KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 08 May 2025, 01:30

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 464 posts ]  Go to page Previous  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 31  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 27 Jan 2007, 13:49 
Forumlegende

et tenkt situasjon:

Gunders ble her --- kunne man da mene at alt det "stygge" som er sagt, ble glemt eller?

vi snakker om fotball og følelser, men hvor lenge er det følelser fr det går over hat som ikke så lett lar seg reparere?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Jan 2007, 16:49 
Klubbdirektør

Gundersen spiller ikke mer i KIL. Så enkelt er det! Det kommer aldri til å funke igjen.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Jan 2007, 17:14 
Klubbdirektør

ivo wrote:
det gjør de sikkert, men de har nok heller ikke tenkt på det så langt.

interessant at en middels fotballspiller kan gå fra helt til skurk på noen uker - i norsk 1.div. men saken bør løses snart. ingen tjener på at dette fortsetter. skjønner klubben og supportere, men folk "utenfor" bare "ler" av hele greia, og alt som skjer er heller ikke bare positiv reklame for KIL.
dessverre.

livet er et eneste stort kompromiss, og det kan nok være noe her også.
vi kan synes å ha steile fronter og alle vil tjene på en rask minnelig løsning.

så slipper vi flere sider i avisen i uka om denne såpehistorien, for det er det det er blitt........

ha forresten alt fra KIL sin side i høst vært bra (ikke denne saken)?
det vet sikkert dere bedre som er "knyttet mer" til klubben.

Må i såfall være Gundersen de ler av da det er han som har brukt media til alt han har foretatt seg.

Jeg etterlyste en reaksjon fra KIL sin side denne uken da gutten hadde fått slengt nok dritt uten motstand fra andre part, og det har nå kommet to utspill fra KIL som ingen av oss bør være flaue over...

KIL er veldig nøytrale og følger fakta og boka til punkt og prikke men kunne gått mye hardere ut men det er greit dem ikke har gjort det.

At vi som suportere har lyst til å dra denne gutten ned på bakkenivå og si hva vi mener skulle pokker bare mangle med all den dritten han har utalt i media samt dolket oss i ryggen med sin blog etterpå.

Til din andre post om hvis han skulle velge i desperasjon å bli å spille for KIL samt om man hater han? Vet nesten ikke hva jeg skal si uten om at jeg ønsker han langt langt vekk og Stavanger hadde vært bedre en Lillestrøm for å si det sånn.....

Tror han måtte møte en svært tøff tid for å bygge opp en tillit til oss og høyst mulig en umulighet etter alt dette som har skjedd.

Det beste er at han blir solgt og at klubben vår kan bruke pengene på noe bedre en Gundersen for han trenger vi virkelig ikke i denne klubben.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Jan 2007, 19:24 
Forumlegende

jada-jada,
du bruker slegga. engasjement er bra.
har ikke lest hans blog.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Jan 2007, 19:58 
Klubbdirektør

ivo wrote:
jada-jada,
du bruker slegga. engasjement er bra.
har ikke lest hans blog.

Bruker da ikke slegge jeg... foretrekker balltre jeg :wink:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Jan 2007, 20:18 
Forumlegende

hvor forefinnes bloggen til Gundersen?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Jan 2007, 20:25 
Klubbdirektør

ivo wrote:
hvor forefinnes bloggen til Gundersen?

http://www.kil.no/spiller-blog/vis.php?id=18

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Jan 2007, 20:44 
Kaptein

En ærlig kar, denne Gundersen. :lol:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 27 Jan 2007, 21:10 
Forumlegende

Takk, jeg har nå lest den.

Dere står standhaftig fast på deres utsagn og tolkninger og inntrykk.
Det er en ærlig sak og det respekterer jeg fullt ut. Jeg har forstått at klubben og laget betyr veldig mye for dere. Slik bør det også være.

