KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 06 May 2025, 07:06

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 29 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 16 Apr 2007, 20:32 
Materialforvalter

solstråla wrote:
Artisten Kjetil Kamark er flinkere med musikk enn det du noen gang kommer til å bli, derfor kan jeg jo egentlig bare overse det utspillet, men må påpeke at det har ingenting med fotball å gjøre.

Ho ho ho... Det innrømmer jeg gjerne. Han trakterer strengene mye bedre enn meg.... Hyggelig at du kjenner meg så godt , solstråla!

Innlegget handlet så vidt jeg kan se, stort sett om fotball. Kan du ikke be el fussball stikke innom for å utdype...

Ellers vil jeg gi stor honnør til laget og ikke minst supporterne i går!! Liten tvil om at det ble mere trøkk under taket. Laget leverte en kjempekamp synd vi tullet bort poengene.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 Apr 2007, 20:39 
Saftblander

Bobby Mimms wrote:
el fussbal wrote:
Bobby Mimms wrote:
solstråla wrote:
Kamark skal bli der han er, skjønner ikke at dere ikke ser hvor nødvendig han er! det er jo ingen som tør å gå inn i en deuell med han

HA HA HA!!!! Hadde Kjetil "lathans" Kamark våget å gå i en duell, hadde kampen i går endt med 0-0 og poengdeling. Makan til stusselig innsats han hadde i den avgjørende duellen. Hadde han bare tatt et gult kort i steden...

Situasjon nr 2: Kil har 10 mann inne i boksen og presser på for scoring... Hva gjør Kamark; Jo, han moser til fra 45 meter, himmelhøyt over!!! Snakk om vurderingsevne som en 10-åring på løkka!

OK solstråla, jeg skjønner at du er glad i Kjetil Kamark siden du til stadighet forsvarer han her inne! MEN... KIL blir et mye bedre lag med Guimar på backen og Kamark på benken.

Oj, imponert over fotball forståelsen din..Rett å slett rått!!

Hahhaha denne skal jeg printe ut å lime inn i "årets mest latterlige utspill" boka mi..denne troner høyt!

For det første; Det heter fotballforsåelse (i ett ord), rett OG slett, printe ut OG lime....

Godt å se at du liker min "fotball forståelse". Hadde jo vært hyggelig om du kunne utdype litt hva som er så veldig rått med den...? Jeg mener bare vi har en ekstremt lat høyreback. Han loffer jo bare rundt der som om hanb har dårligere kondis enn meg, og den er jaggu meg dårlig. Jeg mener laget blir mye stødigere med Guiomar på backen... så lenge vi har Førsund da. Må Guiomar spille stopper, har vi ingen utfordrer til backplassen.

Når vi er inne på kamark, må jeg jo anbefale at alle sjekker ut "ARTISTEN" Kjetil Kamark på myspace... :shock:

Jeg elsker dette, en feit faen som sitter i soffan og spiser chips så fette renner ut øra, mens han tviholder på den lubne svette ostepoppen sin og har høye tanker om når han skal få bruke den.

Kjetil er lik Daniel Braathen i fysikk, lett å misforstå han når han spiller, for oss ser det ut som han loffer, men han gjør ikke det.

Å trekke fram musikken hans som han har som hobby på siden er vel rimelig lavmål? så jeg så meg selv nødvendig til å komme på ditt nivå med mine små setninger i starten. Uansett så er og forblir kjetil en dyktig fotballspiller som kommer til å spille i første 11ern til Kongsvinger denne sesongen, håper du griner og hater ham så lenge som må til og så får du smile når du og ostepoppen får jobbe litt:)!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 Apr 2007, 20:41 
www.kilsk.com

solstråla wrote:
Artisten Kjetil Kamark er flinkere med musikk enn det du noen gang kommer til å bli, derfor kan jeg jo egentlig bare overse det utspillet, men må påpeke at det har ingenting med fotball å gjøre.

Hørt på et par av låtene og må si jeg ble imponert! Hils og si at det var ganske bra :)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 Apr 2007, 20:56 
Materialforvalter

Mens fette!? renner ut av øra, er jeg villig til å sette en pose ost og løk på at guiomar spiller fra start mot skeid, så lenge han er frisk...

Å sammenligne Kjetil Kamark med Daniel Braathen synes jeg er dristig... Det er forskjell på å loffe litt og å loffe hele tiden. Braathen er på sitt beste en klassespiller, mens kamark er en middels back i norsk 1 div.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 Apr 2007, 21:38 
Klubbdirektør

Fredrik Nilsen kan vel også spille v.back?

Har ikke noe personlig imot ham, men ikke stort imponert over Kamark jeg heller, en heller ustødig prestasjon i Mandal og var ikke akkurat på topp i går heller. Mener å ha hørt at Åge Steen uttalte at "Hvis en spiller dårlig i kamp nummer 1, og er like dårlig i kamp nummer to, så spiller han ikke noen kamp nummer 3."

Da blir det spennende å se hvem som starter mot Skeid. Får Nilsen sjansen?

Btw, noen som har link til denne Kamark-sida?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 Apr 2007, 21:41 
www.kilsk.com

http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=132200459

Edit:

De spesielt interesserte kan jo ta en titt her og!
http://www11.nrk.no/urort/user/?id=40447

Last edited by JoKr on 16 Apr 2007, 22:27, edited 1 time in total.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 Apr 2007, 22:10 
Trener

Mora mi jobber sammen med han og han imponerte visst alle de gamle damene på jobben ved julevaslutningen ved å spille piano.. Så han er nok en talentfull musiker!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 Apr 2007, 22:14 
Forumlegende

Slettes ikke dårlig som musiker heller denne backen vår, litt ustabile vokalprestasjoner på Prison of Love som idoldommerne ville ha sagt det, men nok om det, denne tråden handlet om hvem som spiller venstreback om Smolinski blir ute med karantene eller skade og som sagt tror jeg både vi har bra dekning der med både Kamark, Guiomar, Bergan Foss og muligens Nilsen som backup.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 16 Apr 2007, 22:15 
Trener

Pluss at Førsund også kan spille back, men han vil jeg aller helst ha i midten!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Apr 2007, 19:25 
Klubbdirektør

Da er det jo ingen tvil lenger..Kamark skadet på trening.. det kan iværstefall for Kamark bety at det kan bli en stund utenfor første 11er hvis JNG spiller godt!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 May 2007, 22:32 
Forumlegende

Neste helg får vi svar på denne diskusjonen. Smolinski med sitt tredje gule i dag så da får vi vite hvem som stepper inn for ham neste helg.
Tipper på Kamark.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 May 2007, 23:25 
Klubbdirektør

mikeb wrote:
Neste helg får vi svar på denne diskusjonen. Smolinski med sitt tredje gule i dag så da får vi vite hvem som stepper inn for ham neste helg.
Tipper på Kamark.

Tja hvem ellers egentlig etter årets kamper...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 May 2007, 23:31 
Trener

Kan hende de kaster innpå Bergan Foss eller Nilsen, hvis ikke Gerhardsen viser seg veldig god i de kommende treningene... Om Kamark er skadet, vil jeg nok tro Bergan Foss er det heteste alternativet til å starte på backen.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 14 May 2007, 12:51 
Trener

Ok, men vurderer han som bedre på høyre back..

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 29 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 1 hour [ DST ]