KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 14 May 2025, 09:18

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 1271 posts ]  Go to page Previous  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 85  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 25 Jan 2007, 17:12 
Grævling

Mmm....og der beviste du vel egentlig at det ikker er så jævlig rart at disse "juniorene" ga oss kamp i går? ;-)

Med King og Berba på banen så hadde vi vunnet 5-0....så viktige er de for oss. Nesten mer viktige enn resten av gutta dere manglet!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 Jan 2007, 18:01 
Klubbdirektør

Raggen wrote:
Med King og Berba på banen så hadde vi vunnet 5-0....så viktige er de for oss. Nesten mer viktige enn resten av gutta dere manglet!

Du har litt igjen å lære du å ja ser jeg :lol:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 Jan 2007, 20:14 
Kaptein

Korslund wrote:
Raggen wrote:

Input x alder = kunnskap :):):)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 26 Jan 2007, 00:55 
Grævling

Korslund wrote:

Jo da, det hadde kanskje ikke blitt 5-0 med disse på bana hele kampen, men det var vel rimelig tydelig hvordan angrepsspillet vårt gikk fra stygg-bra til elendig når Berba måtte av. I tillegg er det liten tvil om hvilken betydning King har for dette forsvaret, det er en liten forskjell på han og Gardner....for å si det mildt ;-) I tillegg blir også alle de andre av gutta i forsvaret mye tryggere når han er med. Dawson er ingen sjef, den jobben er det King som tar seg av. Men når han er borte så må Dawson fungere i hans fravær, og det er han dessverre ikke klar for pr. dags dato.

Ellers kan jeg bare rapportere at jeg på nytt har blirtt frastjålet mobilen i denne forbanna møkkabyen. Denne gangen klarte de også å få dratt med seg lommeboka som inneholdt 1500kr, et gavekort på 500kr, 2 stk visakort, 1 mastercard, 1 americanexpress, sas-tpc-kort, norwegian-bizzi-kort, medl.kort til Tottenhams venner (værst av allt), førerkort, diverse annen plastikk, 4 kupponger med Viking- og vanlig Lotto (Kan banne på at millionene tikker inn på lørdag) og masse annet rart det blir et helvete å erstatte!! Nå er det faen meg snart nok......kan noen skaffe meg en godt betalt jobb i Vinger? Blir jeg værende særlig mye lenger i denne byen er jeg redd det det vil bli farlig for omgivelsene....og da jeg bor noen minutters gange fra Valle så bør Vålerengen's IF snart vurdere å flytte trenigsfelt :evil:

BALLER!!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 26 Jan 2007, 22:41 
Forumlegende

Ah endelig, Wenger begynner med hjernedøde kommentarer mot Ferguson igjen: http://www.teamtalk.com/football/story/ ... 52,00.html

Har nesten savna den rivaliseringa. Hvor har det blitt av pizzakastinga i spillertunellen de siste årene? Wenger får fable så mye han vil. Men om Arsenal og/eller Liverpool skulle finne på å gå forbi Chelsea på tabellen vil jeg ikke akkurat protestere. Men spørs om noen av de to er stabile nok til det.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 26 Jan 2007, 22:56 
Forumlegende

Kaeno! Dette viser hvor stor han egentlig var. A true winner. Legg merke til alle duellene med ARSEnill, Man Shitty og Scousers som han vinner dueller mot. Også det klippet med at han ga Vieira en livslærdom i spillertunnellen er her. Enjoy:

http://www.youtube.com/watch?v=78s_RpemVuI

Profile  

Post subject:
PostPosted: 26 Jan 2007, 23:17 
Klubbdirektør

Karlsen wrote:
Ah endelig, Wenger begynner med hjernedøde kommentarer mot Ferguson igjen: http://www.teamtalk.com/football/story/ ... 52,00.html

Har nesten savna den rivaliseringa. Hvor har det blitt av pizzakastinga i spillertunellen de siste årene? Wenger får fable så mye han vil. Men om Arsenal og/eller Liverpool skulle finne på å gå forbi Chelsea på tabellen vil jeg ikke akkurat protestere. Men spørs om noen av de to er stabile nok til det.

Hvorfor i alle dager er Wengers kommentarer hjernedøde, da det faktisk utspeilte seg til å slå ut osm han sa? :roll:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Jan 2007, 20:08 
Grævling

Adebayor vil også være med i diveklubben i Arse registrerer jeg.... skuespillertreningen i Arse ser i hvert fall ut til å fungere utmerket!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 28 Jan 2007, 20:12 
Klubbdirektør

Har ikke sett situasjonen da jeg nesten akkurat kom hjem med bussen, men det kan da neppe være verre enn Malbranque?? :twisted:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 31 Jan 2007, 20:59 
Grævling

Ja....hva tror dere? Har dessverre ingen tro på seier til Spurs i dag :-(

Profile  

Post subject:
PostPosted: 31 Jan 2007, 21:16 
Forumlegende

Spurs kampen i dag?? jo faktisk tenkte jeg skulle legge inn noen kr på dem hos Unibet. Men jeg holder på å daua av nerver før Spurs-United til helga. Jeg har nemlig satt opp terminlister og tabell for topp 4 for resten av sesongen..hva som er sannsynlig..dette blir tøft..en gysare. Vi MÅ ha 3 poeng på whl!! Greit å møte et spurs i finalemodus da.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 31 Jan 2007, 22:41 
Klubbdirektør

Ja, slik som Arsenal har styrt det meste hittil, ser jeg ikke bortifra at en eller annen spurv stuper inn 0-1 like før slutt og Tottenham avanserer... Hadde vært moltypisk!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 31 Jan 2007, 22:47 
Grævling

Hadde vært helt greit, men det skjer ikke!

Så får snart Jolebukken slenge på Lennon, Hudd og i hvert fall få den faens Gardner av bana :evil:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 31 Jan 2007, 23:32 
Trener

Morsom kamp nå.. blir nok ekstraomganger.. United cruiser inn med litt Rooney/Larsson magic.. Husk jeg sa at Rooney er på g nå!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 01 Feb 2007, 00:30 
Klubbdirektør

Dæven steike, der kan jeg puste igjen. Tottenham var ingen stor trussel i det hele tatt, men tanken på at det hadde vært så typisk å tape denne kampen, og evt ryke ut i ekstraomganger var noe som gjorde at jeg skalv som et aspeløv helt fra scoringen til Mido og til Arsene Wenger takket sine medarbeidere for en flott utført jobb.

Det var en utrolig spennende kamp da. Men kommentator Eggen ga meg latterkrampe da han etter 2-1 scoringen og Rochas svaletup rett i bakken utbrøt: "Jeg har hørt om folk som røyker gress, men å spise det må være noe helt annet".

Tottenhamsupporterne sang og danset som om de skulle ha slått Arsenal på 1-1, men da 2-1 og 3-1 var i nettet, var det vel ikke mer enn en tiendel spurver igjen på tribunen. Ikke så tøffe da, etter å ha blitt trillet ball i hatt med av Arsenals reserver.

Men det var en helvettes spennende kamp, og heldigvis går Arsenal til sin første finale i Ligacupen under Arsene Wenger.

Wenger knows!!!

Profile  

Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 1271 posts ]  Go to page Previous  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 85  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]