KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 04 May 2025, 14:57

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 109 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 28 Mar 2007, 13:52 
Reserve

Mens dere diskuterer Glåmdalens dekning så busta fyker, kan dere jo innimellom gløtte litt på de mange nye sakene vi har lagt ut på bloggen det siste døgnet: en Notodden-presentasjon, en Jørgen Neumann-oppdatering og en artig liten Schmeichel-greie.

Og grattis med nytt design på kilsk.com-sidene.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Mar 2007, 14:08 
Grævling

ivo wrote:
Men hva menes med nedruste ellers? Hva går de "ryktene" ut på.
Mindre rundt selve kampen - og eller i det hele tatt?

Tja, det vil vel tiden vise, jeg har ikke hørt annet enn at KIL skal "nedprioriteres", om dette da gjelder før/etter kamp, eller rett og slett skribleriene på hverdager mellom serierunder vet jeg ikke....time will show!

Men men...det er vel bare for KIL å smelle til å ligge i opprykkstriden gjennom hele sesongen....så blir de vel piska nødt til å dekke begivenheten enten de vil eller ikke! Og skal de først skrive om klubben så vil det være rart om de ikke lar personen med mest erfaring og kjennskap til klubben ta seg av arbeidet!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Mar 2007, 14:55 
Forumlegende

Da har jeg også fått bekreftet fra 100% pålitelige kilder at åpningsinlegget til Raggen stemmer. Her er det en prioriteringssak, sporten skal ikke prioritere så mye KIL som tidligere. Hva man ellers skal prioritere av lokal sport er sågar en gåte. Kanskje jeg i stedet får se journalister på hver kamp jeg leder mitt eget lag? Isåfall vil trenerintervjuene dreie seg om KIL Toppfotballs a-lag! Seriøst: Dette er betenkelig og på meg er dette direkte useriøst av Glåmdalen.

Først forsvant Sønsteli, deretter Danielsen. "Gled dere" til mer stoff om en Gruetulling som jobber som trener i Danmark og en Flisakær som gjør som pappa sier og gir faen i å gå på jobb i to måneder!

Burde supporterklubben jobbe mot Østlendingen når man vil ha ut stoff? De er jo faktisk til tider bedre enn Glåmdalen på KIL. Og de dekker ikke en gang distriktet vårt!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Mar 2007, 15:20 
Kaptein

Karlsen wrote:
Burde supporterklubben jobbe mot Østlendingen når man vil ha ut stoff? De er jo faktisk til tider bedre enn Glåmdalen på KIL. Og de dekker ikke en gang distriktet vårt!!

Et meget interessant poeng, Karlsen! Østlendingen har knust Glåmdalen på flere saker de siste par årene. Virker som om Ola Torseth har gode kontakter i KIL.
Jeg stiller meg bare ett spørsmål hvis Glåmdalen skal kutte ned på KILstoffet: Hva pokker skal dem skrive om da? Jeg lurer også på hvordan KIL stiller seg til dette. Slett ikke bra for dem heller. Ser at Danielsen får skryt her, og han er nok også i Glåmdalen som har mest peiling. Men de siste årene synes jeg Glåmdalen har vært utrolig sløve. De har nesten bare skrevet bla, bla, bla. Når de da skal bli enda sløvere, blir jeg skremt! Med bare to mann igjen på sporten sier det seg selv at det ikke betyr opptrapping av KIL. Jeg kommer ikke til å fornye abbonementet mitt. Det er helt sikkert!
Glåmdalen skal selvsagt være uavhengige til KIL og skrive objektivt, men vi ser hvor mye det betyr at de er på banen. De gjorde en fantastisk jobb før kampen mot Ull/Kisa. Det er et stjerneeksempel på hvordan de burde jobbet. Hva faan har vi i distriktet her utenom KIL? Nada og null.
Han redaktøren fra Nes kan pakke snippsekken og komme seg hjem igjen. Vi er lei av å lese om Langelandshjemmet. Vi vil ha ENDA mer KIL.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Mar 2007, 17:07 
Klubbdirektør

Da forventer jeg daglig oppdatering på hvordan det går med Jomar Løe Bing og hans taewondo-karriere.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Mar 2007, 19:53 
Forumlegende

Det er klart det ligger noe spesielt bak! Er noen blitt sur?

