Mobro wrote:
Ja nå har jeg gått i gjennom denne tråden for å få et inntrykk av hva som gikk galt.
TaigerVoods, tror du er ganske på jordet når du sier Pelu bør får sparken. Greit at jeg har vært på fylla og klokka snart er fire men en spiller som Pelu er en spiller som Kil trenger. Han utgjør en forskjell i laget. Jeg er glad i Kil men ikke så jævla trangsynt at jeg ikke mener at det er resultater som teller. Pelu er viktig for laget. Å gi han sparken er helt borti natta. Seff bør det reageres. Ingen spillere bør opptre slik. Men sparken, seriøst det er for drøyt. Enig med Mikeb ang at folk bør får vite hva som førte til forsinkelsen. Og for all del. Jeg mener at slik oppførsel ikke hører hjemme noe sted. Det påvirker laget at folk er fraværende. Ser ikke bort i fra at denne saken påvirket resultatet og innsatsen til de andre gutta på laget. Men sparken, NEI
Tja, nå har jeg tidligere argumentert for hvorfor jeg vil ha en Pelu-trøye....
men akkurat nå er jeg skuffet over Pelu og vil faktisk brenne ovennevnte trøye. Det er så respektløst å ikke gidde å møte til kamp 2 hjemmekamper på rad at det er utrolig.
Det er greit å forsove seg, det skjer oss alle, men å forsove seg til noe som starter kloken 18:00??
Som nevnt tidligere er jeg en stor fan av Pelu, men når gutten ikke har respekt for lagkamerater, fans m.m. og ikke gidder å stille på kampene, så er det kanskje like greit å kvitte seg med ham.
Ellers, hvis han fortsatt VIL være i klubben (noe han ikke akkurt har vist i det siste...) Og han tilfeldigvis har sovet litt vel lenge, så er jeg en av supporterne som kjører fra Oslo for å se hjemmekampene. Vi pleier bare å være to i bilen, så om John vil sitte på så hadde det vært hyggelig.
Vi har allerede fleipet om å finne adressen og tlf-nr`et hans så vi kan få ham på kamp mot strømmen....