ivo wrote:
det gjør de sikkert, men de har nok heller ikke tenkt på det så langt.
interessant at en middels fotballspiller kan gå fra helt til skurk på noen uker - i norsk 1.div. men saken bør løses snart. ingen tjener på at dette fortsetter. skjønner klubben og supportere, men folk "utenfor" bare "ler" av hele greia, og alt som skjer er heller ikke bare positiv reklame for KIL.
dessverre.
livet er et eneste stort kompromiss, og det kan nok være noe her også.
vi kan synes å ha steile fronter og alle vil tjene på en rask minnelig løsning.
så slipper vi flere sider i avisen i uka om denne såpehistorien, for det er det det er blitt........
ha forresten alt fra KIL sin side i høst vært bra (ikke denne saken)?
det vet sikkert dere bedre som er "knyttet mer" til klubben.
Må i såfall være Gundersen de ler av da det er han som har brukt media til alt han har foretatt seg.
Jeg etterlyste en reaksjon fra KIL sin side denne uken da gutten hadde fått slengt nok dritt uten motstand fra andre part, og det har nå kommet to utspill fra KIL som ingen av oss bør være flaue over...
KIL er veldig nøytrale og følger fakta og boka til punkt og prikke men kunne gått mye hardere ut men det er greit dem ikke har gjort det.
At vi som suportere har lyst til å dra denne gutten ned på bakkenivå og si hva vi mener skulle pokker bare mangle med all den dritten han har utalt i media samt dolket oss i ryggen med sin blog etterpå.
Til din andre post om hvis han skulle velge i desperasjon å bli å spille for KIL samt om man hater han? Vet nesten ikke hva jeg skal si uten om at jeg ønsker han langt langt vekk og Stavanger hadde vært bedre en Lillestrøm for å si det sånn.....
Tror han måtte møte en svært tøff tid for å bygge opp en tillit til oss og høyst mulig en umulighet etter alt dette som har skjedd.
Det beste er at han blir solgt og at klubben vår kan bruke pengene på noe bedre en Gundersen for han trenger vi virkelig ikke i denne klubben.