hNk* wrote:
Greit at du er usikker, og kom gjerne med kritikk. At du mener Berntsen er en useriøs klyse, deg om det. Intet videre godt grunnlag har du for å komme med slikt heller. Uansett, greit at vi er bitre for at Skogheim forsvant. Det vil jeg heller aldri tilgi.
Føler bare at fokuset blir feil her. Å ta trenerdebatten allerede, og etter et tap, der kils to kanskje viktigste angrepsspillere KOMMER FOR SENT, den ene for andre gang, føles ikke riktig.. Faen ta.
Jeg er enig i at det var veldig flåsete sagt av meg den gangen at Berntsen virket som en useriøs klyse. Det var mest basert på hans utsagn da han ble presentert på Kongsvinger at han aldri hadde tapt på Gjemselund i sin spillerkarriere.
Nå har han jo tapt som trener da, og basert å hva jeg leser om han nå synes jeg faktisk ikke at han virker som en useriøs klyse lenger, så det kan jeg godt ta tilbake.
Imidlertid er det vel ingen tvil om at han har fått en "bumpy start" for å si det slik. Jeg ønsker naturligvis det beste for KIL og ingenting ville være bedre enn om Berntsen og laget klarer å snu trenden sammen. Desverre så ser det ikke så lett ut, men umulig er det jo ikke. Tid på seg ut vårsesongen får nok Berntsen uansett.