Raggen wrote:
Korslund wrote:
Er et lag så bra at det kan gå helt til finalen ved å gi faen, nei da synes jeg det er greit at man gir faen....
De gir egentlig faen i hele cupen, det er bare minimale detaljer som har ført til at de faktisk kom seg til finalen, men når de først var der så syns jeg det var riktig å fortsette med gutta som har tatt dem dit.....men i det store og hele hadde det vært ett fett for Wenger om de hadde røket i første runde.......for Liga Cupen bryr han seg minimalt om...enkelt og greit. Og dette er latterlig......men dette klarer du tydelig ikke å forstå deg på uansett, så det skulle vel ikke være noe poeng i å diskutere saken noe videre.
Bare se på de 4 siste sesongene. Arsenal har vært i semifinalen i ligacupen 3 av 4 ganger. I 04/05 sesongen røk unggutta ut mot ManUtd i kvartfinalen/runden før det på Old Trafford. Så jeg vil egentlig ikke si at Wenger gir faen, men han ser at unggutta er gode nok til å komme såpass langt der at han kan bruke de.
Og jeg vil ikke si at det er minimale detaljer som tok dem dit. Slo Everton på Goodison, de fleste vet at det ikke er lett. Slo Liverpool 6-3 på Anfield. ALLE vet at det er noe av det vanskligste i hele fotballverden. Hentet opp et Tottenhamlag på WHL, før dem knuste dem 3-1 hjemme på eget gress.
At disse også fikk spille finalen, OG TIL OG MED HADDE FORTJENT Å STIKKE AV MED SEIEREN, det mener jeg bare bevisste nok en gang at Wenger vet hva han driver med, og å si at han gir faen, er vel heller latterlig å si.