KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 04 May 2025, 10:34

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 80 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Author Message
PostPosted: 18 May 2007, 21:07 
Grævling

Limer inn invitasjonen fra Klanen, de ønsker vel oss supportere av XXX hjertlig velkommen også regner jeg med ;-)

Klanen står som arrangør for årets supportercup, som går av stabelen 8.september på Ekebergsletta i Oslo. Vi valgte gress i stedet for grus på Voldsløkka.

Vi har plass til ca 40 lag og det er først til mølla prinsippet som gjelder. All påmelding skjer via moderklubben. De skal også formidle deltakeravgiften for laget. Prisen er som vanlig 600 per lag. Vi ber om at hvert lag ved påmelding stiller med navn og telefonnr på kontaktperson. NB: Hvis lag ikke stiller opp så blir ikke penger refundert.

Turneringen avvikles i to klasser, dame og herrer. Vi bruker NFF’s regler for sjuerfotball.

På feltet blir det sjansen til å kjøpe seg en matbit og kjøpe mineralvann og alkoholholdige drikker hele dagen.

Trenger dere hjelp med overnatting så ta kontakt.

Påmeldingfrist er 10.august og vær rask hvis dere vill være med på dette. Husk dette er en supportercup. Så er du seriøs/useriøs så dropp dette.

NB: Alle spillerne MÅ være medlem i supporterklubben de skal spille for. Høyeste nivå man kan spille for hvis man er aktiv er 4.div.

Tigerstaden er klar for å ta dere imot

Juuuuhuuuuu.......noen som ønsker å stille på et lag fra KIL Supporterklubb i år? Dette skjer jo i Oslo, så det burde kanskje være mulig å stille med flere lag?

Til de som ønsker å delta, SKRIK UT HER!!!

Jeg kan stille som Manager, sportslig leder, trener og matrialforvalter.....til nød som keeper ;-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 18 May 2007, 21:21 
Forumlegende

Kan vel være interessant dette. Vi har jo hatt en del som har spilt bedrift i vinter.

Oslo er jo ikke så langt heller.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 May 2007, 10:12 
Materialforvalter

jeg er med på dette.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 May 2007, 10:56 
Spiller

Jeg også..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 May 2007, 22:11 
Grævling

Ja....da får dere se etter og sette av datoen i kalender'n, melder jeg på lag og folk trekker seg etterhvert så blir det LEVEN!!!

Men vi trenger fler....så meld dere nå på!!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 22 May 2007, 10:15 
Grævling

Entusiasmen er som vanlig stor, god plass i mailboksen min, bare å melde seg på!!

thomas.ramstad@chello.no

Profile  

Post subject:
PostPosted: 22 May 2007, 12:40 
Forumlegende

Jeg vil gjerne ha litt mer info om rammen rundt. Skal man ha et lag der det skal dreie seg om å drekke og gi faen, og bare tulle, tøyse og være useriøse?

Eller skal man faktisk ha et lag som har et minstekrav til ihvertfall å forsøke å forholde seg til fotballens grunnprinsipper, nemlig å score flere mål enn moststandern og slippe inn færre enn motstandern?

Første alternativ krever ikke noe orgnaisering eller noe, da kan alle de som ikke har teknikk men som likevel synes det er festlig å prøve å drible 7 mann få lov til det.

Andre alternativ krever en hovedansvarlig og et minstekrav til at spillerne ihvertfall bidrar med det de måtte ha å bidra med, uavhengig av ferdigheter. Og da går det på sånne banale ting som å gidde å ta ut markering på corner i mot for eksempel. Og ihvertfall forsøke å tilpasse seg det spillersystemet man måtte bli enige om. Og til og med ihvertfall late som at man gidder å jobbe hjem igjen når ballen mistes.

Jeg spør fordi et KIL supportekrlubb lag kan dekke begge alternativene. Dette har jeg selv sett i bedriftskampene. Kanskje vi kan bli nok folk til å få to lag, ett i alternativ 1 og ett i alternativ to.

Ironisk nok ville jeg selv valgt det mest seriøse alternativet selv om det helt sikkert betyr mye mindre spilletid på meg enn det første alternativet ville gjort. Vil folk ha det første useriøse alternativet er det helt greit for meg, men da gidder jeg ikke å kaste bort min tid på det.

Vil gjerne høre hva andre mener om dette?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 22 May 2007, 13:00 
Klubbdirektør

Hadde vært veldig artig å være med. Er vel heller ingen "Amerika-reise" fra Fredrikstad..

Når det er sagt så er det veldig vanskelig å si noe om dette akkurat nå, grunnet skole.. :roll:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 22 May 2007, 14:00 
Grævling

Som for de fleste slipper nok også du unna skolen på lørdagen!

