Jo da, men du har tydelig gjort deg opp noen meninger på bagkrunn av ting som skjer "backstage" i KIL, så da virker det som om du vet noe vi andre ikke vet? Eller tar jeg feil? Og dette har du tydelig ingen planer om å informere noe mer om....da syns jeg like godt du kunne spart deg for å komme drassende med dette!
Men samme faen, kan ikke se for meg at det kan komme noe mer fruktbart ut av denne diskusjonen, så for min del kan den like godt avsluttes før det tar helt av.
For egen del kunne jeg godt gitt min stemme på årets spiller til flere, det er flere som hadde fortjent en slik "heder" av flere årsaker. Hadde sesongen vært noen uker lenger så hadde vel kanskje også Torp dratt avgårde med hele greia. Men Pelu har uansett et register som ingen andre er i nærheten av når det sitter som det til tider gjør for gutten. Lett å forstå at folk lar seg forelske i dette, mens slitere som ikke er like spektakulære, men gjør en like viktig jobb, dessverre kommer litt i skyggen. Slik er det nå bare.
...og heia KIL, ingen spillere blir større en klubben uansett