Korslund wrote:
Aliadiere; Mer usynlig enn luft! Han bør selges så kvikt som mulig og helst akkurat i det sekundet vi er i 2007. Jeg gir samme faen om han drar til Manu, Chelsea, Burnley, Stoke, Real Madrid, Galterud eller hvor i verden han velger å finne seg en klubb, denne gutten burde sparkes fra Arsenal og jeg skjønner ikke hvordan Wenger kan ha beholdt denne gutten og i tillegg gitt ham lønn for å være så ubrukelig.
Så har vi Baptista da. Jeg er sikker på at en 2-åring fra Rio demper ballen og fyrer av ett skudd fortere enn ham. Og han har jo fler feilpassninger i denne kampen enn Gilberto noensinne har hatt tilsammen. Gutten er verdt 80 ganger så lite som Reyes, og skulle Wenger finne på å kjøpe Baptista, så begynner jeg å lure. Hadde funka bedre med SONG i dag og det sier litt. Det må nesten være pinlig for Reyes å bli byttet i en deal med denne spilleren, gud så dårlig han er. Jeg skjønner at han har vært skadet og slik, men spillere på såpass høyt nivå skal ha litt naturtalent i seg, og her så man kanskje nivået på en gjennomsnittlig sivil brasilianer som spiller bedriftsfotball. Jeg gir meg over, dårligere spiller har jeg ikke sett i Arsenal på lenge. (Eller Aliadiere er vel på samme nivå).
Det hadde jaggu vært bedre å stille med 9 menn i dag. Da hadde vi sluppet at disse to nevnte ødelag angrep etter angrep.
Så vil jeg stille ett spm til hele laget som spilte i dag; Hvorfor skyter dere ikke? Herregud det står en utespiller i mål, og vi har gode skuddfoter i både Rosicky, Fabregas, van Persie, Baptista (!). Rosicky, du kan jo nesten sende en suser i krysset fra egen 16 meter, det er ingen som dreper deg om du prøver å skyte litt oftere.
Sorry, dette var den delen av innlegget hvor jeg var utrolig frustrert, får satse på å roe litt ned.
Vi kan skylde på at vi hadde mange skader i dag og banen var jo kanskje ikke helt optimal. Den så faktisk verre ut enn Bane 3 på Gjemselund på en tidlig regnfull vårdag. Og jeg kan love deg at det ikke ser bra ut.
Sheffield spillerne gjør det de kan for å jule opp de beste spillerene våre og man så at van Persie, Clichy, Ali og Baptista etterhvert nesten ble redd for å være nær ballen. At dommeren ikke gjorde mer for å stoppe dette er ett under.
På den lyse siden spilte Senderos en solid kamp i dag og var blant de beste på banen.