KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 04 May 2025, 08:34

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 125 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 27 Apr 2007, 04:58 
Kaptein

Ruben.. hva faen tror du at du er?? skryter av deg selv har du alltid gjort på div forum, men god nok for Rasta i 5 div, det var du ikke.. VÅKN OPP!! Enten det er i gjesteboka til rasta ell her, skal du alltid presisere at du er tredje keeper for TUIL ell skarp i 2 div som nå.. ikke rart du møter motstand hvor enn du åpner kjeften din.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Apr 2007, 05:11 
pokermoen wrote:
Ruben.. hva faen tror du at du er?? skryter av deg selv har du alltid gjort på div forum, men god nok for Rasta i 5 div, det var du ikke.. VÅKN OPP!! Enten det er i gjesteboka til rasta ell her, skal du alltid presisere at du er tredje keeper for TUIL ell skarp i 2 div som nå.. ikke rart du møter motstand hvor enn du åpner kjeften din.

Er vell dagens beste utsagn :P hehe.. Har ikke sett noe mer saklig en det ;) Først kan jeg si at jeg bare diskuterer et emne her på forumet. Ikke om meg selv. Så skryter jeg ikke av meg heller på forumet her til andre. Har aldri vært samtale emnet. Vi diskuterer andre NTG elever ,satsningen på unge spillere, Tromsdalen , Geofrafi og Norsk kunnskaper. Så ta en kikk på innleggen før du går på personli angrep ;) For er ikke det som er samtale emnet. Så våkn opp mister :P Ellers kan jeg si at jeg ikke er 3 keeper på TUIL eller Skarp. Sjekk troppen på laget våres. Så ser du at jeg er 2 keeper på Skarp. Skal sende deg et personli brev når jeg debuterer i 2.div:) Men men er ikke jeg som er sur og grinete. Vist jeg spilte for Rasta i 5.div og tok steget opp i 2.div ;) kan vell du også gjøre det . Er vell et godt forbilde da. Selv om jeg bare spilte der 2 måneder p.g.a russetiden. Som sakt alt er snakk om hardt arbeid. For er ikke uten grunn at jeg trener 20 timer i uka fortsatt og ikke drikke alkohol.

Så kan jeg legge til at jeg har ikke vært på Rasta sitt forum på nesten 1 år . Kanskje mer . Du gjøgler no fært . Her har du link fra sist A-kamp :
http://idrett.speaker.no/organisation.a ... &CatId=755
;) så får du jo se troppen i samme slengen. Vist du vil kan du jo komme å se bortekampene våres mot Lørenskog , Follo , Drøbak/Frogn eller Sprint/Jeløy

Post subject:
PostPosted: 27 Apr 2007, 05:21 
Kaptein

ruben_nilsen wrote:
pokermoen wrote:

Er vell dagens beste utsagn :P hehe.. Har ikke sett noe mer saklig en det ;) Først kan jeg si at jeg bare diskuterer et emne her på forumet. Ikke om meg selv. Så skryter jeg ikke av meg heller på forumet her til andre. Har aldri vært samtale emnet. Vi diskuterer andre NTG elever ,satsningen på unge spillere, Tromsdalen , Geofrafi og Norsk kunnskaper. Så ta en kikk på innleggen før du går på personli angrep ;) For er ikke det som er samtale emnet. Så våkn opp mister :P Ellers kan jeg si at jeg ikke er 3 keeper på TUIL eller Skarp. Sjekk troppen på laget våres. Så ser du at jeg er 2 keeper på Skarp. Skal sende deg et personli brev når jeg debuterer i 2.div:) Men men er ikke jeg som er sur og grinete. Vist jeg spilte for Rasta i 5.div og tok steget opp i 2.div ;) kan vell du også gjøre det . Er vell et godt forbilde da. Selv om jeg bare spilte der 2 måneder p.g.a russetiden. Som sakt alt er snakk om hardt arbeid. For er ikke uten grunn at jeg trener 20 timer i uka fortsatt og ikke drikke alkohol.

Steget opp for meg er nok alt for sent, så ikke tenk på det.. :wink: Ja, les igjennom tråden du! Alle i tråden argumenterer mot deg, men du gir deg ikke.. du tror best, du vet best og du er best.. BJELLEKLANG

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Apr 2007, 05:23 
hehe ;) akkurat derfor jeg studerer juss for å bli Advokat :P Thats the attitude.

Så er jo derfor man diskuterer en sak fordi man har 2 parter i saken. Som ser ting på 2 forskjellige måter. Derfor drøfter man det vettu. Er ikke å snakke om å vinne en sak eller vise at man er best. Men det å diskutere det slik at man får bedre innblikk i alt.

Post subject:
PostPosted: 27 Apr 2007, 05:35 
Kaptein

hvorfor dra frem att du studerer jus, og bli advokat? ingen har spurt deg........ akkurat det som er jævla irriterende med deg! du skal dra frem så jævla mye ting for å profilere deg selv. sorry, men klarer bare ikke sånne folk.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Apr 2007, 06:02 
ingen har spurt og ingen har spurt deg å svare ;)hehe... Så var ikke tanken bak det jeg sa noe for å profilere meg selv. Mere en humoristisk kommentar:)

Post subject:
PostPosted: 27 Apr 2007, 09:01 
Klubbdirektør

Mjølner 2 4-5 1
Skarp 2 3-5 0
Harstad IL, 2 1-3 0
Hammerfest FK 1 0-2 0
Tromsø 2 2 1-4 0
Ikke mye å skryte av juniorene her nei. Du for vel snart sjansen til å rydde opp mellom stengene hvis dere skal holde dere i 2 div.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Apr 2007, 09:17 
Grævling

ruben_nilsen wrote:
hehe ;) akkurat derfor jeg studerer juss for å bli Advokat :P Thats the attitude.

