Raggen wrote:
Det er lov å bruke hue for alle og enhver i en diskusjon....det er også lov å "overse" andre man føler "går over streken"! Folk er forskjellige, og legger lista for hvor "streken" settes forskjellig.....
Ingen skal trenge å ta "juleferie" allerede nå.....håper nå jeg da

Folk får tenke seg om og bruke nøtta....så får vi som har det som "jobb" gå inn og slette når vi syns det blir for ille.....dette skal ikke bli som forumet til Ham-Kam!!!!!!!
....ellers så merker jeg meg, også i år, at språket blir hardere her inne så fort sesongen er ferdig og folk starter å skrive om forventninger for neste år, forventninger til nye spillere, forventninger til klubbens ledelse både sportslig og økonomisk. Tydelig ting som engasjerer sterkt.....resten av året, når fotballen er igang, så er det jo rene idyllen her inne

......lider folk av depresjoner når mørket kommer krypende og KIL-gutta tar ferie?.....for egen del må jeg svare et klart og rungende
JA 
Ok. Beklager hvis innlegget mitt støtet noen. Det var ikke intensjonen, men jeg mente det jeg skrev. Bare ikke bokstavlig talt!
Når det gjelder sesongpausen så har det kanskje en tendens til å bli litt depresjoner ja! Uvant med en helg uten KIL-kamp. Synes også at de planene styret har gått ut med virker spennende, og det skjer mye i klubben om dagen. Kanskje litt lettere å hisse seg opp når det da kommer rykter som ikke har et snev av sannhet i seg. Men vi er heldigvis langt unna bb-nivå når det gjelder saklighetsnivået på diskusjonene her inne. Så lenge ikke folk driver med personangrep må det være lov å si det man har på hjertet uten at folk begynner å grine av den grunn.
Hvis Gullerud og Rune Buer kommer til KIL, ja da kan folk få lov til å grine!
edit: skrivefeil