Sigurd wrote:
Ikke mange, ser ikke på dårlige lag.. Og at han var god mot Utd i en kamp tilsier ikke at han er veldig god.. Husk at for de fleste lag er kampene mot United( som er regnet som en av verdens beste klubber) som en ren cupfinale å regne. De gir absolutt alt i kampen for å få med seg et hederlig tap( i noen få tilfeller seier) hjem.
Når skal du slutte å leve på en kamp som var i September? Hvis du ikke har større glede i livet enn å dvele ved en kamp, som var preget av uflaks fra hjemmelagets side, så må du kanskje revurdere hele supporter-hjertet ditt. Det er bare den neste kampen som teller, de kampene som er spilt er allerede historie!!
Og husk at det er i mai United blir kronet som mestere! Etter at Henke"the goalmachine" Larsson har blitt toppscorer i PL!!
Når du selv sier at du ikke har sett mange Arsenalkamper, men likevel presterer (dette var det vel ManUtd som sa da men) å si at han er dritt, og at han ikke er veldig god, da lurer jeg på hvilket grunnlag du har å dømme denne spilleren på?Blir jævla intressant å høre. Som Bergkamp sier, ingen har savnet Henry i hans fravær og det burde si det meste.
Jeg har sett omtrent alle Unitedkampene i år da en Unitedsupporter kommer på besøk for å se kampen. Og jeg har ikke blitt imponert over Saha, eller Smith. Rossi har så vidt fått spilletid i ett lag som har ligget nær nedrykkstriden hele sesongen. Adebayor har kanskje ikke de syke avslutteregenskapene til Solskjær, men er mye yngre og har farten, teknikken og er mye bedre og sterkere til å holde på ballen enn VGs lille gullgutt. Heller ikke blitt så imponert over Rooney heller for å være enig. Som jeg leste i en artikkel om han, megastort talent skulle ikke kunne hindre han i å score oftere akkurat... Han har tross alt veldig ofte måltørker, for han slår til med ett mål her og der. Tviler også på at han er mye dårligere enn Larsson, selv om vi kan diskutere "om faren min er større enn faren din" i utallige innlegg her inne.
Uansett, vil bare understreke å si at en spiller er dritt og ikke god da du ikke har sett ham, burde man kanskje holde kjeft?