Nå har jeg fått nok, et pip til fra deg om alle DI fantastiske unggutta i Tromsdalen så blir rubb og stubb av det du har skrevet slettet, kan vel egentlig ta hele tråden.

Du får prøve å finne frem til et Tromsdalen-forum hvor folk gidder å bry seg!

Takk for bidraget, og besøket i by'n......og lykke til i Skarp!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Apr 2007, 09:35 
Forumlegende

ruben_nilsen wrote:
ingen har spurt og ingen har spurt deg å svare ;)hehe... Så var ikke tanken bak det jeg sa noe for å profilere meg selv. Mere en humoristisk kommentar:)

Har du egentlig sjekka PMen din de siste 24 timer? Sjekk den og oppfør deg deretter! :evil:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Apr 2007, 10:45 
Spiller

Hmmm, nå kjenner ikke jeg til Ruben Nilsen som tydeligvis en del andre her gjør.
Men hvorfor blir vi KILsupportere så hissige nåe noen poengterer at no kanskje ikke er optimalt i klubben vår? Etter det jeg forstår har Nilsen bodd i Kongsvinger, og det er da ikke så utrolig feil at han har synspunkter på klubben?

Ser vi på det spørsmålet som ble stilt av Nilsen først (før diskusjon tok helt av) synes jeg det er et grei diskusjon.
Knashaug er da utvilsomt et keepertalent, og etter kampen mot Stange virker det ikke som Van Wijk er vesentlig bedre enn Knashaug. Om det er tilfelle ville det vel vært bedre å satse på den lokale?
Når dette er sagt kan Van Wijk være et kjempetalent for alt jeg vet.

Men diskusjonen om KIL satser nok på egne spillere synes jeg er rettmessig. Vi har ved et par anledninger de siste 10 årene hatt et av landets beste juniorlag. Få av disse spillerne har fått muligheten på Anivå. Unntaket er vel Fremming som kom inn på laget da KIL var som lengst nede i søla, og hevet se betrakelig på det.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Apr 2007, 10:51 
Klubbdirektør

Nå har det seg slik at Kil har en 4-6 stk som er med på treningen til a laget. Dem bytter på det. Så juniorene for sjansen til å hvise seg frem her. Men synd at ikke alle slår til. Er ikke enkelt å bygge et lag med lokale spillere når dem ikke er gode nok. Er vel bra at de blir lånt ut til klubber i 3 div, og for spille der.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Apr 2007, 10:57 
Spiller

Enig i det, men tror ganske bestemt at spillerne trenger å få spilletid på Aleget for å utvikle seg videre. Fremming er et eksempel på dette i Kil. Ellers finns det bøttevis av eksempler på dette i andre klubber.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Apr 2007, 11:16 
Forumlegende

Roger Freestone wrote:
Hmmm, nå kjenner ikke jeg til Ruben Nilsen som tydeligvis en del andre her gjør.
Men hvorfor blir vi KILsupportere så hissige nåe noen poengterer at no kanskje ikke er optimalt i klubben vår? Etter det jeg forstår har Nilsen bodd i Kongsvinger, og det er da ikke så utrolig feil at han har synspunkter på klubben?

Ser vi på det spørsmålet som ble stilt av Nilsen først (før diskusjon tok helt av) synes jeg det er et grei diskusjon.
Knashaug er da utvilsomt et keepertalent, og etter kampen mot Stange virker det ikke som Van Wijk er vesentlig bedre enn Knashaug. Om det er tilfelle ville det vel vært bedre å satse på den lokale?
Når dette er sagt kan Van Wijk være et kjempetalent for alt jeg vet.

Men diskusjonen om KIL satser nok på egne spillere synes jeg er rettmessig. Vi har ved et par anledninger de siste 10 årene hatt et av landets beste juniorlag. Få av disse spillerne har fått muligheten på Anivå. Unntaket er vel Fremming som kom inn på laget da KIL var som lengst nede i søla, og hevet se betrakelig på det.

Var vel ikke temaet for diskusjonen folk reagerte på, men måten den ble ført på.

Mange her inne som har tatt opp dette temaet tidligere.

Her er et par eksempler på det:
http://www.kilsk.com/test3/viewtopic.php?t=1017
http://www.kilsk.com/test3/viewtopic.php?t=1015&start=0

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Apr 2007, 11:34 
Klubbdirektør

Se bare på Rødfoss. Han fikk det ikke til i adecoen. men i 2 div går det bra om dagen for han. Scora 2 mål på 2 kamper alt. Se på Wibe Lund. er ikke en gang benken der han er. Bare å gå inn å se etter de andre spillerne som har reist fra Kil det. Finner ingen i de øverste div en gang. Er dem ikke gode nok i 2-3 div er dem ikke gode nok i Kil heller. Sånn er livet bare,

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Apr 2007, 13:10 
Saftblander

det er ikke det at de ikke er gode nok... Ciljan var ikke god nok for RBK da han kom opp, men han fikk sjansen og utviklet seg til en god spiller, det samme vil spillerne i KIL hvis de bare får sjansen :wink:

Profile  

Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 125 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]