Hva slags "nivå" det skal være på laget/lagene avhenger vel av hvor mange og hvem som melder seg på. Først må folk finne ut om de blir med eller ikke, så ser vi vel fort om det blir noen som i det minste ønsker å ta det litt seriøst.

Det beste hadde selvfølgelig vært om vi klarte å få såpass med folk med at vi kunne stille flere lag, slik at vi kunne hatt lag i forskjellig "kategori"! Skal jeg selv være med så er det i det minste bombe sikkert at jeg kommer til å være på det minst seriøse laget, kondisjonen strekker neppe til for noe annet!! Men det betyr uansett ikke at jeg har tenkt å rave rundt på sletta med 8 i promille!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 22 May 2007, 15:05 
www.kilsk.com

Hadde vært artig å være med på dette. Håper ikke mine lusne fotballferdigheter gjør noe :lol:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 22 May 2007, 15:13 
Forumlegende

Jeg snakker ikke om fotballferdigheter i det hele tatt. Jeg snakker om personlig innfallssvinkel. Herregud, jeg har så og si intet annet å bidra med enn en syk vilje til å vinne! Men for meg blir det å pisse på min elskede idrett fotball om man skal være på det mest useriøse, og da blir jeg provosert. Og da holder jeg meg hjemme.

Men supporterklubben må jo mene NOE om dette? :shock:
Det må jo være en som er ansvarlig fra supporterklubbens side? Som mener noe om vi ihvertfall skal gi det et forsøk å vinne?

Alle mennesker med to bein er gode nok! Jeg etterlyser viljen/holdninga til dette?

Forrige gang vi var med, på Lillestrøm spilte vi ganske bra og var vel et poeng fra avansement om jeg ikke husker feil? Det var gøy, vi hadde noen racere, noen middels gode og en samling folk på mitt nivå. Men vi prøvde å vinne,. Og jobbet for hverandre.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 22 May 2007, 15:14 
Reserve

Tror jeg blir med, fristende :D

Profile  

Post subject:
PostPosted: 22 May 2007, 16:06 
Forumlegende

De som har meldt sin interesse så langt er ihvertfall passe seriøse:)

Raggen, du klarer et minutt eller to du også! Jeg klarer det også, kanskje ett og et halvt på en god dag:P

Profile  

Post subject:
PostPosted: 22 May 2007, 17:27 
Grævling

Skal jeg spille så blir det som keeper, og da er det ingen grunn en gang å nevne noe om å "vinne"!!!

Selvfølgelig kommer jeg til å gjøre det jeg kan for å stoppe det som kommer av fotballer, men det er ingen som bør forvente seg reddninger som om det skulle vært Ulla mot AaFK i en eller annen straffekonk!

Når folk først får snørt på seg fotballskoene og kampen er i gang, så regner jeg vel med at folk flerst ønsker å gjøre så godt fra seg som mulig. Har ingen planer om å betale for et lag med spillere som skal virre rundt uten å prøve å levere sitt beste. Men nå er jo dette i første omgang en sosial greie, som de selv skriver i innbydelsen, "Husk dette er en supportercup. Så er du seriøs/useriøs så dropp dette". Er vel ingen grunn til å ta det noe mer høytidlig en det som er meningen.

Uansett, folk får melde seg på, så får vi se hva vi kan forvente av sportslig fremgang når deltakerlista er klar ;-)

Du etterlyser en mening fra noen ansvarlige i supporterklubben om hvilken innfallsvinkel vi skal ha på denne turneringen. Ja....si det, her får andre hjelpe meg.....Marve, Joeman og KIL_Tommy er vel representanter fra styret som har vært med en del på vinteren's bedriftslag, og som forhåpentligvis også blir med på dette. De kan godt si hva de mener om saken, men jeg regner vel med at de har tenkt å gjøre så godt de kan når de først står på bana. De siste årenes leder av supporterklubben hadde vel også vært en kandidat til denne turneringen, men han er etter hva jeg har forstått på ferie på dette tidspunkt. For min egen del er det den sosiale biten som er viktigst, at vi kan ha det litt gøy sammen som KIL-supportere, og selv stå for den fotballfaglige underholdningen. Vi får invitere spillere på KIL til å ta turen til Ekeberg for å heie på oss til en forandring....så kan vi kanskje også få føle litt på hvordan det fungerer ;-)

Ellers får jeg bare oppfordre flest mulig til å melde seg på, får vi nok folk så lager vi flere lag......og da får de som melder seg på selv velge om vi skal kjøre "topping" av lagene hvis vi får nok folk til flere lag. Det hadde selvfølgelig vært gøy å hengt med en stund når vi først melder oss på.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 22 May 2007, 19:51 
Klubbdirektør

Tja, jeg kan jo alltids bli med, nå som jeg begynner å få "supporter-mage" også :)

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 80 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]