Nå må vi være litt realistiske her, om vi ser på fakta så har vi en spillerstall nå som har vært med å etablere laget som et godt 1. div lag. Flere av spillerene er i midten av 20 årene og kan fortsatt utvikle seg masse som fotballspillere, jeg tror ikke vi kommer til å rykke opp neste sessong, mest fordi man ofte har annenhver god og dårlig sessong (det må ikke være slik, men veldig ofte er det slik)
flere spillere vil forsvinne Olaussen og Lindau begynner å dra på årene og har max 2-3 sessonger igjen i KIL, noen vil bli kjøpt opp (f.eks Rønning) andre finner seg andre klubber fordi man finner ut at de ikke lengre har noe å bidra med i KIL eller klubben mener at utviklingen har stoppet opp. Vi kommer aldri til å bytte ut en stall på 22 spillere om vi rykker opp, men det er helt klart at en rekke forsterkninger må til for å løfte KIL fra 1. div til å etablere seg på øverste nivå.
Blir spennende å se hva Godset gjør og hvordan de kommer til å klare seg neste år, men de siste sessongene har de nyopprykka lagene slått bra fra seg etter å ha rykka opp og det er ingen av disse som har bytta ut hele stallen etter opprykket.
Til Solstråla: jeg mener alle debatanter kan bidra med like mye her uansett om de er gutter, jenter eller noe annet, det var du som først gjorde ett nummer av at du var jente så jeg gjorde bare et billig poeng av det
men jeg tror du forsto det