KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 06 May 2025, 06:40

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 106 posts ]  Go to page Previous  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 27 Jun 2007, 21:08 
Klubbdirektør

Janko wrote:
DV wrote:
hvem var det som ble skadet som de sa på radioen, og hvor alvorlig er det?
Førsund lå nede med krampe. Men det var hans siste kamp allikevel.

Han skal vel i utgangspunktet være med til Sarpsborg? Var det ikke helt fram til ferien da? :roll:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Jun 2007, 21:10 
Klubbdirektør

Sorry- Sant det. Glemte den kampen i ren sinne :oops:

Profile  

Post subject: DRITT NOK EN GANG
PostPosted: 27 Jun 2007, 21:57 
Reserve

Ble tydeligvis utspillt av Notodden! Sesongen bærer preg av at vi blir presset tilbake og må ligge bak og forsvare oss i store deler i så og si alle kamper, også de vi vinner. Meget bekymringsfullt.

Prestasjonene svingte riktignok i fjor også, men da vant vi jo kamper gjennom dominans i banespillet. Synes ikke det skjer i nevneverdig grad i år.

Noe er galt.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Jun 2007, 22:00 
Janko wrote:
Virker ikke som om de klarer å forandre taktikk heller. Samme duren hele tiden. Må da gå an å forandre den når man ikke for til 4-3-3. Virker som om andre lag har skjønt hvordan de skal få kil ut av rytmen. Blir vel ikke noe bedre i Sparta heller. For håpe Kil ikke ble for slitne :D

hæ?

Kil? Rytme? klinger ikke godt sammen desverre :lol:

Post subject:
PostPosted: 27 Jun 2007, 22:15 
Klubbdirektør

Gjør ikke det i år nei. I fjor spilte da kil fotball i mange kamper. Men i år varierer det voldsomt. Har enda ikke sett kil spille 1 hel omgang med bra spill. Den første kampen mot Ham Kam. Den var bra. Så fort kil leder legger de seg bakpå med en gang. Det blir aldri noe godt av slik. Skjønner ikke hvorfor de ikke fortsetter å presse høyt oppe allikevel. Er det trenerens taktikk å legge seg bakpå eller skjer det i hodene på spillerne? Jeg tror på det første alternativet.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Jun 2007, 22:20 
Klubbdirektør

Karlsen wrote:
1892 wrote:
KIL har virket dødsslitne etter å ha løpt i hele januar! fy faen..

Godt poeng.
Tja er det det da?
Sikker på at de ikke er dødslitne etter 6 kamper på 3 uker? I tillegg med omtrent samme startoppstilling?

Nå begynner vel hylekoret igjen.......

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Jun 2007, 22:27 
Klubbdirektør

De trener vel for å klare så mange kamper vel? De har jo fått spille oppsettet. Er en 4-5 juniorer som spiller opptil 3 kamper i uka. Er ikke lenger en 1 år siden Kil overkjørte andre lag på slutten av kampene. Men det klarer dem ikke i år. Virker som om de ikke holder en hel kamp. Kanskje dem har trent feil i år. Men da lærer man av det og gjør vel ikke samme feilen til års igjen håper jeg.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Jun 2007, 23:53 
Forumlegende

Huff, det ble en lang tur hjem i dag. Fant ut at jeg ikke er i faresonen for hjerteinfarkt, for hadde jeg vært det hadde jeg vært dau nå. Det var nerve i denne kampen og i 1. omgang var Notodden hakket vassere enn KIL hele tiden. Virka som om de hadde skjønt at det var cup og at det ikke var noe vits å gå for uavgjort. Bala Garba var konstant farlig, og de hadde også et par andre meget gode spillere med samme hudfarge.
Conny var konge for KIL i dag, med flere gode reaksjonsredninger og plukka det som kom av stikkballer også. Ellers var Torp god til å jobbe defensivt i første omgang, resten av laget hadde ikke helt funnet formen. Når Sylling kom inn i 2. omgang ble vi med ett mye farligere, men Notodden hang fortsatt med. Sylling og Ørjan skapte mye i 2. omgang. Arnar så også ut til å ha funnet ut hvordan man spilte på midtbanen og jobba meget hardt til leiesoldat å være. Sylling scorer på en fin sjanse og vi har kontroll i det meste av andre omgang, i 90. minutt blir det mye klabb og babb og selv om jeg ser at Conny har henda på ballen havner den på en merkelig måte til slutt i nettet av Kristian Ystås. Så hadde vi gitt han kontrakt hadde vi vært videre i cup'n. I ekstraomgangene så er KIL meget slitne, Arnar Førsund så ut til å være helt tom, men han kjemper bra likevel. Conny er fortsatt helt rå i mål, og det må en måljeger i rød trøyre til for å overliste ham. Notodden slår en hard og lav corner som Samuelsson flikker fint nede i ved stolperota der hvor Conny er sjanseløs, hadde vært et fint mål om det hadde kommet i riktig mål ;)

