klubber "over natta", eller midt på vinteren, får dermed skylde seg selv hvis de går glipp av hyllesten :-)

Men...... alt er selvfølgelig avhengig av poeng på "hyllest-barometeret". Er en hyllest STERKT PÅKREVD, så skal vi vel klare å få hanket spilleren inn til en eller annen anledning hvor "hyllest" og "hyllest-gave" kan bli utført/utdelt.

Altså, en hel del "regler" i gråsonen, omtrent som i Jarøy's skattelovsamling :D

Nå er ikke dette nedfelt i våre vedtekter, men hva mener folket? Noen synspunkter på dette?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 05 Nov 2007, 23:06 
Klubbdirektør

Høres ut som en god plan!

Hvor mye måtte man gi for whiskeyn? Noen som har smakt den? Sjelden skotsk maltwhiskey var vel en perfekt gave til en aldrende whiskeykjenner! Fikk sykt lyst på en flaske til meg selv! :p

Uten at jeg kan kalle meg selv aldrende, eller noen overdreven whiskeykjenner..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 05 Nov 2007, 23:07 
Trener

Synes dette høres greit ut. Kjøpte personlig whisky til Eirik Dybendal på La Manga for noen år siden. Etter at han ble toppscorer i turneringa der. :wink:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 05 Nov 2007, 23:20 
Grævling

Rød Jævel wrote:
Høres ut som en god plan!

Hvor mye måtte man gi for whiskeyn? Noen som har smakt den? Sjelden skotsk maltwhiskey var vel en perfekt gave til en aldrende whiskeykjenner! Fikk sykt lyst på en flaske til meg selv! :p

Uten at jeg kan kalle meg selv aldrende, eller noen overdreven whiskeykjenner..

Var ikke så forskrekkende dyr, selv om jeg hadde nok fint klart å finne meg noe annet, og mer mengde, for samme sum hvis det var til meg selv ;-)

Ble noen runder med "systemet" i Sverige før de klarte å hoste opp flaska, men slik skal det være ;-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 05 Nov 2007, 23:22 
Grævling

Berntsen wrote:
Synes dette høres greit ut. Kjøpte personlig whisky til Eirik Dybendal på La Manga for noen år siden. Etter at han ble toppscorer i turneringa der. :wink:

Godt :-)

Nå er det heller ikke slik at det nødvendigvis må være alkohol som skal gis bort når folk skal "hedres" ;-)

Men førstemann som stikker til Ham-Kam skal få et par liter av en elendig HB jeg har stående :D

Profile  

Post subject:
PostPosted: 06 Nov 2007, 08:02 
Klubbdirektør

Synes dette høres bra ut jeg, Raggen.

Never red - Alltid rød!
-------
http://www.haga-if.no

Profile  

Post subject:
PostPosted: 23 Nov 2007, 16:08 
Materialforvalter

Regner med at Stormoen ligger godt an til en påskjønnelse fra supporterklubben?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 23 Nov 2007, 16:31 
Grævling

Det er det vel liten tvil om ja!

Så får vi se når det dukker opp en bra annledning, vi kommer vel til å møte dem noen ganger neste sesong, så det skal vel la seg gjøre!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 23 Nov 2007, 16:32 
Forumlegende

Stormoen skal ha all ære for tiden han har lagt ned i KIL, foreslår derfor at vi går till innkjøp av en flaske Lerum saft til ham. Regner med at han har noe sterkt han kan blande i fra før :lol: ;)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 23 Nov 2007, 16:37 
Grævling

Dålig HB fra Alvdal og blandevann fra Lerum, som påleges konsumert dagen før møtene med KIL i 2008 ;-)

Blir gjerne noen fisketurer i året til Alvdal, så dette skal det vel være mulig å få tak på ;-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 Nov 2007, 19:54 
Spiller

skylder vi gundersen noe?:) selv om sylling gjorde en bra sesong, ser jeg ingen grunn til at han skal få noe!!!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 Nov 2007, 20:14 
Grævling

Sylling bør forlenge kontrakten og bli noen år.....så skal vi se ;-)

Gunda har så han klarer seg med b-fotball i 2.divisjon! Neste år kommer han til å bli lokalkjent på vestlandet....stas for han ;-)

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 12 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]