Jepp, ser positivt på spillerjakten nå som ny trener er på plass!
Men, skal man knytte til seg nye spillere må man komme på banen kjapt!
Mange spillere som er interessante.
En klubb man kan kikke litt til er våre "gode venner" i Drammen. Godset har rykket opp, og alt tyder vel da på at det skal handles litt igjen...
Jeg mener at 5 av de som satt på benken for Godset i siste serierunde bør være interessante for KIL.
Einar Kalsæg; Einar er en god spiller, men neppe av det kalibret Godset trenger for å kunne hevde seg i Tippeligaen. Kanskje vi kan håpe på en retur til Gjemselunden.
Magnus Hjulstad; Godset har signert Espen Johnsen og han blir garantert 1.keeper. Hjulstad er en god keeper, som jeg tror kan utfordre Eriksen om plassen.
Svein Tore Brandshaug; I følge meg en veldig god, og litt undervurdert, midtbanespiller. Dette er Godset mannnen jeg kanskje har mest lyst på! Var feks veldi god på utlån i Skamma for noen år siden.
De to siste er Thomas Finstad og Kenneth Dokken. To gode spillere jeg gjerne skulle sett i rødt, men om disse ikke blir vurdert gode nok i Godset, er jeg redd disse allikevel ikke er interessert i å spille for KIL.
Ellers spiller vel den tidligere (talentfulle) Våler**** forsvareren David Driscoll på SIF2. Tror han kunne vært et godt alternativ i KILforsvaret.
Dette er noen av spillerne jeg håper kan være interessante for KIL. Regner med Bertnsen har noen kontakter i Våler**** også, kanskje vi kan håpe på å få Glenn Roberts på lån noen måneder?