Jeg har først den siste uka prøvd å sette meg inn i saken, sånn noenlunde og prøvd å se saken fra flere sider og prøvd å få noen svar. Tråden er grei den, noen litt stygge utsagn, men for det aller aller meste skjønner jeg dere!

Prinsipielt er det også viktig at de store klubbene ikke bare kan hente talenter fra de mindre (tross alt per idag) uten å gjøre skikkelig opp for seg.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 31 Jan 2007, 16:10 
Kaptein

Noen som har hørt noe nytt om duttebassen? Jeg har ikke fått det bekreftet, men jeg hørte at han nå ønsker å spille for Flisa. Lillestrøm er for langt unna mamma. Men han skal bare spille hjemmekamper, og de bortekampene mamma kan være med på.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 02 Feb 2007, 08:46 
Klubbdirektør

http://www.glomdalen.no/sport/article2561260.ece

Profile  

Post subject:
PostPosted: 02 Feb 2007, 10:01 
Reserve

Herlig artikkel, og puslespill-brikkene kommer sakte men sikkert på plass. Bjønnes er jo en gammel traver i databransjen og deretter finansmarkedene, og tjente vel noen hundre millioner på Santech og SMC på 90-tallet. Når man er profesjonell investor blir det ekstra dumt å syte i avisen om at han har kjøpt noe han ikke har greie på. For det er jo nettopp det han har gjort. En investering i en fotballspiller er en kombinasjon av en investering i selve fotballegenskapene og en tidsverdi. Og det er dette med tidsverdien han åpenbart ikke skjønte. Og selv om han risikerer å få mindre igjen for Gundersen-investeringen enn han regnet med, er ikke det noen grunn til at hans medinvestorer (les KIL) skal kvitte seg med en spiller de ikke vil selge. Sånn fungerer det bare ikke. Og det burde en profesjonell investor selvsagt vite.

Men løsningen på hele floka ligger jo snublende nær. Blir det rettssak, så gambler alle parter, og Gundersens investorer velger jo å sette guttens karriere på spill for noe som i realiteten er småpenger for dem. Men er Bjønnes så opptatt av Gundersens ve og vel som han gir inntrykk av å være, så kan han bare gi avkall på sin andel av overgangssummen. Dermed blir det langt mer igjen til Flisa og KIL, og mye enklere å akseptere LSKs potensielle bud. KIL kan sikkert strekke seg til å spandere et sesongkort på Bjønnes, med gratis vaffel og kaffe.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 02 Feb 2007, 10:40 
Klubbdirektør

Her kom det frem ja. Fyren sitter i styret i Sandefjord og fikk klubben til å legge ut et lokketilbud for å få andre på banene. Sleip fyr dette her. Men den som står bak dette er vel faren til Tore Andreas, stortingsrepresentant fra Høyre Gunnar Gundersen. Rart ikke Glåmdalen tar en prat med han ettersom han tror sønnen sin er det største som har skjedd Norge siden kong Olav tok trikken,

Profile  

Post subject:
PostPosted: 02 Feb 2007, 10:57 
Klubbdirektør

Helt utrolig at det sitter et styremedlem i Sandefjord å trekker i trådene samt høyst sannsynelig ødelegger Gundersen sin karriere.
Alt Gundersen har utalt til media for han stå for selv samt denne saken er bare å kjøre så langt man kan.
Man ser jo viken part som bruker media for alt den er verdt og nå mangler det jo bare en utalelse fra pappa :roll:
Nå har dem truet med stort sett alt som kan tenkes og dette er bare et råttent spill fra en side som virkelig begynner å bli desperate.
Stå på KIL og bruk lang lang tid på dette "vær veldig grundige" og kjør denne trekløveren i bakken så dem husker det for resten av sitt liv :evil:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 02 Feb 2007, 11:04 
Klubbdirektør

Tror vel egentlig at han skruen fra Sandefjord driter i hvordan det går med Tore Andreas, bare han tjener penger. Er nok bare det som står i hodet på han.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 464 posts ]  Go to page Previous  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 31  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]