KIL Supporterklubb

Kongsvinger Supporterklubb Forum
It is currently 03 May 2025, 17:42

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 47 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 22 Aug 2006, 18:21 
Klubbdirektør

Har som sagt flytta og vært uten nett ett par dager og fikk vite resultatet først nå. Har ikke giddi å lest gjennom alt og vet ikke eksakt hva som har skjedd. Leste Gundersens blogg; DRITBRA, det var virkelig fra hjertet. Men har en ting å si.

Står du på gjemselund og holder med KIL. Så slenger du faen skjæra meg ikke dritt til egne spillere. Dermed basta. Så enkelt er det. Skal du slenge dritt kan du stelle deg inn i utedassene ved klokkesvingen mot bane 3.

har alltid hatt sansen for Gundersen og får han litt tid på seg, tror jeg han kan bli en storscorer. Han er fortsatt ung og har mye å lære. Det har også mange av oss supportere.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 22 Aug 2006, 18:22 
Reserve

Jeg har selv vært en del av Klanen (litt sviker, jeg vet..) og det er mye bedre stemning på Ullevaal enn det det er på Gjemeslund. Saken er at det blir hardere i et mindre miljø, og hvis du kan telle så ser du vel kanskje forskjellen på antall tilskuere på Ullevaal og Gjemselund.

Skulle forresten likt å se deg stå å ta imot samme type dritt, ikke så tøff lenger da vil jeg tippe.
Gundersen er ung og trenger å få stabilisert seg mentalt, det er et utbredt problem blant fotballspillere. Noen har så mye selvtillit at de må dras ned på jorda igjen av hundre mann og en hest, mens andre klarer virkelig ikke å få selvtilliten opp i startblokka engang.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 22 Aug 2006, 18:44 
Klubbdirektør

solstråla wrote:
Jeg har selv vært en del av Klanen (litt sviker, jeg vet..) og det er mye bedre stemning på Ullevaal enn det det er på Gjemeslund. Saken er at det blir hardere i et mindre miljø, og hvis du kan telle så ser du vel kanskje forskjellen på antall tilskuere på Ullevaal og Gjemselund.

Skulle forresten likt å se deg stå å ta imot samme type dritt, ikke så tøff lenger da vil jeg tippe.
Gundersen er ung og trenger å få stabilisert seg mentalt, det er et utbredt problem blant fotballspillere. Noen har så mye selvtillit at de må dras ned på jorda igjen av hundre mann og en hest, mens andre klarer virkelig ikke å få selvtilliten opp i startblokka engang.
Er det noen her på forumet som vet hva som ble sagt????? Ingen vet det. Så ikke kom å si at alle slenger dritt når ingen vet eller har hørt noe. Hvis du var på cup kampen på Eidsvoll og hørte hva som ble slengt ut der hadde du holdt kjeft. Da hadde Gundersen god grunn til å klage, Jeg har stått ved supporterne og sitti, på tribuna men har ikke hørt noe jævlig bli sagt. En eller annen som hoier at håper du sitter på benken neste gang eller fy faen å dårlig du er. Tåler man ikke det bør man finne på noe annet en å drive med fotball. Å til deg Korslundinho du trenger ikke være så fis fin, for du har hoiet en eller annen gang du også. Så ikke bli for bløthjerta etter å ha lest bloggen.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 22 Aug 2006, 18:48 
Reserve

har virkelig ikke sagt noenting om hva som ble sagt, sa bare at om du hadde gått gjennom den samme psykiske påkjenningen tror jeg ikke at du hadde takla det noe bedre.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 22 Aug 2006, 18:53 
Klubbdirektør

solstråla wrote:
har virkelig ikke sagt noenting om hva som ble sagt, sa bare at om du hadde gått gjennom den samme psykiske påkjenningen tror jeg ikke at du hadde takla det noe bedre.
Men skjønner ikke hvorfor han var med heller jeg. når han var så psykisk knekt. Ok at han følte seg bra men, hadde vert tøffere å si det som det var og stått over. Da hadde han slippi alt dette tullet

