KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 14 May 2025, 21:06

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 1271 posts ]  Go to page Previous  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 85  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 12 Dec 2006, 13:08 
Klubbdirektør

Og btw...

Image

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Dec 2006, 13:53 
Grævling

....hva er det du driver å skriker om? Har jeg påstått at det var offside?

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Dec 2006, 15:35 
Klubbdirektør

Raggen wrote:
Send meg en link hvor du ser den situasjonen fra rett vinkel.....på forhånd takk ;-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Dec 2006, 16:20 
Grævling

....og der påstår jeg at det er offside?

Uansett.....dette er fortsatt ikke "rett vinkel", dtte bildet har du vel funnet på http://www.gnuers.no, lagt ut av en som driver på et kurs i paintshop? ;-)

Lykke til videre.....og slutt å ro så jævlig..... sammen med Chelsea, og Ronaldo så er dere Englands største skam!! :twisted:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Dec 2006, 22:19 
Klubbdirektør

Nei jeg fant det på ett klipp på http://www.youtube.com, tatt opp fra ett eller annet engelsk tv-studio :wink:
Deretter tar man screenshot, limer inn i paint, og klipper ut det man trenger :)

Til og med en talentløs tulling som holder med Totenhæm kunne greid det. :wink:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 12 Dec 2006, 23:17 
Kaptein

Arsenal er bedre i fotball og bedre i skuespill enkelt og greit. 8) Arsenal er bedre enn Totten*** uansett om de "cheater" eller ikke.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 30 Dec 2006, 21:15 
Klubbdirektør

Arsenal taper, Chelski klarer kun uavgjort mot Fulham og Manchester United vinner..

For en herlig dag :wink:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 30 Dec 2006, 21:41 
Klubbdirektør

å god jul til deg

Profile  

Post subject:
PostPosted: 31 Dec 2006, 00:35 
Forumlegende

Arsenal klarer ikke å putte selv når motstandern bruker en utespiller i mål i en halvtime! :shock: 17 poeng bak nå GONErs. :twisted:

Chelskis problemer fortsetter, artig som faen det! Dem er visst desperate etter forsvarspillere. Som det medmenneske jeg er kunne jeg tenkt meg at United solgte dem Silvestre! :twisted: Det ryktes nå faktisk at de skal prøve å hente Sol Campbell fra Portsmouth!

Hva er det med Tottenham da? Liverpool hjemme bør da være walk-over! Men lar meg uansett ikke skremme av de røde, de også ligger der de høere hjemme på tabellen.

Noe sier meg at 2007 kan bli et fantastisk fotballår. Ikke minst borte på fotballøya!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 31 Dec 2006, 01:09 
Klubbdirektør

Glad påsk!

Profile  

PostPosted: 31 Dec 2006, 01:11 
Klubbdirektør

Korslund wrote:
Aliadiere; Mer usynlig enn luft! Han bør selges så kvikt som mulig og helst akkurat i det sekundet vi er i 2007. Jeg gir samme faen om han drar til Manu, Chelsea, Burnley, Stoke, Real Madrid, Galterud eller hvor i verden han velger å finne seg en klubb, denne gutten burde sparkes fra Arsenal og jeg skjønner ikke hvordan Wenger kan ha beholdt denne gutten og i tillegg gitt ham lønn for å være så ubrukelig.

Så har vi Baptista da. Jeg er sikker på at en 2-åring fra Rio demper ballen og fyrer av ett skudd fortere enn ham. Og han har jo fler feilpassninger i denne kampen enn Gilberto noensinne har hatt tilsammen. Gutten er verdt 80 ganger så lite som Reyes, og skulle Wenger finne på å kjøpe Baptista, så begynner jeg å lure. Hadde funka bedre med SONG i dag og det sier litt. Det må nesten være pinlig for Reyes å bli byttet i en deal med denne spilleren, gud så dårlig han er. Jeg skjønner at han har vært skadet og slik, men spillere på såpass høyt nivå skal ha litt naturtalent i seg, og her så man kanskje nivået på en gjennomsnittlig sivil brasilianer som spiller bedriftsfotball. Jeg gir meg over, dårligere spiller har jeg ikke sett i Arsenal på lenge. (Eller Aliadiere er vel på samme nivå).

Det hadde jaggu vært bedre å stille med 9 menn i dag. Da hadde vi sluppet at disse to nevnte ødelag angrep etter angrep.

Så vil jeg stille ett spm til hele laget som spilte i dag; Hvorfor skyter dere ikke? Herregud det står en utespiller i mål, og vi har gode skuddfoter i både Rosicky, Fabregas, van Persie, Baptista (!). Rosicky, du kan jo nesten sende en suser i krysset fra egen 16 meter, det er ingen som dreper deg om du prøver å skyte litt oftere.

Sorry, dette var den delen av innlegget hvor jeg var utrolig frustrert, får satse på å roe litt ned.

Vi kan skylde på at vi hadde mange skader i dag og banen var jo kanskje ikke helt optimal. Den så faktisk verre ut enn Bane 3 på Gjemselund på en tidlig regnfull vårdag. Og jeg kan love deg at det ikke ser bra ut.

Sheffield spillerne gjør det de kan for å jule opp de beste spillerene våre og man så at van Persie, Clichy, Ali og Baptista etterhvert nesten ble redd for å være nær ballen. At dommeren ikke gjorde mer for å stoppe dette er ett under.

På den lyse siden spilte Senderos en solid kamp i dag og var blant de beste på banen.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 31 Dec 2006, 01:49 
Forumlegende

Karlsen wrote:

Hva er det med Tottenham da? Liverpool hjemme bør da være walk-over! Men lar meg uansett ikke skremme av de røde, de også ligger der de høere hjemme på tabellen.

16 poeng er da ingen sak å ta igjen, serien er da bare knapt halvspilt

Profile  

Post subject:
PostPosted: 31 Dec 2006, 11:34 
Forumlegende

Vel formulert Korslund! Men disse bane 3?? :P Ja..du har vel rett.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 31 Dec 2006, 13:01 
Klubbdirektør

Skal også nevnes at 9 spillere som er ventet en om plass i start11eren var skadet i går. I tillegg slet Baptista, Cesc og Aliadiere med sykdom tror jeg.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 01 Jan 2007, 21:25 
Forumlegende

mikeb wrote:
Karlsen wrote:

16 poeng er da ingen sak å ta igjen, serien er da bare knapt halvspilt

og der var vi 2 poeng nærmere ;)

Profile  

Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 1271 posts ]  Go to page Previous  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 85  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]