En lokalavis i den byen som laget ligger i - dersom den har respekt for laget, suppoterne og byen - og litt yrkesstolhet -

- trapper ikke ned når laget / klubben satser mer enn noen gang
- når endelig planer om et moderne stadionanlegg seriøst er i emning

Timingen er ikke den smarteste....

Synes jeg ser reaksjoner om Hamar Arbeiderblad sa at de ville nedruste sin dekning av HamKam....

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Mar 2007, 22:16 
Kaptein

Er det noe vi supportere kan foreta oss?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 29 Mar 2007, 17:20 
Klubbdirektør

Mener å huske hva et vist antall bosniere gjorde i en form for protest.. er vell ikke så vanskelig å finne glåmdalen sitt kontor vell?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 29 Mar 2007, 17:41 
Grævling

Da trenger vi handle inn litt flere bluss først ;-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 29 Mar 2007, 18:50 
Kaptein

Jeg synes seriøst vi skal foreta oss noe. Da står vi opp for KIL. Klubben i våre hjerter fortjener ikke å bli behandlet slik. Glåmdalen hadde ikke tort dette hvis dem ikke hadde hatt monopolavis i Vinger

Profile  

Post subject:
PostPosted: 29 Mar 2007, 20:20 
Reserve

Synes å huske at før i tiden var det et Glåmdalen-reklameskilt på Gjemselund, men er det sånn at dette er fjernet nå? Kanskje Glåmdalen bare satser på idrettslag o.l. der de har interesser i selv?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 29 Mar 2007, 20:48 
Klubbdirektør

Det hjelper nok lite å angripe Glåmdalen så lenge A-pressen styrer butikken. De er vel største aksjonær og lokale hensyn teller lite dersom kostnader skal kuttes.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 29 Mar 2007, 21:45 
Kaptein

Tilhenger wrote:
Det hjelper nok lite å angripe Glåmdalen så lenge A-pressen styrer butikken. De er vel største aksjonær og lokale hensyn teller lite dersom kostnader skal kuttes.

Greit nok det, men jeg tviler på om det er A-pressen sentralt som bestemmer HVOR Glåmdalen skal kutte. Hvis jeg ikke husker helt feil så sto redaktør Nordberg nylig frem og fortalte om rekordoverskudd

Profile  

Post subject:
PostPosted: 29 Mar 2007, 21:49 
Forumlegende

Supporterklubben har dyktige ledere som kunne forfatte et brev til Gdalen om "ryktene" for å få håndfaste greier.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 29 Mar 2007, 22:33 
Grævling

ivo wrote:
Supporterklubben har dyktige ledere som kunne forfatte et brev til Gdalen om "ryktene" for å få håndfaste greier.

Jo, takk for den ;-)

Jeg kan vel nesten garantere at de i Glåmdalen som sitter med ansvaret for denne "saken" har vært her og lest denne tråden. Såpass blir nok dette forumet brukt.

Jeg klarer ikke i farten å vri hue til å komme med noe mer konstruktivt om saken, blir bare oppgitt og kanskje i overkant usaklig hvis jeg skulle gjort noe mer ut av dette. Dessverre har jeg heller ikke tid slik tidsplanen ser ut i disse dager. De forstår nok hva vi alle syns om saken....føler noen i avisa for å komme med kommentarer så er de hjertlig velkommen til å svare oss her inne.

Vi får se hvordan det faktisk blir når sesongen kommer igang....får vi ikke den dekning/respekt vi bør ha krav på, så vil sikkert flere "aksjonere" på ett eller annet vis!

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 109 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]