KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 04 May 2025, 19:44

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 44 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 16 May 2007, 23:08 
Klubbdirektør

Berntsen er ikke trener i Kil i 2008. Det er ikke så glamorøst mellom trener og spillere som alle tror.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 May 2007, 23:18 
Kaptein

Blir litt oppgitt over at Berntsen blir syndebukk nå! Det er for pokker ikke hans skyld at vi tapte i dag. Vi har Harald, Ørjan, Kris og Lindau ute, i tillegg presterer Pelu og Sylling Olsen å komme for seint! Da er seks mann, som ganske sikkert hadde startet kampen, uaktuelle. Skuffer meg stort at de kommer for sent. Spesielt Pelu bør nå få en straff av klubben. Det er ikke mer enn et par kamper siden sist han kom for sent. Hvis dette er repressentativt for holdningen spillerne har, skjønner jeg ikke at Berntsen gidder å trene KIL! Blir for dumt å ta Berntsen. Ikke kan han gå utpå der og ta straffer heller

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 May 2007, 23:34 
Klubbdirektør

Men du er vel enig at spillerne kan komme med sine synspukter vel?? Det går ikke an med dagens trener. Er ok at treneren er sjefen men det må gå an å høre på hva spilerne har å si. Alle ser jo hvor dårlig Samulsson er so enslig spiss. Hadde han fåt med seg en makker på topp hadde han fungert mye bedre. Må vel gå an å spille 4-4-2 som mange av spillerne vil.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 17 May 2007, 06:17 
Trener

Janko wrote:
Men du er vel enig at spillerne kan komme med sine synspukter vel?? Det går ikke an med dagens trener. Er ok at treneren er sjefen men det må gå an å høre på hva spilerne har å si. Alle ser jo hvor dårlig Samulsson er so enslig spiss. Hadde han fåt med seg en makker på topp hadde han fungert mye bedre. Må vel gå an å spille 4-4-2 som mange av spillerne vil.

Enda et innlegg det lyser entusiasme og innsatsvilje av. Enkelte her sier at IVO er en pessimist, men sammenlignet med deg er han jo rene SOLSTRÅLA

Profile  

Post subject:
PostPosted: 17 May 2007, 09:11 
Kaptein

Janko wrote:

Jeg har da aldri sagt at ikke spillerne kan få komme med sine synspunkter. Selvfølgelig er det lov til å komme med sine meninger. Men treneren MÅ bestemme. Kan ikke ha 22 mann som alle bestemmer litt. Synes det blir helt håpløst å si at vi skal spille 4-4-2 fordi det passer Samuelsson best. Kan ikke legge opp en spillestil etter en mann! 4-3-3 passer Lindau best.
Synes du det er ok at at vi nok en gang opplever at spillere kommer altfor sent til kampen? Er det trenerens skyld?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 17 May 2007, 15:51 
Kaptein

KIL4ever wrote:
Janko wrote:

Jeg har da aldri sagt at ikke spillerne kan få komme med sine synspunkter. Selvfølgelig er det lov til å komme med sine meninger. Men treneren MÅ bestemme. Kan ikke ha 22 mann som alle bestemmer litt. Synes det blir helt håpløst å si at vi skal spille 4-4-2 fordi det passer Samuelsson best. Kan ikke legge opp en spillestil etter en mann! 4-3-3 passer Lindau best.
Synes du det er ok at at vi nok en gang opplever at spillere kommer altfor sent til kampen? Er det trenerens skyld?

Enig i at 4-42 bør vurderes. Og at 4-3-3 passe Lindau best er jeg ganske uenig i, det er jo hengende spiss i 4-4-2 han har spilt i sine tidligere klubber.

Men slik som innsatsen og spillet var generelt i går er det ikke formasjonen det står på. For vi har vist at vi kan med 4-3-3.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 18 May 2007, 21:32 
Reserve

hNk* wrote:
Greit at du er usikker, og kom gjerne med kritikk. At du mener Berntsen er en useriøs klyse, deg om det. Intet videre godt grunnlag har du for å komme med slikt heller. Uansett, greit at vi er bitre for at Skogheim forsvant. Det vil jeg heller aldri tilgi.

Føler bare at fokuset blir feil her. Å ta trenerdebatten allerede, og etter et tap, der kils to kanskje viktigste angrepsspillere KOMMER FOR SENT, den ene for andre gang, føles ikke riktig.. Faen ta.

Jeg er enig i at det var veldig flåsete sagt av meg den gangen at Berntsen virket som en useriøs klyse. Det var mest basert på hans utsagn da han ble presentert på Kongsvinger at han aldri hadde tapt på Gjemselund i sin spillerkarriere.

Nå har han jo tapt som trener da, og basert å hva jeg leser om han nå synes jeg faktisk ikke at han virker som en useriøs klyse lenger, så det kan jeg godt ta tilbake.

