KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 03 May 2025, 14:46

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 60 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 13 Nov 2006, 16:05 
Klubbdirektør

For å si det sånn. Det finnes ingen god måte på meg å uttrykke tanken på å se Gullerud og Buer Johansen i KIL-drakt igjen. I stedet for å snakke rundt grøten snakker jeg rett fra levra, og hvis du synes meningene mine er dustete får du heller komme med gode argumenter i mot, i stedet for å henge deg opp i hvordan jeg uttrykker meg. Dette gidder jeg ikke å diskutere mer.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Nov 2006, 16:10 
Forumlegende

Husk, temaet er Gullerud og Buer Johansen (DET denne tråden handler om..), og ikke hvordan Rød Jævel eller andre uttrykker seg. Mennesker er forskjellige og har dermed forskjellige måte å uttrykke seg på. Debatteknikk kan det åpnes egen tråd om på rett sted om sånt er interessant å diskutere.

Det er også forskjellige meninger om Gullerud og Buer Johansen. Min mening er: De guttene skal ikke til KIL over mitt lik!! Ja de er gode nok, ingen tvil om det. Men fotballen er iblant irrasjonell full av følelser. Jeg lar min følelse for klubben overstyre sunn fornuft i dette tilfellet.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Nov 2006, 16:19 
Saftblander

Moralen er altså; så lenge du holder deg til temaet kan du prate så mye dritt du vil .. :roll: Flott, det skulle jo borge for kvalitet og meningsfylt diskusjon her inne. La oss spy på hverandres innlegg, pisse på Ham Kam og utgyte andre kroppsvæsker der det måtte passe oss for øyeblikket. Det er skikkelig voksent og mandig og supporteraktig ..

Jeg tror jeg rett og slett dropper å mene noe her på en stund, jeg - GOD JUL!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Nov 2006, 16:31 
Grævling

Det er lov å bruke hue for alle og enhver i en diskusjon....det er også lov å "overse" andre man føler "går over streken"! Folk er forskjellige, og legger lista for hvor "streken" settes forskjellig.....

Ingen skal trenge å ta "juleferie" allerede nå.....håper nå jeg da ;-)

Folk får tenke seg om og bruke nøtta....så får vi som har det som "jobb" gå inn og slette når vi syns det blir for ille.....dette skal ikke bli som forumet til Ham-Kam!!!!!!!

....ellers så merker jeg meg, også i år, at språket blir hardere her inne så fort sesongen er ferdig og folk starter å skrive om forventninger for neste år, forventninger til nye spillere, forventninger til klubbens ledelse både sportslig og økonomisk. Tydelig ting som engasjerer sterkt.....resten av året, når fotballen er igang, så er det jo rene idyllen her inne ;-)

......lider folk av depresjoner når mørket kommer krypende og KIL-gutta tar ferie?.....for egen del må jeg svare et klart og rungende JA ;-)

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Nov 2006, 16:38 
Klubbdirektør

rubired wrote:
Moralen er altså; så lenge du holder deg til temaet kan du prate så mye dritt du vil .. :roll: Flott, det skulle jo borge for kvalitet og meningsfylt diskusjon her inne. La oss spy på hverandres innlegg, pisse på Ham Kam og utgyte andre kroppsvæsker der det måtte passe oss for øyeblikket. Det er skikkelig voksent og mandig og supporteraktig ..

Jeg tror jeg rett og slett dropper å mene noe her på en stund, jeg - GOD JUL!

At det går an.. Jeje.. Tidlig julegave for oss andre her inne i år skjønner jeg. God Jul..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Nov 2006, 17:00 
Klubbdirektør

Raggen wrote:
Det er lov å bruke hue for alle og enhver i en diskusjon....det er også lov å "overse" andre man føler "går over streken"! Folk er forskjellige, og legger lista for hvor "streken" settes forskjellig.....

Ingen skal trenge å ta "juleferie" allerede nå.....håper nå jeg da ;-)

Folk får tenke seg om og bruke nøtta....så får vi som har det som "jobb" gå inn og slette når vi syns det blir for ille.....dette skal ikke bli som forumet til Ham-Kam!!!!!!!

....ellers så merker jeg meg, også i år, at språket blir hardere her inne så fort sesongen er ferdig og folk starter å skrive om forventninger for neste år, forventninger til nye spillere, forventninger til klubbens ledelse både sportslig og økonomisk. Tydelig ting som engasjerer sterkt.....resten av året, når fotballen er igang, så er det jo rene idyllen her inne ;-)

......lider folk av depresjoner når mørket kommer krypende og KIL-gutta tar ferie?.....for egen del må jeg svare et klart og rungende JA ;-)

Ok. Beklager hvis innlegget mitt støtet noen. Det var ikke intensjonen, men jeg mente det jeg skrev. Bare ikke bokstavlig talt! :)

Når det gjelder sesongpausen så har det kanskje en tendens til å bli litt depresjoner ja! Uvant med en helg uten KIL-kamp. Synes også at de planene styret har gått ut med virker spennende, og det skjer mye i klubben om dagen. Kanskje litt lettere å hisse seg opp når det da kommer rykter som ikke har et snev av sannhet i seg. Men vi er heldigvis langt unna bb-nivå når det gjelder saklighetsnivået på diskusjonene her inne. Så lenge ikke folk driver med personangrep må det være lov å si det man har på hjertet uten at folk begynner å grine av den grunn.

