KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 04 May 2025, 13:49

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 38 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 13 Nov 2007, 20:05 
Materialforvalter

Pelu er allerede valgt til årets spiller av KIL-supporterne, aftenposten, vg ++

Og fra en supporter synsvinkel som kun er å ser kamper og ser store øyeblikk uten å sette seg dypt inn "backstage" i KIL, så kan jeg skjønne at han ble årets spiller.
Men dessverre har jeg engasjert meg litt mer enn menigmann i gata, og sett og hørt ting som gjør at jeg har en litt annen oppfatning av årets spiller.
Man kan vel si at jeg er innhabil på en måte.
Case closed.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Nov 2007, 20:53 
Klubbdirektør

Tilskuer wrote:
Pelu er allerede valgt til årets spiller av KIL-supporterne, aftenposten, vg ++

Og fra en supporter synsvinkel som kun er å ser kamper og ser store øyeblikk uten å sette seg dypt inn "backstage" i KIL, så kan jeg skjønne at han ble årets spiller.
Men dessverre har jeg engasjert meg litt mer enn menigmann i gata, og sett og hørt ting som gjør at jeg har en litt annen oppfatning av årets spiller.
Case closed.

Det må være det dårligste svaret jeg har sett på evigheter :roll: Du har engasjert deg mer en andre og er inhabil? Vi snakker da ikke om KGB her for pokker så syng ut i stedet for å tåkeprate herregud.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Nov 2007, 21:17 
Grævling

Tilskuer wrote:
..........Men dessverre har jeg engasjert meg litt mer enn menigmann i gata, og sett og hørt ting som gjør at jeg har en litt annen oppfatning av årets spiller.
Case closed.

Riktig....så innleggene dine er bare for å skape forvirring på forumet? Drittslenging uten å komme med "dritten"?

Pen måte å gå frem på. Har du noe du vil komme med, så syng ut, eller hold kjeft, dette var en latterlig fremgangsmåte!

PS! Send meg gjerne en PM på hva det er du egentlig sitter inne med som ikke tåler dagens lys. Kunne vært greit å få sjekka ut om det er hold i noe av det du mener du sitter på av informasjon!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Nov 2007, 21:47 
Forumlegende

For å si det enkelt: Jeg driter i hva det måtte være med Pelu om det i det hele tatt er noe. Som KIL supporter nyter jeg at KIL for første gang på mange år har en eksepsjonelt god fotballspiller som kan avgjøre kamper alene. Hva som skjer internt i laget og hva slags laster han eller andre måtte ha er uinteressant. Det funker for KIL med Pelu på bana. Dette er jo bevist gang på gang. Jeg ser fram til å se den mannen på bana i KIL-drakt også i 2008 :twisted:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Nov 2007, 22:22 
Materialforvalter

Raggen wrote:
Riktig....så innleggene dine er bare for å skape forvirring på forumet? Drittslenging uten å komme med "dritten"?

Jeg har aldri slengt dritt om Pelu. Jeg har bare hatt egne meninger, i dette tilfellet om kåringen av han som årets spiller.
Flere av dere ser ikke ting jeg ser, og omvendt.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Nov 2007, 22:51 
Grævling

Jo da, men du har tydelig gjort deg opp noen meninger på bagkrunn av ting som skjer "backstage" i KIL, så da virker det som om du vet noe vi andre ikke vet? Eller tar jeg feil? Og dette har du tydelig ingen planer om å informere noe mer om....da syns jeg like godt du kunne spart deg for å komme drassende med dette!

Men samme faen, kan ikke se for meg at det kan komme noe mer fruktbart ut av denne diskusjonen, så for min del kan den like godt avsluttes før det tar helt av.

For egen del kunne jeg godt gitt min stemme på årets spiller til flere, det er flere som hadde fortjent en slik "heder" av flere årsaker. Hadde sesongen vært noen uker lenger så hadde vel kanskje også Torp dratt avgårde med hele greia. Men Pelu har uansett et register som ingen andre er i nærheten av når det sitter som det til tider gjør for gutten. Lett å forstå at folk lar seg forelske i dette, mens slitere som ikke er like spektakulære, men gjør en like viktig jobb, dessverre kommer litt i skyggen. Slik er det nå bare.

...og heia KIL, ingen spillere blir større en klubben uansett ;-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 14 Nov 2007, 11:59 
Kaptein

Tilskuer wrote:
Flere av dere ser ikke ting jeg ser, og omvendt.

Ja du store min, og da refererer jeg til de to siste innleggene dine. Du har vel ekstremt gode superspesielle inside-kilder i spillergruppen? Kanskje har du paratelepatiske evner også?

For det første er det mange her som kjenner laget personlig, både spillergruppe og støtteapparat, alt annet enn dårligere enn deg. Hvorfor har ikke de "SETT", eller hørt for den saks skyld, det du ser og hører? For det andre er jeg helt enig med Raggen om at dette kommer vi ingen vei med grunnet din talentløse fremgangsmåte. Og, for det tredje, fy skam for å oppføre deg som en tulling.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 14 Nov 2007, 14:02 
Klubbdirektør

Årets spiller og årets lag blir vurdert over hele sesongen, hva de enkelte spillerne har prestert på bana.. derfor er Pelu plukket ut.. hvordan hans oppførsel o.l er har pent lite med dette å gjøre.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 38 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3

All times are UTC + 1 hour [ DST ]