KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 14 May 2025, 16:16

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 1271 posts ]  Go to page Previous  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 85  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 08 Jan 2007, 19:22 
Kaptein

Å si at Adebayor bare har vært god mot United når du ikke har sett mange kamper blir feil. Den siste måneden før skaden var han vært knallgod i alle kampene han spilte. Spesielt mot Spurs. Står med 6 eller 7 mål tror jeg, så kan vel ikke si at Rossi og Smith er i nærheten. Saha og Solskjær har vært brukbare i år, men mener Adebayor har større potensiale enn begge, noe han har vist når han har vært i form. Ingen har savnet Henry - det sier sitt....

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Jan 2007, 21:12 
Klubbdirektør

Sigurd wrote:
Ikke mange, ser ikke på dårlige lag.. Og at han var god mot Utd i en kamp tilsier ikke at han er veldig god.. Husk at for de fleste lag er kampene mot United( som er regnet som en av verdens beste klubber) som en ren cupfinale å regne. De gir absolutt alt i kampen for å få med seg et hederlig tap( i noen få tilfeller seier) hjem.

Når skal du slutte å leve på en kamp som var i September? Hvis du ikke har større glede i livet enn å dvele ved en kamp, som var preget av uflaks fra hjemmelagets side, så må du kanskje revurdere hele supporter-hjertet ditt. Det er bare den neste kampen som teller, de kampene som er spilt er allerede historie!!

Og husk at det er i mai United blir kronet som mestere! Etter at Henke"the goalmachine" Larsson har blitt toppscorer i PL!!

Når du selv sier at du ikke har sett mange Arsenalkamper, men likevel presterer (dette var det vel ManUtd som sa da men) å si at han er dritt, og at han ikke er veldig god, da lurer jeg på hvilket grunnlag du har å dømme denne spilleren på?Blir jævla intressant å høre. Som Bergkamp sier, ingen har savnet Henry i hans fravær og det burde si det meste.

Jeg har sett omtrent alle Unitedkampene i år da en Unitedsupporter kommer på besøk for å se kampen. Og jeg har ikke blitt imponert over Saha, eller Smith. Rossi har så vidt fått spilletid i ett lag som har ligget nær nedrykkstriden hele sesongen. Adebayor har kanskje ikke de syke avslutteregenskapene til Solskjær, men er mye yngre og har farten, teknikken og er mye bedre og sterkere til å holde på ballen enn VGs lille gullgutt. Heller ikke blitt så imponert over Rooney heller for å være enig. Som jeg leste i en artikkel om han, megastort talent skulle ikke kunne hindre han i å score oftere akkurat... Han har tross alt veldig ofte måltørker, for han slår til med ett mål her og der. Tviler også på at han er mye dårligere enn Larsson, selv om vi kan diskutere "om faren min er større enn faren din" i utallige innlegg her inne.

Uansett, vil bare understreke å si at en spiller er dritt og ikke god da du ikke har sett ham, burde man kanskje holde kjeft?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 08 Jan 2007, 22:22 
Klubbdirektør

Korslund wrote:

Når du selv sier at du ikke har sett mange Arsenalkamper, men likevel presterer (dette var det vel ManUtd som sa da men) å si at han er dritt, og at han ikke er veldig god, da lurer jeg på hvilket grunnlag du har å dømme denne spilleren på?

Uansett, vil bare understreke å si at en spiller er dritt og ikke god da du ikke har sett ham, burde man kanskje holde kjeft?

Jaha.. Jeg har sagt at jeg ikke har sett mange Arsenal kamper? Kan du fortelle meg hvor jeg har "sagt" det?

Nei, hvis Korslund og alle andre Arsenal "tillhengere" vil ha han i klubben, så la han bli.. :twisted:

....og hvis ikke.. så la han bli uansett! :wink:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Jan 2007, 01:46 
Klubbdirektør

Fikk aldri no svar, har du gjort det?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Jan 2007, 13:21 
Klubbdirektør

Korslund wrote:

Så da du ikke får svar på ting, da velger du selv, det du faller for?

