Skal jeg spille så blir det som keeper, og da er det ingen grunn en gang å nevne noe om å "vinne"!!!
Selvfølgelig kommer jeg til å gjøre det jeg kan for å stoppe det som kommer av fotballer, men det er ingen som bør forvente seg reddninger som om det skulle vært Ulla mot AaFK i en eller annen straffekonk!
Når folk først får snørt på seg fotballskoene og kampen er i gang, så regner jeg vel med at folk flerst ønsker å gjøre så godt fra seg som mulig. Har ingen planer om å betale for et lag med spillere som skal virre rundt uten å prøve å levere sitt beste. Men nå er jo dette i første omgang en sosial greie, som de selv skriver i innbydelsen, "Husk dette er en supportercup. Så er du seriøs/useriøs så dropp dette". Er vel ingen grunn til å ta det noe mer høytidlig en det som er meningen.
Uansett, folk får melde seg på, så får vi se hva vi kan forvente av sportslig fremgang når deltakerlista er klar
Du etterlyser en mening fra noen ansvarlige i supporterklubben om hvilken innfallsvinkel vi skal ha på denne turneringen. Ja....si det, her får andre hjelpe meg.....Marve, Joeman og KIL_Tommy er vel representanter fra styret som har vært med en del på vinteren's bedriftslag, og som forhåpentligvis også blir med på dette. De kan godt si hva de mener om saken, men jeg regner vel med at de har tenkt å gjøre så godt de kan når de først står på bana. De siste årenes leder av supporterklubben hadde vel også vært en kandidat til denne turneringen, men han er etter hva jeg har forstått på ferie på dette tidspunkt. For min egen del er det den sosiale biten som er viktigst, at vi kan ha det litt gøy sammen som KIL-supportere, og selv stå for den fotballfaglige underholdningen. Vi får invitere spillere på KIL til å ta turen til Ekeberg for å heie på oss til en forandring....så kan vi kanskje også få føle litt på hvordan det fungerer
Ellers får jeg bare oppfordre flest mulig til å melde seg på, får vi nok folk så lager vi flere lag......og da får de som melder seg på selv velge om vi skal kjøre "topping" av lagene hvis vi får nok folk til flere lag. Det hadde selvfølgelig vært gøy å hengt med en stund når vi først melder oss på.