Imidlertid er det vel ingen tvil om at han har fått en "bumpy start" for å si det slik. Jeg ønsker naturligvis det beste for KIL og ingenting ville være bedre enn om Berntsen og laget klarer å snu trenden sammen. Desverre så ser det ikke så lett ut, men umulig er det jo ikke. Tid på seg ut vårsesongen får nok Berntsen uansett.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 19 May 2007, 08:27 
Forumlegende

Antienga wrote:
Jeg er enig i at det var veldig flåsete sagt av meg den gangen at Berntsen virket som en useriøs klyse. Det var mest basert på hans utsagn da han ble presentert på Kongsvinger at han aldri hadde tapt på Gjemselund i sin spillerkarriere.

Nå har han jo tapt som trener da, og basert å hva jeg leser om han nå synes jeg faktisk ikke at han virker som en useriøs klyse lenger, så det kan jeg godt ta tilbake.

Imidlertid er det vel ingen tvil om at han har fått en "bumpy start" for å si det slik. Jeg ønsker naturligvis det beste for KIL og ingenting ville være bedre enn om Berntsen og laget klarer å snu trenden sammen. Desverre så ser det ikke så lett ut, men umulig er det jo ikke. Tid på seg ut vårsesongen får nok Berntsen uansett.

En voksen korrigering og beklagelse av deg, Antienga. Sikkert en like flott fyr som alle oss andre.

Kvalitetene til å lede laget er det helt greitt å analysere og diskutere.

Last edited by ivo on 19 May 2007, 10:54, edited 1 time in total.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 19 May 2007, 09:22 
Saftblander

Skjønte at noe i denne duren ville skje med en urutt trener som berntsen,ikke har han no "fotballnavn" heller! herregud,1 heldig poeng mot tuil,tap mot mandal og haugesund!!!hvor faen skal detta ende? lukter spill mot Skarp og hammerfest :(

Profile  

Post subject:
PostPosted: 19 May 2007, 15:03 
Reserve

Xvinger wrote:
Skjønte at noe i denne duren ville skje med en urutt trener som berntsen,ikke har han no "fotballnavn" heller! herregud,1 heldig poeng mot tuil,tap mot mandal og haugesund!!!hvor faen skal detta ende? lukter spill mot Skarp og hammerfest :(

Om så hadde skjedd ville det vel ikke bekymret deg noe nevneverdig?

Profile  

PostPosted: 08 May 2008, 12:14 
Reserve

Antienga wrote:
Tror ikke dette er rette mannen nei. Hvorfor skal KIL utvikle trenere? Jeg trodde det var trenerens jobb og utvikle klubben og spillerne, slik som Skogen har gjort det.

Det er og forblir en stor skandale at styret i KIL Toppfotball ikke forlenget med Skogheim på grunn av personlige stridigheter. Barnslig og useriøst.

Jeg ønsker ihvertfall ikke Berntsen velkommen, han virker som en useriøs klyse.

Dette er sannsynligvis den største skandale i klubben historie.

Sorry, klarte ikke å la være å hente fram denne.

Profile  

PostPosted: 08 May 2008, 13:17 
Saftblander

Antienga wrote:
Antienga wrote:
Tror ikke dette er rette mannen nei. Hvorfor skal KIL utvikle trenere? Jeg trodde det var trenerens jobb og utvikle klubben og spillerne, slik som Skogen har gjort det.

Det er og forblir en stor skandale at styret i KIL Toppfotball ikke forlenget med Skogheim på grunn av personlige stridigheter. Barnslig og useriøst.

Men jeg synes du kan stryke et par av linjene..

1. Hvor brakte Berntsen oss i fjor? Jo, 4 plass og bare et par poeng unna kvalik.

2. At han er en stor klyse, kan jeg skrive under på at han ikke er. Det inntrykket jeg fikk når jeg snakket med han om fotball, var derimot helt motsatt av hva du synser i ditt innlegg..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 May 2008, 14:59 
Materialforvalter

1. Spillerne brakte oss til 4. plass på gode enkeltprestasjoner, og rutine i bakre ledd, det gode lagspillet eksisterte ikke i fjor heller. Uten enkeltprestasjoner hadde vi stått med halvparten av måla, og vært midt på tabellen, hvis ikke lavere.

2. Klyse? tja... men ihvertfall jåt og glætt.

Profile  

PostPosted: 08 May 2008, 16:09 
Reserve

njurn wrote:
Antienga wrote:
Antienga wrote:

Men jeg synes du kan stryke et par av linjene..

1. Hvor brakte Berntsen oss i fjor? Jo, 4 plass og bare et par poeng unna kvalik.

2. At han er en stor klyse, kan jeg skrive under på at han ikke er. Det inntrykket jeg fikk når jeg snakket med han om fotball, var derimot helt motsatt av hva du synser i ditt innlegg..

Jeg har senere trukket tilbake at han var ei klyse. Useriøst av meg å skrive det. Imidlertid mener jeg uansett at hovedpoenget i det jeg skrev dengang da han ble ansatt dessverre viste seg å være nogenlunde korrekt.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 44 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3

All times are UTC + 1 hour [ DST ]