Jaja.. Ikke dumt..

La meg si det slik: Jeg ser ALT av United, Chelsea og Arsenal i PL. Unntaket er selvfølgelig hvis United spiller samtidig med Arsenal og/eller Chelsea, for da blir selvfølgelig Kongene på OT prioritert. Hvis Arsenal og Chelsea skulle spille samtidig på et annet tidspunkt enn United. Ja hva blir da prioritert? Det kommer vel egentlig veldig an på deres motstander..

Dette ga deg kanskje ikke noe godt svar.. MEN.. Jeg ser faktisk en del Arsenal kamper, mer enn du tror..

...Og jeg har sett nok til å velge å tro at Adebayor ikke er god nok for Man Utd.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Jan 2007, 14:23 
Klubbdirektør

trenger ikke å være så fryktelig god for å imponere for Arsenal da.. ;)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Jan 2007, 14:44 
Klubbdirektør

ManUtd wrote:
Korslund wrote:

Så da du ikke får svar på ting, da velger du selv, det du faller for?

Jaja.. Ikke dumt..

La meg si det slik: Jeg ser ALT av United, Chelsea og Arsenal i PL. Unntaket er selvfølgelig hvis United spiller samtidig med Arsenal og/eller Chelsea, for da blir selvfølgelig Kongene på OT prioritert. Hvis Arsenal og Chelsea skulle spille samtidig på et annet tidspunkt enn United. Ja hva blir da prioritert? Det kommer vel egentlig veldig an på deres motstander..

Dette ga deg kanskje ikke noe godt svar.. MEN.. Jeg ser faktisk en del Arsenal kamper, mer enn du tror..

...Og jeg har sett nok til å velge å tro at Adebayor ikke er god nok for Man Utd.

Sigurd svarte ganske fint for deg skjønner du.. Men ettersom du nå da svarer endelig, er jeg sterkt uenig med detg, Adebayor er bedre enn flere av spissene til United, og det har han bevist nå den siste måneden, før han ble skadet.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Jan 2007, 14:52 
Grævling

.....at dere gidder!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Jan 2007, 15:12 
Klubbdirektør

Slapp av a Cardiff :D

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Jan 2007, 16:51 
Grævling

Helt greit med omkamp mot Cardiff......mer fotball å se for meg på tv/pc, og mer penger i klubbkassa til Spurs.

For min del kan de godt ta omkamp i hver eneste runde helt frem til finalen ;-)

...ellers er det jo greit å starte opp året med en tur til Cardiff, blir jo 2 turer til dit utover mot våren ;-)

COYS!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Jan 2007, 17:34 
Klubbdirektør

Raggen wrote:
.....at dere gidder!

Satt og tenkte på det samme selv. Men den tråden lever vel opp til sitt navn? :wink:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 09 Jan 2007, 18:54 
Klubbdirektør

Raggen wrote:
...ellers er det jo greit å starte opp året med en tur til Cardiff, blir jo 2 turer til dit utover mot våren

I hvilke cuper da?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Jan 2007, 00:06 
Kaptein

God bedring til alle Liverpool supportere!!! :lol:

6-3 på Anfield, shalalalala!!! :D

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Jan 2007, 00:28 
Klubbdirektør

Easy!!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 10 Jan 2007, 01:01 
Forumlegende

Bergkamp wrote:
God bedring til alle Liverpool supportere!!! :lol:

6-3 på Anfield, shalalalala!!! :D

Trodde jeg sa for noen inlegg siden at vi ikke har tid til å spille cup siden vi har 14 poeng å ta igjen på Scumchester.

Samme taktikken har jo mange lag brukt tidligere, å ryke tidlig ut fra cup'n så har du mer tid til andre ting.

Fikk jo trent på å putte litt i dag da, dessuten var linjedommern like full som meg. Satt og "koste" meg med litt for mange øl og dårlig utsikt til TV'en på en pub i Køben i kveld :) :(

Profile  

Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 1271 posts ]  Go to page Previous  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 85  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]