KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 06 May 2025, 10:00

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 29 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 24 May 2007, 23:18 
Klubbdirektør

Da har ikke du hørt en del folk i gata her. Noen komentarer er at : penger skal spillerne ha, men gidder f... ikke møte opp: eller : dem tjener så mye så dette fortjener dem, håper dem går konkurs. Er bare å le av slike folk men. Avisa burde ta seg en tur å se dem trener og skrive noe positivt om det også.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 May 2007, 00:43 
Klubbdirektør

kilfotball.blogg.no wrote:
1892 wrote:
Det største problemet er vell at journalistene i glåmdalen har hatt mye negtivt å komme med den siste tiden. For vi som lever og ånder for klubben har det ikke så mye å si.. for de andre i denna byen kan det være skillet mellom å gå på kamp og ikke gå på kamp..

Mener du at Glåmdalen/Glomdalen.no skal la være å skrive «negtivt» om KIL for å få flere folk til Gjemselund? Burde ikke laget selv prøve å gjøre seg attraktive for vingersfolk? Og hva godt kommer ut av ensidig positiv KIL-dekning? Skal de la være å skrive om Pelu som kommer for seint og at det krangles om avtaler?

Det vart mange spørsmål, det, men jeg tror de fleste her inne tross alt vil ha en balansert omtale av Kil i avisa.

Nei, selvsagt ikke. Dog har siste hendelser ikke hatt så mye med laget å gjøre. Laget kan ikke for at Pelu og Sylling kom for sent. Laget har vell heller ikke så mye med denne saken heller. Ok, ordla meg litt feil i det innlegget, ser det nå, men det er synd at det er mye negativt som skjer rundt klubben.. men det er det noe alle synes.. Når det gjelder omtale av KIL i avisen så kan man si så mangt, men det blir veldig off topic :)

Håper at dette går i orden, slik at det skjer positive ting som man kan skrive om.. hendelser av negativ sort begynner det å bli nok av nå..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 18 Jun 2007, 14:54 
Materialforvalter

Hører rykter om at investoren har gitt et tilbud til klubben slik at saken kan løses i minnelighet. Han har frasagt seg mange av de rettighetene avtalen i utgangspunktet inneholdt, kun for å spare KILs apparat for store problemer.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 18 Jun 2007, 14:56 
Grævling

Spørsmålet er vel om avtalen noen gang har vært undertegnet? itte veit je!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 18 Jun 2007, 15:02 
Materialforvalter

avtalen er klar nok den.. sikre kilder..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 18 Jun 2007, 17:14 
Grævling

...ikke undertegnet ut fra hva jeg har hørt, sikre kilder.... trodde jeg!

Ja ja, den som lever får se, det er uansett bare trist, for begge parter!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 18 Jun 2007, 17:19 
Materialforvalter

Ikke undertegnet nei.. riktig det, men bekreftet skriftlig pr mail etc.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 18 Jun 2007, 17:41 
Grævling

Mmm.....et ord er et ord, og ting som kommer elektronisk uten signatur har vel også en slags verdi. Uansett kjenner jeg ikke til detaljene så det er vel ikke noe poeng for meg å mene noe mer om dette.

Det er uansett trist at KIl skal ende opp med å være uvenner med sine investorer. Nå var først "vennen" til pappa-gundersen ute å brøla tidligere i vinter, og så denne saken. Vi sliter vel mer enn nok med å skaffe folk som kan bidra allerede, dette gjør vel ikke saken noe enklere.

Får bare håpe de kan komme til enighet og at sammarbeidet kan fortsette. Denne investoren proklamerte jo tydelig sitt store "hjerte for KIL", så da bør han vel kunne la denne "dealen" passere uten de alt for store kravene.

Skulle vært gøy å visst hvor mye penger det var snakk om, etter hva jeg har forstått skal det ikke ha vært store summen....... snart så jeg lurer på om ikke supporterklubben skal blande seg inn, kanskje starte å kjøpe inn spillere til KIL :D

Profile  

Post subject:
PostPosted: 19 Jun 2007, 07:44 
Klubbdirektør

Raggen wrote:
Skulle vært gøy å visst hvor mye penger det var snakk om, etter hva jeg har forstått skal det ikke ha vært store summen....... snart så jeg lurer på om ikke supporterklubben skal blande seg inn, kanskje starte å kjøpe inn spillere til KIL :D

Hadde ikke det vært show 'a ? Starte kronerulling i supporterklubben og investert i ett talent ?

Never red - Alltid rød!
-------
http://www.haga-if.no

Profile  

Post subject:
PostPosted: 19 Jun 2007, 10:36 
Forumlegende

gonzo99 wrote:
Raggen wrote:

Hadde ikke det vært show 'a ? Starte kronerulling i supporterklubben og investert i ett talent ?

Ikke dumt det, suporterklubben adopterer en av jr. spillerene som man har mest tro på, men må nok rulle en del kr. om lønnen også skal dekkes av oss. (ihvertfall om man skal holde seg til minstekravet til pappa xxxx)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 19 Jun 2007, 11:12 
Grævling

Det må nok rulle inn noe enormt i forhold til det vi normalt tar inn i løpet av året gitt ;-)

I tillegg må det til en liten vedtektsendring i papirene fra 1977. Det er ikke mye som står i de vedtektene, men det står klart og tydelig at Supporterklubben ikke skal "eie" spillere i KIL, men det skal vi vel kunne endre på ;-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 19 Jun 2007, 17:18 
Raggen wrote:
Mmm.....et ord er et ord, og ting som kommer elektronisk uten signatur har vel også en slags verdi

Mailaddressen er signatur nok i en rettsak :)

Post subject:
PostPosted: 19 Jun 2007, 20:04 
Reserve

LikerFotball wrote:
Mailaddressen er signatur nok i en rettsak :)

Seriøst? Man har jo muligheter for å sende mail slik at det ser ut som om avsender er en annen en den den egentlig er. Husker jeg hadde det moro for lenge siden da jeg sendte mail fra harald@kongehuset.no og kjellmagne@smk.no

Profile  

Post subject:
PostPosted: 19 Jun 2007, 20:26 
Reserve

Vi får vel minne om denne, fra vår "overbelemret med jåleri"-periode:

http://kilfotball.blogg.no/1179999650_v ... stere.html

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 29 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 1 hour [ DST ]