KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 03 May 2025, 20:33

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 62 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 24 Sep 2006, 16:28 
Klubbdirektør

Der kom jeg også inn på radion.. Men måtte inn på Windows Media Player forså å skrive inn adressen der.. Direkte linken funka ikke!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Sep 2006, 16:48 
www.kilsk.com

Bryne fikk et annulert mål rett før pause og greier :/

Kom igjen nå Vinger!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Sep 2006, 16:54 
Klubbdirektør

Har virket veldig tamme i første omgang. Håper Skoheim gir gutta en lekse i pausen slik at det blir litt mer trøkk i andre om gang!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Sep 2006, 17:16 
www.kilsk.com

:/
2-0 Sakariassen

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Sep 2006, 17:17 
Klubbdirektør

Beklager.. Men dette kan vi skylde oss selv for.. Skal ikke lage frispark på det området.. Nå er det vel rødt til Pelu også.. Dermed er dette avgjort..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Sep 2006, 17:20 
Klubbdirektør

Nå skjønner jeg heller ikke hva som er vitsen med viljehands da en har gult ifra før.. :roll:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Sep 2006, 17:45 
Spiller

Kvalikken røyk nok der ja :(

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Sep 2006, 17:54 
Forumlegende

Der røyk kvalik ja. Men ingen grunn til å deppe eller banke noen.

Vi røyk nok for et bedre lag i dag.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Sep 2006, 19:28 
Forumlegende

atomvinter wrote:
Skal gi beskjed fra Raggen om at har 10 gratisbilletter til kampen. Interesserte kan ringe han før avspark på 92 42 80 60

God kamp!

synd jeg ikke så denne nå før etter kampen :(

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Sep 2006, 19:43 
Forumlegende

Bil - Fly - Taxi - Buss - Tog og apostlenes hester måtte tas i bruk for å komme seg til Bryne stadion for å se KIL tape 2-0. Overrasket meg at jeg ikke måtte ut i robåt eller ri på en sau også. Var i hvertfall nok av sauer å se her på Jæren og en del breking var det fra tribuna også.
Bryne supporterne ga bra med liv for seg så det var nok ikke lett å høre en lavmelt KIL supporter der nei.

Begge lag starta med en småfarlig sjanse før det hadde gått 3 minutter, Pelu var frempå med skuddfoten for oss. Men utover 1. omgang var det ingen tvil om at Bryne var det beste laget i dag, men en knallbra forsvarsrekke godt hjulpet av bra defensiv jobbing av midtbana gjorde at det måtte dødballer til for at Bryne skulle score. Det første frisparket var en markkryper hvor Eriksen ble satt ut, så ut som han sleit med å se skuddet for han tok et par steg til feil side før det kom et ikke altfor kraftig skudd i andre hjørnet. Resten av omgangen var preget av flere nesten sjanser til Bryne, de hadde flere giftige stikkere i rommet bak vår forsvarsfirer, og jeg satt med hjertet i halsen hver gang, men våre midtstoppere og bekker var gode og hindret Bryne i å få spillemål. Men Sakariassen og Stokkeland fra Bryne var nok de beste på banen i dag.

I andre omgang startet KIL giftigere, men da Bryne scorer sitt andre og Pelu blir vist av er det meste kjørt. Vi får et par ok sjanser til mot slutten, Rønning kunne ha putta da han får ballen på 5 metern etter at Olaussen har tråkla seg gjennom på overtid, men vi taper fortjent i dag først og fremst fordi Bryne er bedre og fordi vi ikke klarere å etablere noe skikkelig angrepsspill.

Rønning og Berg Hansen må sloss om bestemannspremien hos KIL i dag, mens angrepsrekka må heve seg frem til neste helgs kamp mot Bodø Glimt. Pelu kommer ikke skikkelig med i spillet i dag, Lindau klarer å holde på ballen som vanlig med tråkler seg fast i stedet for å være ballfordeler slik han har vært mot Godset og MS. Gundersen er også anonym. Olaussen kommer innpå og gjør et greit inntrykk, men han klarer heller ikke å skape nok til at vi skal ha mulighet for poeng.

Det mest frustrerende i dag var ikke at KIL tapte, men dommeren som var usedvanlig glad i kortstokken sin og så fort det lukta litt deodorant av ballen så var han fremme med kortet. Pelu får et unødvenig gult kort i første omgang når han protesterer høylytt og kaster unna ballen når han blir avblåst for hands og når han nok en gang får ballen i nærheten av armhulen i 2. omgang velger dommeren å vise ham ut. Også Ryen får gult for hands i en situasjon hvor ballen spretter opp i hånda hans. Jeg syns det er greit å gi gult for klare viljehands, men dette var for dumt. Tror neppe KIL hadde vunnet med 11 i dag heller, men vi kunne vært uten den karantenen til Pelu i de neste kampene :twisted: :twisted: :twisted:

Vet ikke hva som er verst å svelge tapet i et relativt kjiipt hotellrom på Sola, eller å sette seg i bilen å kjøre ca. 8 timer over fjeller, god tur Raggen. Jeg får vel begi meg ut i naturen og lete etter noen fler NOKAS millioner.

Last edited by mikeb on 24 Sep 2006, 22:49, edited 2 times in total.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Sep 2006, 22:42 
Reserve

Blei stille her nå.. :shock: Var det virkelig så mange i Bryne? At alle er på vei hjem på et eller annet vis... Hmm..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Sep 2006, 23:19 
Kaptein

Location: Hvem leder, Og hvordan leder man gutta til seier!!!
Ja kvalikken er godt på avstand nå. Men herregud ingen vits i å deppa av den grunn. Gutta har virkelig gjort en kjempesesong uansett. I en 1 div. som etter min mening er en av de tøffeste på lange tider. Stå på videre gutter. Nå tar vi Glimt til helga å skaper litt panikk i Nord. :wink:

Profile  

Post subject:
PostPosted: 24 Sep 2006, 23:29 
Saftblander

en liten erkjennelse.....:

http://www.fotballmagasinet.no/?mode=ne ... kke_opp_i_år

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 Sep 2006, 01:07 
Grævling

mikeb wrote:

Vet ikke hva som er verst å svelge tapet i et relativt kjiipt hotellrom på Sola, eller å sette seg i bilen å kjøre ca. 8 timer over fjeller, god tur Raggen

Jo takk!!

Klarte meg med 6 timer ned og 6,5 timer tilbake.....og da gikk det unna....spesielt ned...ble litt redd at jeg ikke skulle rekke kampen.....måtte vel plukke ut 2 sauer og 1 geit fra hver felg på bilen før jeg starta turen hjem! På vei hjem ble jeg passert av en gal mann litt etter Morgedal.......når jeg kom til Kongsberg lå han, og den fete Merchen hans, ca 75 meter inn i skauen.....greit å bruke litt ekstra tid!!!

Men......12,5 timer bak rattet med kun 2,5 timers fotballpause blir i drøyeste laget......det blir å dra over en dag tidligere i fremtiden ;-)

Annet om kampen får jeg ta i morgen......snart jobb, så nå er det på tide å grave seg ned langt under dyna!!

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 Sep 2006, 01:15 
Grævling

Ellers tror jeg faen meg at Jaakko er en av de få mannfolka her i verden som faktisk har dårligere "pusebart" enn meg selv:

http://www.kil.no/nyheter/Image/j/jaakk ... 240906.jpg

:lol:

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 62 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]