Korslund wrote:
Du har litt igjen å lære du å ja ser jeg

Jo da, det hadde kanskje ikke blitt 5-0 med disse på bana hele kampen, men det var vel rimelig tydelig hvordan angrepsspillet vårt gikk fra stygg-bra til elendig når Berba måtte av. I tillegg er det liten tvil om hvilken betydning King har for dette forsvaret, det er en liten forskjell på han og Gardner....for å si det mildt

I tillegg blir også alle de andre av gutta i forsvaret mye tryggere når han er med. Dawson er ingen sjef, den jobben er det King som tar seg av. Men når han er borte så må Dawson fungere i hans fravær, og det er han dessverre ikke klar for pr. dags dato.
Ellers kan jeg bare rapportere at jeg på nytt har blirtt frastjålet mobilen i denne forbanna møkkabyen. Denne gangen klarte de også å få dratt med seg lommeboka som inneholdt 1500kr, et gavekort på 500kr, 2 stk visakort, 1 mastercard, 1 americanexpress, sas-tpc-kort, norwegian-bizzi-kort, medl.kort til Tottenhams venner (værst av allt), førerkort, diverse annen plastikk, 4 kupponger med Viking- og vanlig Lotto (Kan banne på at millionene tikker inn på lørdag) og masse annet rart det blir et helvete å erstatte!! Nå er det faen meg snart nok......kan noen skaffe meg en godt betalt jobb i Vinger? Blir jeg værende særlig mye lenger i denne byen er jeg redd det det vil bli farlig for omgivelsene....og da jeg bor noen minutters gange fra Valle så bør Vålerengen's IF snart vurdere å flytte trenigsfelt
BALLER!!!