KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 06 May 2025, 07:30

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 35 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 24 Jun 2007, 19:54 
Forumlegende

Utrolig deilig med seier i dag, kom meg ikke på kamp og det var vel derfor vi vant (har ennå ikke sett en seier på Gjemselund i år) :(
Men det spiller ingen rolle så lenge vi vinner :) :)

Skal i hvertfall ha med meg cupkampen på Onsdag og håper gutta briljerer like mye.

Noen som kan legge inn en liten kamprapport?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Jun 2007, 20:12 
Trener

KIL vant fortjent :D :D

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Jun 2007, 20:12 
Forumlegende

KIL-SMURF wrote:
KIL vant fortjent :D :D

Takk for kamprapporten ;)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Jun 2007, 20:16 
Trener

Kommer nok snart noen som er bedre til å lage rapport enn meg, gled deg :D

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Jun 2007, 20:24 
Forumlegende

Deilig og fortjent seier:D

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Jun 2007, 20:24 
Klubbdirektør

En utrolig underholdende fotball kamp. Idag så ser vi et veldig godt eksempel på hvor viktig det er for KIL at enten Pelu eller Sylling Olsen er på banen.. :twisted:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Jun 2007, 20:55 
Klubbdirektør

ManUtd wrote:
En utrolig underholdende fotball kamp. Idag så ser vi et veldig godt eksempel på hvor viktig det er for KIL at enten Pelu eller Sylling Olsen er på banen.. :twisted:

Tja hva har jeg sagt selv om dette ble sprengt bort i forrige runde at Pelu var forskjellen på laget vårt men dette vises nok en gang i dag kjære ivo...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Jun 2007, 20:59 
Forumlegende

Gratulerer med seieren.

Det var en god og underholdende kamp.

Bare efffektiviteten blir bedre og konsentrasjonen innenfor motstanderens 16meter er det bra. Dessuten spilte man nå mer framover enn sidelengs og mange søkte mye bedre enn i det siste åpne rom med gode og lure bevegelser..

Liten vits med karakterer synes jeg, da alle gjør manns jobb.

ps Tina:
Moss spilte kval til TL i 2005, men tapte mot Molde og har i de siste årene vært gode annet hvert år..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Jun 2007, 21:07 
Forumlegende

Jada-jada wrote:
ManUtd wrote:

Tja hva har jeg sagt selv om dette ble sprengt bort i forrige runde at Pelu var forskjellen på laget vårt men dette vises nok en gang i dag kjære ivo...

Laget var like bra i første omgang som i andre omgang ut fra spill i og rundt 16-meteren til Moss.

Dessuten er det farlig for et lag å være avhengige av en spiller som lett blir skadet. Enda verre at han om han spiller godt utover nok plukkes opp av en større klubb før neste sesong.

Laget klarte seg faktisk like bra med og uten ut fra at mange hadde skjerpet seg. Det er det beste med det.

Det lærer du etterhvert. Men det er neppe noe å "krangle om" i kveld.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Jun 2007, 21:21 
Saftblander

ivo wrote:
Jada-jada wrote:
ManUtd wrote:
Laget klarte seg faktisk like bra med og uten ut fra at mange hadde skjerpet seg. Det er det beste med det.[/i]

Det lærer du etterhvert. Men det er neppe noe å "krangle om" i kveld.

Skal man lære fotball av deg også nå ivo :roll: se på tippetipset mitt så kan du jo søke om å lære fotball av meg :lol: At laget hever seg et par hakk etter Pelu kommer inn bør vel neppes nevnes... P_S Hvorfor tørr du ikke å tippe selv ivo? shikken?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Jun 2007, 21:39 
Klubbdirektør

Synd vi må ha så mange sjanser for å lage mål. Bra med seier. Pelu inn til helga og Lindau ut regner jeg med. Da er laget på topp. Hvem som skal ta over etter Arnar er ikke godt å si. Har iongen på benken til å fylle den rollen.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Jun 2007, 22:08 
Reserve

Deilig med seier, fin og morsom kamp. Godt å se Berg Hansen tilbake i godt slag. Og endelig satt en heading fra fast situasjon (og et straffespark).