J.... surt at cup'n er over får vår del, jeg som meldte meg inn i supporterkluben for å få biletter til cupfinalen. Nå har jeg ikke sett KIL vinne siden Skeid på Bislett og skjønner at min tilstedeværelse gjør at de taper. Men, kommer nok til å reise ned til Særp i helga likevel i håp om at de snur den trenden.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Jun 2007, 00:21 
Grævling

.....da får du bli med bussen, så kanskje vi blir nok folk på den også ;-)

Ellers er jeg litt utmatta nå gitt, som gutta. Tydelig at ferien skal bli god nå, syns Notodden slår oss rett og slett på at de har mer krefter i beina. Som vanlig sliter vi også med å skape store sjanser, og det blir alt for mange løp inn i midten. Vi er nødt til å få brukt flankene bedre, og de bør dra seg ut mpt kantene i stedet for å gå innover i banen....der blir vi stoppet kontant gang etter gang. Men.....vi ledet lenge, surt når de putta på overtid :-(

Huff......lurer på hvordan beina til gutta er på søndag. Sparta har jo sluppet unna med 2 kamper mindre enn oss de siste ukene, dette kan få stor betydning på søndag.

En liten oppfordring til Berntsen.....ikke noe hardkjør på treningene de neste dagene!

Uansett......takk til gutta for jobben i dag, enkelte tok noen løp ute i ekstraomgangene som var så harde at jeg selv ble sliten bare av å se på :-)

....så kunne jeg også skrevet en avhandling om dommeren i dagens kamp, men det er uansett ikke hans feil at vi tapte, og bedre kan vi uansett ikke vente fra en "bussjåfør fra Notodden" ;-)

.....Arnar fikk i hvert fall sagt sin mening om klovnen etter at kamper var ferdig, 18-års grense på de ordene....så de skal jeg ikke gjenta her inne :D

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Jun 2007, 00:24 
Grævling

ManUtd wrote:
Karlsen wrote:
haha supportere som drar ut tida med å holde på ballen liker vi:P

Det er sikkert Raggen :twisted:

Nei gitt.... wasn't me :D

.....Vi prøvde også å bytte ut matchballen mot en rød og hvit badeball på slutten, men det hjalp ikke :-(

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Jun 2007, 07:38 
Klubbdirektør

Har akkurat lest avisa der Karlsrud sier at de ventet på vinnermålet skulle komme. Trodde ikke mine egne øyne. Når et trener team ser at det går så dårlig må det vel gå an å ta et grep å finne på noe annet. Eller har dem ikke noe annet alternativ. Han sier også at Notodden var fysisk sterkere en kil. Ja det er sant. Men syns jeg leste i januar i år at de skulle trene hardt i februar -mars for at de skulle tåle alle kampene som kom så tett. Det ser ut som om de har bomma noe helt jævlig akkurat der. Før fikk Kil ros for at de var et de sterkeste laga. Håper bare at spillerne for et par dager fri før Sparta kampen ellers tror jeg de går tomme fort.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Jun 2007, 08:56 
Forumlegende

Slik er det med mange i mange idretter:

av frykt for ikke å trene hardt nok - trener mange for hardt hele tiden

--- uten at jeg vet hvordan KIL trener, men noen har vel ymtet fram om dette.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Jun 2007, 09:56 
Forumlegende

Janko wrote:
Har akkurat lest avisa der Karlsrud sier at de ventet på vinnermålet skulle komme. Trodde ikke mine egne øyne. Når et trener team ser at det går så dårlig må det vel gå an å ta et grep å finne på noe annet. Eller har dem ikke noe annet alternativ. Han sier også at Notodden var fysisk sterkere en kil. Ja det er sant. Men syns jeg leste i januar i år at de skulle trene hardt i februar -mars for at de skulle tåle alle kampene som kom så tett. Det ser ut som om de har bomma noe helt jævlig akkurat der. Før fikk Kil ros for at de var et de sterkeste laga. Håper bare at spillerne for et par dager fri før Sparta kampen ellers tror jeg de går tomme fort.

Var du på kampen og så at det gikk "så dårlig".
Det var jo ikke sånn at vi ble totalt overkjørt av Notodden.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Jun 2007, 10:01 
Forumlegende

Noen som vet hvordan det gikk med Pelu i går, han hoppet rundt med bandasje og lånte isposer av Notodden benken i går. Håper ikke skaden kom tilbake.

Ellers så det ut som om Winnie fikk en smell også, måtte på med isspray etter at en klarering traff henne i leggen ;)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Jun 2007, 10:45 
Klubbdirektør

Var ikke på kampen. Hørte på radioen at Kil spillerne var dyktig slitne. Har du sett Kil i år holde en hel kamp? De siste 15-20 min har de som regel ligget i forsvar å kjempet med å få ballen så langt unna som mulig. I motsetning til før. Virker som om de blir fortere skadet også. Vet at de hadde en helt annen oppkjøring med Vegard. Virka som den holdt bedre. Men Berntsen har vel lært av årets oppkjøring for jeg tro.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 106 posts ]  Go to page Previous  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]