Tror nok ManUtd vinner denne. De er i knallform, og det hadde vært så typisk om de skulle være det første bortelaget til å ta med seg 3p hjem fra en kamp på Emirates.
United har faktisk favorittstempelet, og om det passer Arsenal best eller om det passer United best gjenstår å se, men jeg er meget pessimistisk med tanke på i morgen.
Ellers ser man at det ikke er noen keeper som har manglet for Chelsea, selv om man kan unnskylde Cech med at han har vært skadet i et halvt år med en seriøs hodeskade. Det er Terry som betyr alt for dem. Det renner jo inn mål på tabber av det forsvaret for tiden, og man skulle tro at en klubb som bruker så mye penger hadde littegrann backup på en såpass viktig posisjon som midtstopperrollen. Men den gang ei. I de to siste sesongene har Chelsea vært nådeløse foran kassa, og sjeldent sluppet inn mye mål. At de nå lå under 2-0 for første gang noensinne under Mourinho sier sitt. Det var et elendig Chelsea-lag som entret banen, og Mikel, ja, dere skal jaggu være glad dere fikk penger for ham i Manchester, for denne gutten spiller jo flere støttepassninger enn Gerd Liv Valla mobber kolleger...
Chelsea er nok over nå, og jeg gleder meg til Arsenal og United kan konsentrere seg om å trone de 2 øverste plassene i England. En stund siden nå.
Hva slags farger stiller united med på draktene i morgen?