Profile  

Post subject:
PostPosted: 22 Aug 2006, 18:55 
Reserve

Han følte vel at det var noe han måtte gjennomføre da..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 22 Aug 2006, 19:02 
Klubbdirektør

solstråla wrote:
Han følte vel at det var noe han måtte gjennomføre da..
Men tror han følte etter noen min at dette ikke går bra. Trenern burde skjønne dette han også. Det ble nok en knekk ja.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 22 Aug 2006, 19:04 
Reserve

det er dessverre liten vits i å være etterpåklok, får bare håpe at det går bedre på søndag..

Profile  

Post subject:
PostPosted: 22 Aug 2006, 19:17 
Klubbdirektør

Janko wrote:
Å til deg Korslundinho du trenger ikke være så fis fin, for du har hoiet en eller annen gang du også. Så ikke bli for bløthjerta etter å ha lest bloggen.

Fise fin? Javisst.

Uansett, kan du nevne den gangen jeg regelrett har stått å slengt dritt til en spiller, så spilleren har hørt det under kampen? Vær så snill å finn det fram.

Og etterpåklokskap er en fin ting du.......

Profile  

Post subject:
PostPosted: 22 Aug 2006, 19:32 
Forumlegende

uten etterpåklokskap hadde vi ikke hatt mye å diskutere her på forumet ;)

drittslenging skjer på alle stadioner og det er neppe noe mer på Gjemselund enn andre steder, men det er uansett en uting og dersom supporterne på midten hører dette bør de svare med å støtte opp ekstra rundt spillern det gjelder

Profile  

Post subject:
PostPosted: 22 Aug 2006, 23:40 
Materialforvalter

Her var det en del å ta tak i ...
Janko wrote:
Tror han trenger noen kamper på benken, det hjelper ikke på selvtilliten å spille kamp etter kamp uten å få det til.

Tror du det hjelper på selvtilliten å sitte på benken? Det er mulig en spiller blir mer "sulten" av å bli benket innimellom, men jeg tviler på om det er effektivt med tanke på å bygge selvtillit! Slik situasjonen har vært i år har Gundersen vært det beste valget, og han har gjort en god jobb!

Janko wrote:
Hvis alle skulle ha vært så såre hver gang en supporter hoier hadde det ikke hvert mange igjen på banen. Hvis det er noen som har hvert på Ullevål eller Åråsen og hørt hva de hoier der, så er det de hoier på vinger bare barnematen i forhold.

Det er kanskje sånn at det er lettere å tåle ekle tilrop fra motstanderens supportere enn fra sine egne? Jeg regner med at det føles ti ganger verre. Dessuten er det sikkert ikke så lett å høre dritten på de nevnte arenaene - der er det tross alt litt mer heiing og synging enn det er på Gjemselund!

Janko wrote:
En eller annen som hoier at håper du sitter på benken neste gang eller fy faen å dårlig du er. Tåler man ikke det bør man finne på noe annet en å drive med fotball.

Det er din måte å se det på. Jeg tenker at "en eller annen" heller burde finne seg noe annet å drive med enn å late som han er supporter!

Janko wrote:
Men tror han følte etter noen min at dette ikke går bra.

Hva Gundersen følte er det vel bare Gundersen som vet. Jeg synes forøvrig han er tøff som har skrevet den bloggen - jeg anbefaler deg å lese den!