Noe av det beste med fjorårets sesong var 12 poeng mot Moss og Hønefoss. Vi kan fortsatt håpe på reprise i år.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Jun 2007, 22:20 
Forumlegende

Janko wrote:
Synd vi må ha så mange sjanser for å lage mål. Bra med seier. Pelu inn til helga og Lindau ut regner jeg med. Da er laget på topp. Hvem som skal ta over etter Arnar er ikke godt å si. Har iongen på benken til å fylle den rollen.

Førsund reiser vel ikke før fotballferien starter, så han er vel med også borte mot Sparta neste helg?
Men siden Førsund har blitt flytta opp på midtbana i de siste kampene så har vi nok av spillere som kan komme inn for ham, men det vil nok også prege spillet slik at vi vil spille annerledes enn med Førsund på banen.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 Jun 2007, 00:26 
Klubbdirektør

Deilig med seier i dag!

Vil også gi en honnør til gutta på sittetribunen som lagde bra liv i dag! Jeg var på stårtribunen og både hørte og så gjengen bra gjennom hele kampen. Tross det tragiske tilskuertallet synes jeg stemningen på stadion i dag generelt var ganske brukbar, målt på en Gjemselundskala.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 Jun 2007, 01:05 
Klubbdirektør

Hadde vi potensiale likevel i dag da, Ivo? ;)

Nei, det var en meget bra kamp i dag. Det fikk meg til å glemme avskjeden til Henry, og bihulebetennelsen jeg pådro meg på samme dag...
Ja, det var faktisk så artig på Gjemselund i dag.

Tilskuertallet i seg selv var horribelt. Men livet var bedre enn flere ganger da vi har vært over 1000. Har man endelig begynt å skjønne seg på akkustikken under taket der, likeså at laget endelig har forstått seg på at man har skrumpet inn Gjemselund med et par meter? Herlig uansett. Seier, Førsund-scoring, og IKKE MINST STRAFFESCORING! For ikke å snakke om at Terminator putta den ;)

Det var egentlig godt over hele fjøla i dag. Ingen stakk seg spesielt ut, ingen dret seg ut, men kan jo si at Pelu var meget god da han kom inn. Torp gjorde en solid jobb defensivt, og til tider god offensivt. Berg Hansen glimrer, etter min mening banens beste. Førsund kjemper mer enn man kan forvente av en innleid soldat fra Vålerenga (Han er en av de godhjertede tenker jeg). Herlig spiller man vil se videre, men det er nok meget usannsynlig. Herlig farvel med Gjemselund for Arnar uansett. Ryen var sjef i dag - som vanlig - mens Guiomar er like stødig som stemmen til Johnny Cash. Kamark viste i forhold til tidligere kamper veldig god arbeidsinnsats og la ned mange meter i dag. Smolinski hadde også full kontroll. Jeg blir nok nødt til å spise en hatt eller noe, for før sesongen startet hadde jeg lite tro på denne meget stødige venstrebacken. Sylling hadde nok fått beskjed om å ta det rolig i dag. Vart litt mye tusling rundt på banen, men han fikk da til litt forde. Spennende spiller. Ingebretsen, artige triks til tider, men kan ikke si at dette holder. Lite stemte for han i dag og nok en gang var han anonym. Tror nok han drar tilbake til Lyn. Lindau gjør en grei dag på topp i dag. Finter seg litt bort og har litt skuddvegring, men plukker jo ned baller som epler og er sterk som en okse.

Da det gjelder Pelu og hans betydning for laget er det ingen tvil om at hvilket som helst lag i vår posisjon hadde blitt styrket betraktelig av en spiller av slikt kaliber. Forskjellen med og uten Pelu er at MED så blir spillet mer direkte på mål, mens uten blir det veldig mye trillign rundt boksen og ikke så rett på mål. Men laget greier seg helt fint uten Pelu også. Alle lag har spillere de savner ved fravær. Ta fra Arsenal Fabregas og van Persie. Ta fra United Ronaldo og Scholes. Ta fra Liverpool Gerrard og Alonso. Ta fra Tottenham Berbatov og King. Ta fra Chelsea bare Terry og de lekker som ei sil. Til og med de store klubbene har slike problemer og jeg synes vi bør prise oss lykkelige over å ha spillere som Sylling og Pelu i klubben, enn å klage på at vi er for avhengige av dem!!!

Nok for i dag!

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 35 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]