Superspiss wrote:
Men for å snu på tankene.....Hva kan vi bidra med for at det blir mer eksklusivt å gå på kamp? Folk kjøper jo kulepenner for x antall kroner....
Det betyr: det finnes potensiale her. Men så lenge vi bare graver oss ned i at "slik er det" og "slik har det alltid vøri", kommer vi ikke særlig lenger.
Jeg slenger ut noen baller, så kan noen forsøkøe å ta det videre, komme med flere, eller ta de ned:
- En supporterklubb med god informasjon, happenings før kamp (f.eks i telt), kjøre opp stemningen, servering whatever
- Medlemsblad som gjøres interessant for medlemmene
- Aktiv vervekampanje
- Underholdning før kampen/i pausa/etter kampen
- litt mer "show"
Tja, noen flere??
Enkelte av forslagene du kommer med går jo direkte på supporterklubben, eller er i hvert fall ting supporterklubben kan bidra med!
Vi har prøvd tidligere å få med folk, hadde supportermøte før en av kampene i år....det møtte opp 7 stk!!! 5 fra styret + 2 av gutta som hjelper til med å drive nettsida!!
VI i supporterklubben har lyst til å ta tak i mye, og hjelpe til med det meste. En del ting begrenser seg selv med tanke på økonomi, men først og fremst trenger vi folk som er villige til å bidra, og har tid til å prioritere å sette av litt tid til slik aktivitet.
Jeg vil oppfordre forlk til å melde seg inn, både i supporterklubben og i KIL. Vi har begge årsmøter, og jeg er sikker på at det sitter folk i begge leire og skriker etter initiativ utenfra.
Drømmer om et årsmøte med minst 40 deltakere i KIL-Supporterklubb!!