Beklager, Janko men jeg reagerer på den kyniske tonen i dine innlegg i denne tråden. Det hadde kanskje ikke skadet om du hadde vært litt mer bløthjertet selv (eller empatisk som det også heter), slik du beskylder Korslundinho for å være.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 23 Aug 2006, 08:22 
Klubbdirektør

Har lest den ja. Bra skrevet. Det jeg mente med å sitte på benken gjør at man må kjempe litt mer for å spille. Han har spilt 45 kamper og scoret 10 mål. Ikke kom å si at han ikke har fått sjansen. Mer en nok. Vi har skreket etter spiss i 2 år nå. Mange synes at Kim R. Strand fikk mange sjanser, men han spilte også 51 kamper og scoret 15 mål på 3 år.Så de er vel like gode der. Hvor mange år skal vi vente på han da? Syns Gundersen var god på b-laget. Scoret mye der. Kanskje hadde det hjulpet med noen kamper der igjen??????? Kjent på hvordan det er å score igjen. Angående hoiing på gjemslund så er det mange som skulle ha funnet seg noe annet å gjøre. F.eks. etter Fredrikstad kampen. Da var det mye dritt som ble slengt ut. Men det ble ikke tatt opp i avisa eller her inne. Virker som om noen spillere er vernet for slikt. Håper gutta reiser seg til helga og beviser at de ikke er så dårlige som i helga. Bra skrevet av Danielsen i glåm dalen i dag.

Profile  

Post subject:
PostPosted: 23 Aug 2006, 09:12 
Materialforvalter

Det er i alle fall en ting vi er enige om, Janko. Jeg håper og tror - nei, jeg er sikker på at gutta kommer tilbake og vinner kamper igjen! :D

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 Aug 2006, 12:43 
Forumlegende

sikkert galt å slenge drittprat, men det skjer alle steder og det er uunnåelig og vil skje igjen, både her (gjemselund) og andre steder.
skjønner ikk eproblemet så lenge det ikke er planlagt organisert drittslenging mot noen. det er da vel ingen som vil mobbe noen heller!

dette som i slike kamper skjer synes jeg vi kan se på som ligende reaksjoner når en spiller reagerer på at han mener han blir feilaktig avblåst etc. for noe. spontant og følelsesmessig.

den dagen man forlanger at folk ikke skal kunne si sine spontane meninger i en fotballkamp, ja da avdekkes et langt større problem.

også på sittetribunen er det mange som iblant skriker det samme om Gundersen som det henvises til i denen saken. det bare er slik. han er heller ikke alene om å få "pepper" derfra.

en annen sak er at en spiller som Gundersen ikke skal være en som løper på alt som finnes av baller. dette har med å bruke spillere rett slik at man får mest ut av dem. vi har i flere kamper sett Skogheim også rope til Gundersen om å "løpe på forskjellige baller" for å si det sånn. Greitt nok, men som sagt, alle skal ikke løpe på alt. Gundersen passer best i et slags 4-4-2 som en "latere" spiss om man skjønner meg. det er dette som er problemet, ikke om Gundersen tilsynelatende ikke vil løpe på noe.

det som er en fare med / rundt KIL for tiden er de etterhvert sterke røster om å BLØ for drakta, både fra publikum og også fra spillersiden som vi har sett litt skriving om. det er noe om å ikke se skogen for bare trær.

denne bløinga skulle jo ikke vær enoe problem etter Sparta-kampen, blant annet var Karlsen bestemt i at det ikke ble det lenger da han sterkt bestemt hevdet at innsats ikke nå lenger var noe å diskutere, i en annen tråd.......

Profile  

Post subject:
PostPosted: 25 Aug 2006, 12:50 
Forumlegende

det er desverre sånn at drittslenging er en del av fotballen og mange går nok på kamp nettop for å kunne slenge litt med leppa (er nok mange steder det er verre enn på Gjemselund også, var på Melløs i år og de var ikke særlig nådige mot sine spillere når de tapte mot oss), men jeg mener definitivt at er du KIL supporter så holder du deg for god til å slenge dritt til egne spillere nettop av den grunn Gundersen nevner i sin blogg at det hjelper ikke han til å bli bedre, folk er forskjellige og noen kan nok bli ekstra tent og ønske og vise seg ekstra frem om noen mener de ikke er gode nok, men de aller fleste motiveres nok mer av støtte og positiv omtale fremfor å få kjeft

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 47 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]