Karlsen wrote:
Burde supporterklubben jobbe mot Østlendingen når man vil ha ut stoff? De er jo faktisk til tider bedre enn Glåmdalen på KIL. Og de dekker ikke en gang distriktet vårt!!
Et meget interessant poeng, Karlsen! Østlendingen har knust Glåmdalen på flere saker de siste par årene. Virker som om Ola Torseth har gode kontakter i KIL.
Jeg stiller meg bare ett spørsmål hvis Glåmdalen skal kutte ned på KILstoffet: Hva pokker skal dem skrive om da? Jeg lurer også på hvordan KIL stiller seg til dette. Slett ikke bra for dem heller. Ser at Danielsen får skryt her, og han er nok også i Glåmdalen som har mest peiling. Men de siste årene synes jeg Glåmdalen har vært utrolig sløve. De har nesten bare skrevet bla, bla, bla. Når de da skal bli enda sløvere, blir jeg skremt! Med bare to mann igjen på sporten sier det seg selv at det ikke betyr opptrapping av KIL. Jeg kommer ikke til å fornye abbonementet mitt. Det er helt sikkert!
Glåmdalen skal selvsagt være uavhengige til KIL og skrive objektivt, men vi ser hvor mye det betyr at de er på banen. De gjorde en fantastisk jobb før kampen mot Ull/Kisa. Det er et stjerneeksempel på hvordan de burde jobbet. Hva faan har vi i distriktet her utenom KIL? Nada og null.
Han redaktøren fra Nes kan pakke snippsekken og komme seg hjem igjen. Vi er lei av å lese om Langelandshjemmet. Vi vil ha ENDA mer KIL.