Hadde vi potensiale likevel i dag da, Ivo?
Nei, det var en meget bra kamp i dag. Det fikk meg til å glemme avskjeden til Henry, og bihulebetennelsen jeg pådro meg på samme dag...
Ja, det var faktisk så artig på Gjemselund i dag.
Tilskuertallet i seg selv var horribelt. Men livet var bedre enn flere ganger da vi har vært over 1000. Har man endelig begynt å skjønne seg på akkustikken under taket der, likeså at laget endelig har forstått seg på at man har skrumpet inn Gjemselund med et par meter? Herlig uansett. Seier, Førsund-scoring, og IKKE MINST STRAFFESCORING! For ikke å snakke om at Terminator putta den
Det var egentlig godt over hele fjøla i dag. Ingen stakk seg spesielt ut, ingen dret seg ut, men kan jo si at Pelu var meget god da han kom inn. Torp gjorde en solid jobb defensivt, og til tider god offensivt. Berg Hansen glimrer, etter min mening banens beste. Førsund kjemper mer enn man kan forvente av en innleid soldat fra Vålerenga (Han er en av de godhjertede tenker jeg). Herlig spiller man vil se videre, men det er nok meget usannsynlig. Herlig farvel med Gjemselund for Arnar uansett. Ryen var sjef i dag - som vanlig - mens Guiomar er like stødig som stemmen til Johnny Cash. Kamark viste i forhold til tidligere kamper veldig god arbeidsinnsats og la ned mange meter i dag. Smolinski hadde også full kontroll. Jeg blir nok nødt til å spise en hatt eller noe, for før sesongen startet hadde jeg lite tro på denne meget stødige venstrebacken. Sylling hadde nok fått beskjed om å ta det rolig i dag. Vart litt mye tusling rundt på banen, men han fikk da til litt forde. Spennende spiller. Ingebretsen, artige triks til tider, men kan ikke si at dette holder. Lite stemte for han i dag og nok en gang var han anonym. Tror nok han drar tilbake til Lyn. Lindau gjør en grei dag på topp i dag. Finter seg litt bort og har litt skuddvegring, men plukker jo ned baller som epler og er sterk som en okse.
Da det gjelder Pelu og hans betydning for laget er det ingen tvil om at hvilket som helst lag i vår posisjon hadde blitt styrket betraktelig av en spiller av slikt kaliber. Forskjellen med og uten Pelu er at MED så blir spillet mer direkte på mål, mens uten blir det veldig mye trillign rundt boksen og ikke så rett på mål. Men laget greier seg helt fint uten Pelu også. Alle lag har spillere de savner ved fravær. Ta fra Arsenal Fabregas og van Persie. Ta fra United Ronaldo og Scholes. Ta fra Liverpool Gerrard og Alonso. Ta fra Tottenham Berbatov og King. Ta fra Chelsea bare Terry og de lekker som ei sil. Til og med de store klubbene har slike problemer og
jeg synes vi bør prise oss lykkelige over å ha spillere som Sylling og Pelu i klubben, enn å klage på at vi er for avhengige av dem!!!
Nok for i dag!