KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 04 May 2025, 14:11

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 155 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 05 Nov 2006, 21:49 
www.kilsk.com

snakka også med Berg Hansen etter kampen..

det han sa var positivt:
"skaden er ikke noe å bekymre seg over. Hvis Sandefjord ikke vil fullføre min kontrakt og jeg får et tilbud fra KIL så signer jeg"

får virkelig håpe det skjer.. Han har jo vært krøpling i Sandefjord men imponert stort i Kongsvinger, så jeg kanke skjønne no annet :lol:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 06 Nov 2006, 10:00 
Reserve

I Østlendingen i dag kan man lese at Bredvold skal trene med HamKam....akkurat som jeg sa....er det mulig...hvorfor i all verdens rike spiller ikke mannen i KIL....FRUSTRERT! Han spiller fletta av Mile med bind for øya.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 06 Nov 2006, 10:41 
Trener

Hva med Eirik Bertheussen i LSK? tror ikke han har spilt et eneste eliteserieminutt i år og hadde vært en fin back-up i forsvaret,,

Profile  

Post subject:
PostPosted: 06 Nov 2006, 16:47 
Spiller

Er faktisk optimist når det gjelder å finne gode nok spillere foran neste sesong! Vi har gode kontakter i sverige,vi er flinke til å finne bra spillere fra lavere divisjoner som passer inn i systemet og utlendingenes inntog i norsk toppfotball åpner dørene for oss til å hente bedre spillere enn før :!:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 06 Nov 2006, 17:22 
Spiller

Jepp, ser positivt på spillerjakten nå som ny trener er på plass!
Men, skal man knytte til seg nye spillere må man komme på banen kjapt!
Mange spillere som er interessante.
En klubb man kan kikke litt til er våre "gode venner" i Drammen. Godset har rykket opp, og alt tyder vel da på at det skal handles litt igjen...
Jeg mener at 5 av de som satt på benken for Godset i siste serierunde bør være interessante for KIL.

Einar Kalsæg; Einar er en god spiller, men neppe av det kalibret Godset trenger for å kunne hevde seg i Tippeligaen. Kanskje vi kan håpe på en retur til Gjemselunden.

Magnus Hjulstad; Godset har signert Espen Johnsen og han blir garantert 1.keeper. Hjulstad er en god keeper, som jeg tror kan utfordre Eriksen om plassen.

Svein Tore Brandshaug; I følge meg en veldig god, og litt undervurdert, midtbanespiller. Dette er Godset mannnen jeg kanskje har mest lyst på! Var feks veldi god på utlån i Skamma for noen år siden.

De to siste er Thomas Finstad og Kenneth Dokken. To gode spillere jeg gjerne skulle sett i rødt, men om disse ikke blir vurdert gode nok i Godset, er jeg redd disse allikevel ikke er interessert i å spille for KIL.

Ellers spiller vel den tidligere (talentfulle) Våler**** forsvareren David Driscoll på SIF2. Tror han kunne vært et godt alternativ i KILforsvaret.

Dette er noen av spillerne jeg håper kan være interessante for KIL. Regner med Bertnsen har noen kontakter i Våler**** også, kanskje vi kan håpe på å få Glenn Roberts på lån noen måneder? :shock:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 06 Nov 2006, 17:34 
Spiller

Mange spennende og gode forslag der! men hvor realistiske de er,gjenstår å c....håper det er realistisk! Men kalsæg kan de beholde :twisted:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 06 Nov 2006, 17:43 
Spiller

Enig i at det kanskje ikke er de mest realistiske forslagene.
Men, de kommer uansett ikke, om man ikke prøver...
Alle disse vil nok spille fotball fremfor å sitte på benken.
Tror kanskje Hjulstad ikke er helt urealistisk.

Men er det noen som vet om det skjer noe rundt Bredvold, det virket tidligere i år som om han kunne tenke seg å spille for KIL. Og nå er han på prøve hos Skamma. Det hadde vært trist om han ender opp der...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 06 Nov 2006, 17:45 
Spiller

Ja synd om han skulle ende opp der :? men det er første mann til mølla,og kil gikk seg kanskje bort på veien???

Profile  

Post subject:
PostPosted: 06 Nov 2006, 17:53 
Klubbdirektør

Kil kommer nok til å se etter spillere i øverste siktet nå ja. Åge har sagt det også. Ingen vits i å hente noen som ikke forsterker laget. Nystuen kan man tenke på. Han kommer nok ikke inn på noen Stabekk lag til års igjen heller.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 06 Nov 2006, 17:57 
Spiller

Enig!

Også er det vel et par karer som Berntsen kjenner fra Lørenskog som kan forsterke laget.
Holmen kanskje, om han ikke får kontrakt med Lyn da...
Og så har de en god keeper som jeg ikke husker hva heter...

Profile  

Post subject:
PostPosted: 06 Nov 2006, 18:00 
Spiller

han har sagt det ja,men hvordan skal man hente spillere fra topp sjiktet når vi hverken har penger til innkjøp ei heller lønninger? Tror du en spiller fra topp sjiktet i norsk fotball vil kjøre is bilen mellom treningene? Og hadde nystuen kommet tilbake skulle jeg fellt en gledes tåre,men tror du virkelig han vil det? har mine tvil....

Profile  

Post subject:
PostPosted: 06 Nov 2006, 18:14 
Klubbdirektør

Han gidder nok ikke å sitte på benken der i 1 år til eller spille 2 div med b laget demes. Blir ikke noe dyrere å ha 3 gode en 7 middels. Dem skal satse på opprykk i 2008 da dem skal ha 16 lag i eliteserien. 4 lag som rykker opp da. :D stor mulighet der vet du

Profile  

Post subject:
PostPosted: 06 Nov 2006, 18:31 
Spiller

Ja klarer vi å rykke opp med kun 3 nye spillere så er ikke noe som er bedre enn det :o

Profile  

Post subject:
PostPosted: 06 Nov 2006, 18:45 
Forumlegende

Roffa wrote:
Mange spennende og gode forslag der! men hvor realistiske de er,gjenstår å c....håper det er realistisk! Men kalsæg kan de beholde :twisted:

Jeg ser gjerne Kalsæg i KIL drakt igjen!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 06 Nov 2006, 18:54 
Spiller

Ja for spillere med DEN klubbfølelsen han har vil vi ha fler av :roll:

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 155 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]