DV wrote:
Nå var det jo på det meste 14 stk inne og chattet på kilsks prøveversjon av live-chat, og denne ble annonsert 6 minutter og noen sekunder ETTER at kampen hadde startet, så potensialet er der. Men nå er vel Raabe/Herlyng eller noen andre fra "markedsavdelingen" til KIL med på alle kamper (?), så hvorfor ikke utstyre dem med et head-set og internettoppkobling så de kan kommentere for supporterne? En del av oss er jo relativt interessert allerede, men kan man få skikkelige oppdateringer på nettet vil vel enda flere få opp øynene.... Bare tenk på X-vinger som skrev her for noen dager siden. Han (hun?) skrev at han ikke fikk vært på så mange KIL-kamper lenger, siden han hadde flyttet. (Så får det heller være at noen gikk i strupen på vedkommende og kalte vedkommende engen-supporter, bare for å skremme vedkommende bort uten å lese innlegget til x-vinger). Sikker på at x-vinger hadde tatt turen innom Gjemselund litt oftere hvis det hadde vært lettere å ta turen innom KIL.no og få oppdateringer også fra bortekamper. Dette er et markedspotensiale. Selv kommer jeg snart til å sende deg mail om både å melde meg inn i supporterklubben og sesongkort, selv om jeg ikke kan se alle kampene (bor i Oslo og har en del ting å gjøre, men dog)
Men poenget er uansett at det er interessen som må pleies, og jo mer du får vite, jo mer interessert blir du. Ergo, så tror jeg den tusingen KIL evt. investerer for å gi Raabe eller Herlyng eller andre som er med på bortekamper et headset og nett-oppkobling, gir merinteresse og flere tilskuere på Lunden. [/i]
Jeg svarte vel i stor grad på en del av dette i mitt siste innlegg, som ble skrevet mens du "publiserte" dette.
Men ja....det er liten tvil om at det hadde vært fint om Noen i KIL hadde tatt seg av dette. Men det krever at folk faktisk føler seg bekvem med en slik jobb, og har tid når de er på bortekamp. I dag har personene du nevner andre oppgaver...det betyr at de må sende mer folk, som fører til høyere kostnader for KIL...og som de fleste vet, vi er supportere av en klubb som lever på sultegrtensa, dessverre
Men....jeg skal ta det opp med dem, men mener uansett at dette helst bør styres fra oss som supporterklubb, eller rett og slett fra en lokal radiostasjon som har baller til å prøve noe nytt, gjerne i sammarbeid med oss i Supprterklubben.