.....da får du bli med bussen, så kanskje vi blir nok folk på den også
Ellers er jeg litt utmatta nå gitt, som gutta. Tydelig at ferien skal bli god nå, syns Notodden slår oss rett og slett på at de har mer krefter i beina. Som vanlig sliter vi også med å skape store sjanser, og det blir alt for mange løp inn i midten. Vi er nødt til å få brukt flankene bedre, og de bør dra seg ut mpt kantene i stedet for å gå innover i banen....der blir vi stoppet kontant gang etter gang. Men.....vi ledet lenge, surt når de putta på overtid
Huff......lurer på hvordan beina til gutta er på søndag. Sparta har jo sluppet unna med 2 kamper mindre enn oss de siste ukene, dette kan få stor betydning på søndag.
En liten oppfordring til Berntsen.....ikke noe hardkjør på treningene de neste dagene!
Uansett......takk til gutta for jobben i dag, enkelte tok noen løp ute i ekstraomgangene som var så harde at jeg selv ble sliten bare av å se på
....så kunne jeg også skrevet en avhandling om dommeren i dagens kamp, men det er uansett ikke hans feil at vi tapte, og bedre kan vi uansett ikke vente fra en "bussjåfør fra Notodden"
.....Arnar fikk i hvert fall sagt sin mening om klovnen etter at kamper var ferdig, 18-års grense på de ordene....så de skal jeg ikke gjenta her inne