Hvis Gullerud og Rune Buer kommer til KIL, ja da kan folk få lov til å grine!

edit: skrivefeil

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Nov 2006, 17:01 
Forumlegende

Det er klart at fotballferien gjør noe med humøret til folk :P

synes Raggen sa det veldig greit rett over her.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Nov 2006, 17:38 
Trener

End of discussion? Det må være såpass takhøyde her at man kan diskutere og mene i andre former enn bare de forventede og saklige. Fotball handler om følesler og når følelsene styrer er det ikke alltid at de mest saklige meningene alltid kommer til uttrykk!!

Vi skal være glade for at dette forumet engasjerer og underholder.. Om det skal bli grining hver gang noen får litt kritikk, kommer dette til å bli et suppe-forum etter hvert.. Det er sunt med en fresk diskusjon, så lenge det ikke er direkte personangrep.. Det virker ikke slik i denne saken, men kanskje jeg oppfatter det feil??

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Nov 2006, 19:27 
Forumlegende

Raggen wrote:

er vel ingen tvil om at November mørket og det faktum at det ikke er KIL kamper å glede seg til hver Søndag legger en demper på hverdagen nei, det at det tar over 2 timer å komme seg hjem fra jobb p.g.a snø er vel ikke med å trekke opp stemningen heller, men om 2 uker blir det sol og sommer ettersom jeg skal på ferie til Dubai :)
Bare så synd at jeg må slite meg gjennom en uke med HV øvelse først :cry:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Nov 2006, 20:22 
Klubbdirektør

Jøss skal du til dubai om 2 uker sier du? Langferie? Jeg kommer om 4 uker! :) 33 grader i går...

For å snakke om noe annet enn fritidssyssler og sol og varme så synes jeg Sigurd sa det veldig godt i sitt innlegg, og jeg håper det blir siste ord i den diskusjonen!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Nov 2006, 20:44 
Klubbdirektør

Synes det er merkelig at folk skal reagere så sterkt som det gjør. At folk er uenige er vell egentlig bare bra, for da går det ann å diskutere her også... 17 svar på "Ja, jeg er enig" er ikke spesielt interessant i lengden.

Nei, fortsett å diskuter her.. etter min mening har ikke folk gått over streken.. ta en titt på andres diskusjonsider før man konkluderer med at innleggene her er så forferdelig krenkende.. dette forumet her er for supportere, ergo, følelser og engasjement.. og da blir det selvfølgelig uenigheter noe som i bunn og grunn er sunt.

PS: Mikeb, den dagen HV-rep blir et helvette, da er jeg forsvarsminister!
ellers har vell mat og parafin vært en sikker løsning på dere unnaslunterer i militæret (ikke det at du er en av dem) :P

Alle de som elsker vinger debatterer nå! klapp klapp osv

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Nov 2006, 20:49 
Klubbdirektør

...og, ikke minst, for å holde seg til tema, Osama Bin Gullerud vil vell aldri sette sine bein på vinger utenom en gang kommende sesong.. og ikke vil så mange at han skal gjøre det heller... men Gullerud ville styrke stallen helt klart ja.. nå blir det bare gjentagelse på meg av alle de andre innleggene her, men enig i Karlsen sitt innlegg ang. de to.

Gullerud veit også at han ikke er så godt likt på vinger også.. siden flere kil supportere har slengt dritt når de tilfeldigvis har møtt han på gata og når enkelte har kjørt forbi.. Yess!!! stå på!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Nov 2006, 20:58 
Klubbdirektør

Om han ikke vet det enda så håper jeg han vet det etter 2 møter med KIL neste sesong (Om han i hele tatt får spille).

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Nov 2006, 21:13 
Forumlegende

1892 wrote:

PS: Mikeb, den dagen HV-rep blir et helvette, da er jeg forsvarsminister!
ellers har vell mat og parafin vært en sikker løsning på dere unnaslunterer i militæret (ikke det at du er en av dem) :P

Alle de som elsker vinger debatterer nå! klapp klapp osv

Førstegangstjenesten forhindra meg fraå være på Ullevaal når KIL lekte med Juventus, så unnasluntrer vil jeg ikke ha på meg :evil:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 13 Nov 2006, 22:17 
Grævling

mikeb wrote:
Førstegangstjenesten forhindra meg fraå være på Ullevaal når KIL lekte med Juventus, så unnasluntrer vil jeg ikke ha på meg :evil:

Hmff......prøver å fortrenge dette :-(

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 60 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4

All times are UTC + 1 hour [ DST ]