KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 14 May 2025, 18:44

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 1271 posts ]  Go to page Previous  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 85  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 10 Jan 2007, 01:04 
Grævling

I dag var det vel bare 2 tvilsome avgjørelser av dommeren.....et av Arsenal's mål, men også det første til Pool.

.....skal bli gøy å se hva de stiller opp med i semifinalene nå gitt!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Jan 2007, 01:08 
Forumlegende

Raggen wrote:
I dag var det vel bare 2 tvilsome avgjørelser av dommeren.....et av Arsenal's mål, men også det første til Pool.

.....skal bli gøy å se hva de stiller opp med i semifinalene nå gitt!

skal ærlig innrømme at jeg ikke fikk med meg mye av kampen der jeg satt i en brun dansk kneipe, men jeg så hvertfall to offside fra Arsenal, når det gjelder Liverpool ser jeg aldri tvilsomheter, "I know nothing..."

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Jan 2007, 01:10 
Grævling

2 offside på Arsenal sine mål??? Serverer de alkohol i denne brune kneipa? ;-)

Nei...kom deg på Støget ;-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Jan 2007, 07:34 
Kaptein

mikeb wrote:
Bergkamp wrote:
God bedring til alle Liverpool supportere!!! :lol:

6-3 på Anfield, shalalalala!!! :D

Trodde jeg sa for noen inlegg siden at vi ikke har tid til å spille cup siden vi har 14 poeng å ta igjen på Scumchester.

Samme taktikken har jo mange lag brukt tidligere, å ryke tidlig ut fra cup'n så har du mer tid til andre ting.

Fikk jo trent på å putte litt i dag da, dessuten var linjedommern like full som meg. Satt og "koste" meg med litt for mange øl og dårlig utsikt til TV'en på en pub i Køben i kveld :) :(

Vet ikke om dette har skjedd før at jeg har favorisert Arsen. men nå var det vel de som stilte med at veldig ungt lag i går og ikke liverpool. ;)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Jan 2007, 09:41 
Forumlegende

Og nå tror jeg Liverpool er jekka ned for ei stund. Nå er det på tide med et par reale Arsenal smeller. Men det er jo snart Champions League... DET er noe annet enn ligacup.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Jan 2007, 10:57 
Forumlegende

Raggen wrote:
2 offside på Arsenal sine mål??? Serverer de alkohol i denne brune kneipa? ;-)

Nei...kom deg på Støget ;-)

var både alkohol og relativt nære strøket, og når det er sagt så gikk jeg også videre ut på byen etter 1. omgang, var jo ikke en kamp helt etter min smak i går :roll:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Jan 2007, 17:55 
Kaptein

Wenger sier han har veldig lyst til å stille med ungt lag også i semin.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 19 Jan 2007, 14:20 
Forumlegende

Fabregas har lyst til å vinne like mye som Paul Scholes! Hmm..gutten spiller i Arsenal..men han blir vel kjøpt opp av noen som kan vinne etterhvert..

http://www.nettavisen.no/sport/pl/arsen ... 870051.ece

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Jan 2007, 16:58 
Klubbdirektør

Takk Liverpool :twisted:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 20 Jan 2007, 18:53 
Forumlegende

Dette her begynner å bli interessant. Selv en keeper med hjelm klarer ikke å holde nullen for Chelski. I tillegg så puster nå Liverpool Chelski i nakken idet de bare er 5 poeng bak. Hadde nesten vært litt festlig om Chelski hadde falt litt på tabellen.

Så får en United supporter håpe på poeng i morgen. Men det blir steintøft. United er skadefrie og stiller da med beste 11ern. Holder det? United scorer mye mål men brenner mange sjanser også. Mens Arsenal tilsynelatende ser noe mer effektive ut med Henry på banen. United må satse på kontringer. De kommer til å få to eller tre store sjanser, her må det være god uttelling! Uavgjort i London og fotballhelga har vært bra.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 21 Jan 2007, 00:20 
Klubbdirektør

Tror nok ManUtd vinner denne. De er i knallform, og det hadde vært så typisk om de skulle være det første bortelaget til å ta med seg 3p hjem fra en kamp på Emirates.

United har faktisk favorittstempelet, og om det passer Arsenal best eller om det passer United best gjenstår å se, men jeg er meget pessimistisk med tanke på i morgen.

Ellers ser man at det ikke er noen keeper som har manglet for Chelsea, selv om man kan unnskylde Cech med at han har vært skadet i et halvt år med en seriøs hodeskade. Det er Terry som betyr alt for dem. Det renner jo inn mål på tabber av det forsvaret for tiden, og man skulle tro at en klubb som bruker så mye penger hadde littegrann backup på en såpass viktig posisjon som midtstopperrollen. Men den gang ei. I de to siste sesongene har Chelsea vært nådeløse foran kassa, og sjeldent sluppet inn mye mål. At de nå lå under 2-0 for første gang noensinne under Mourinho sier sitt. Det var et elendig Chelsea-lag som entret banen, og Mikel, ja, dere skal jaggu være glad dere fikk penger for ham i Manchester, for denne gutten spiller jo flere støttepassninger enn Gerd Liv Valla mobber kolleger...

Chelsea er nok over nå, og jeg gleder meg til Arsenal og United kan konsentrere seg om å trone de 2 øverste plassene i England. En stund siden nå. ;)

Hva slags farger stiller united med på draktene i morgen?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 21 Jan 2007, 00:42 
Forumlegende

De helblå draktene fra ifjor er fortsatt i bruk også i år og ble brukt borte mot Sheffield United. Antar det blir de. For de hvite med svart shorts er litt for hvite kanskje?

Men Korslund..dette var svært ydmyke innlegg fra oss begge.. pleier vi ikke å slenge litt med kjeften a?:P Er vel nervene før en sånn kamp som gjør noe med meg ihvertfall..

Men Arsenal er favoritter. De har scora mye mål, Henry er tilbake og de er ubeseiret på den nye banen. Som sagt, ett poeng fra London og jeg er happy.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 21 Jan 2007, 00:52 
Klubbdirektør

I slike kamper har det alltid tatt seg dårlig ut da jeg tar noe for gitt (Les; Oktober 04 og Februar 05 var skrekkelige kamper sett med Gunners-øyne.).

Uansett, United er i knusende form, har ingen skader på sentrale spillere så vidt jeg vet og topper ligaen.

Arsenal har ikke livsviktige Gilberto, og derfor er United favoriter. Tror tapet av ham kan bli en avgjørende faktor i denne kampen desverre.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 21 Jan 2007, 13:23 
Kaptein

Har en god følelse foran kampen i dag, på tross av at Gilberto ikke er med. Tror Flamini (sannsyligvis erstatteren til Gilberto) kommer til å være såpass klar for oppgaven at vi ikke kommer til å merke dette veldig. Har jo sett at Flamini og Cesc har klart seg bra sammen mot United før. Da 20 og 17 år, tror den kampen endte 0-0. En ting er nok hvertfall sikkert; tap i dag, så er ligagullet tapt, med seier - et bittelite håp!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 21 Jan 2007, 13:31 
Forumlegende

Godt poeng Bergkamp det med ligagullet. Arsenal kan blande seg inn. Dersom United vinner mener jeg at man har tatt et sjumilssteg mot gullet. Dette kan faktisk være en real nøkkelhelg i kampen om ligagullet. Liverpool har jo også rota seg med. Bare for å ha sagt det: Jeg har IKKE nerver til at Liverpool og Arsenal skal blande seg inn i gullkampen. Har mer enn nok med Chelski:P

Profile  

Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 1271 posts ]  Go to page Previous  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 85  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]