Bobby Mimms wrote:
el fussbal wrote:
Bobby Mimms wrote:
solstråla wrote:
Kamark skal bli der han er, skjønner ikke at dere ikke ser hvor nødvendig han er! det er jo ingen som tør å gå inn i en deuell med han
HA HA HA!!!! Hadde Kjetil "lathans" Kamark våget å gå i en duell, hadde kampen i går endt med 0-0 og poengdeling. Makan til stusselig innsats han hadde i den avgjørende duellen. Hadde han bare tatt et gult kort i steden...
Situasjon nr 2: Kil har 10 mann inne i boksen og presser på for scoring... Hva gjør Kamark; Jo, han moser til fra 45 meter, himmelhøyt over!!! Snakk om vurderingsevne som en 10-åring på løkka!
OK solstråla, jeg skjønner at du er glad i Kjetil Kamark siden du til stadighet forsvarer han her inne! MEN... KIL blir et mye bedre lag med Guimar på backen og Kamark på benken.
Oj, imponert over fotball forståelsen din..Rett å slett rått!!
Hahhaha denne skal jeg printe ut å lime inn i "årets mest latterlige utspill" boka mi..denne troner høyt!
For det første; Det heter fotballforsåelse (i ett ord), rett OG slett, printe ut OG lime....
Godt å se at du liker min "fotball forståelse". Hadde jo vært hyggelig om du kunne utdype litt hva som er så veldig rått med den...? Jeg mener bare vi har en ekstremt lat høyreback. Han loffer jo bare rundt der som om hanb har dårligere kondis enn meg, og den er jaggu meg dårlig. Jeg mener laget blir mye stødigere med Guiomar på backen... så lenge vi har Førsund da. Må Guiomar spille stopper, har vi ingen utfordrer til backplassen.
Når vi er inne på kamark, må jeg jo anbefale at alle sjekker ut "ARTISTEN" Kjetil Kamark på myspace...

Jeg elsker dette, en feit faen som sitter i soffan og spiser chips så fette renner ut øra, mens han tviholder på den lubne svette ostepoppen sin og har høye tanker om når han skal få bruke den.
Kjetil er lik Daniel Braathen i fysikk, lett å misforstå han når han spiller, for oss ser det ut som han loffer, men han gjør ikke det.
Å trekke fram musikken hans som han har som hobby på siden er vel rimelig lavmål? så jeg så meg selv nødvendig til å komme på ditt nivå med mine små setninger i starten. Uansett så er og forblir kjetil en dyktig fotballspiller som kommer til å spille i første 11ern til Kongsvinger denne sesongen, håper du griner og hater ham så lenge som må til og så får du smile når du og ostepoppen får jobbe litt:)!