pokermoen wrote:
Ruben.. hva faen tror du at du er?? skryter av deg selv har du alltid gjort på div forum, men god nok for Rasta i 5 div, det var du ikke.. VÅKN OPP!! Enten det er i gjesteboka til rasta ell her, skal du alltid presisere at du er tredje keeper for TUIL ell skarp i 2 div som nå.. ikke rart du møter motstand hvor enn du åpner kjeften din.
Er vell dagens beste utsagn

hehe.. Har ikke sett noe mer saklig en det

Først kan jeg si at jeg bare diskuterer et emne her på forumet. Ikke om meg selv. Så skryter jeg ikke av meg heller på forumet her til andre. Har aldri vært samtale emnet. Vi diskuterer andre NTG elever ,satsningen på unge spillere, Tromsdalen , Geofrafi og Norsk kunnskaper. Så ta en kikk på innleggen før du går på personli angrep

For er ikke det som er samtale emnet. Så våkn opp mister

Ellers kan jeg si at jeg ikke er 3 keeper på TUIL eller Skarp. Sjekk troppen på laget våres. Så ser du at jeg er 2 keeper på Skarp. Skal sende deg et personli brev når jeg debuterer i 2.div:) Men men er ikke jeg som er sur og grinete. Vist jeg spilte for Rasta i 5.div og tok steget opp i 2.div

kan vell du også gjøre det . Er vell et godt forbilde da. Selv om jeg bare spilte der 2 måneder p.g.a russetiden. Som sakt alt er snakk om hardt arbeid. For er ikke uten grunn at jeg trener 20 timer i uka fortsatt og ikke drikke alkohol.
Så kan jeg legge til at jeg har ikke vært på Rasta sitt forum på nesten 1 år . Kanskje mer . Du gjøgler no fært . Her har du link fra sist A-kamp :
http://idrett.speaker.no/organisation.a ... &CatId=755

så får du jo se troppen i samme slengen. Vist du vil kan du jo komme å se bortekampene våres mot Lørenskog , Follo , Drøbak/Frogn eller Sprint/Jeløy